Hoe ver rijd je naar je werk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 14:16

Ik denk dat ik tot nu toe het langste zal moeten reizen.

Vanaf maandag 23 februari.
Delft - Amersfoort met de trein --> 2 uur en 10 minuten (enkele reis) inclusief openbaar vervoer ter plekke. En als ik smorgens om 8 uur moet beginnen is het nog vroeger. want dan duurt de reis langer.

Maarja een baan gaat voor alles en ik ga niet verhuizen voor een half jaar contract. daarnaast kan ik niks huren omdat ik mij 10 uur per week door de neus is geboord en ik dus maar 26 uur werk.

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 14:17

Avalon87 schreef:
Dat heb ik dus ook precies zo. Ik ben bang dat als ik in de buurt een vergelijkbare baan vind, dat ik het minder naar mijn zin ga hebben. Misschien ook niet, maar je weet het nooit van te voren he.. Nu weet ik tenminste wat ik heb :)

Ik houd alsnog gewoon de vacatures zo nu en dan in de gaten. Zolang ik hier tevreden ben, kan ik op mijn gemak altijd nog rond kijken, maar voorlopig zit ik ook goed!
Wat ook wel scheelt, is dat ik tegenwoordig kan carpoolen met een collega en wij worden ook expres samen ingeroosterd. Wie weet kan je dat ook regelen? Scheelt enorm in de kosten en het is ook enorm gezellig! :D

Avalon87

Re: Hoe ver rijd je naar je werk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-15 14:21

Ja, ik hou het ook in de gaten. Ik gooi zeker geen oude schoenen weg voor ik nieuwe heb :)
Er woont zover ik weet niemand zo ver als ik, maar misschien wel halverwege. Ik zal het eens navragen. Goed idee!

Estherr__1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 14:25

25 km en ben er met 20/25 minuten met de auto.
Maar ik werk dan ook in Rotterdam (in het haven gebied) daar is wel aardig wat werk gelegenheid :)

Davina1402

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 14:27

Met de auto 7 tot 10 minuten.. heerlijk... daarbij ook flexibele werktijden...

Heb het niet altijd zo gehad... toen ik nog in de randstad woonde (Rotterdam/ Den haag) was ik altijd wel een uur kwijt.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 14:31

Nu een kwartier met de auto, straks een kwartier lopen, of denk ik 7 min op de fiets. De auto laat ik dan maar thuis

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 14:43

25 kilometer waar ik een halfuur over rij, enkele reis. Vind het heerlijk zo. Een uur reistijd enkele reis vind ik persoonlijk te ver.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 14:55