Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yv_ schreef:Ik zit ook bij de ABN, heb de ABN Mastercard. Word wereldwijd geaccepteerd, althans.. Ik heb nog nooit ergens problemen ermee ondervonden.
Zit gewoon in mijn bankpakket, dus ik betaal niks extra's.
Heb wel ingeschakeld dat wanneer ik 'm gebruik, het bedrag er in 1x afgehaald wordt op een bepaalde datum, zodat ik geen rente en al die ongein betaal.
Mijn limiet is 1000. Ik kon 'm ook op 1500 of 2000 zetten, maar vond het alleen maar gevaarlijk voor mezelf. Volgens mij hangt het ook af van wat je verdient.

Courses schreef:Ik heb een studentenrekening, betaalrekening, spaarrekening en internetbankieren dat wel .. Is dat dan een prive rekening?
_Nelleke_ schreef:Wat leuk om te lezen! Ik heb ook een Bijcard als creditcard, bevalt prima. Ik haal de kosten er ieder jaar dik uit.Op de goede 2e plaats heb je een Card van de Bijenkorf. Klinkt stom, maar het is gewoon een volwaardige mastercard. Deze Card is gratis totdat je deze buiten bijenkorf gebruikt. Dan kost deze 12,50 per jaar. Bijna iedereen binnen ons bedrijf heeft een Bijenkorfcard omdat je met deze Card punten spaart die je in de bijenkorf kan besteden en in de praktijk blijkt dat best wel lucratief.
bliver schreef:Ik denk dat je vooral ook moet kijken naar de rente die je betaald misschien wel belangrijker dan de aanschaf
.
Cookies schreef:Geen American expres in elk geval. Mijn vriend heeft er 1 van zijn werk (Amerikaans bedrijf) gekregen en ze nemen dat ding maar zelden ergens aan.
Ik heb er 1 van de bank en die werkt prima en die van de ANWB schijnt ook heel fijn te zijn.

Mijn vriend heeft zo'n ding gekregen zodat ie niet altijd alles voor hoeft te schieten. Handig als dat ding bijna nergens geaccepteerd wordt.

A_nouk schreef:Yv_ schreef:Ik zit ook bij de ABN, heb de ABN Mastercard. Word wereldwijd geaccepteerd, althans.. Ik heb nog nooit ergens problemen ermee ondervonden.
Zit gewoon in mijn bankpakket, dus ik betaal niks extra's.
Heb wel ingeschakeld dat wanneer ik 'm gebruik, het bedrag er in 1x afgehaald wordt op een bepaalde datum, zodat ik geen rente en al die ongein betaal.
Mijn limiet is 1000. Ik kon 'm ook op 1500 of 2000 zetten, maar vond het alleen maar gevaarlijk voor mezelf. Volgens mij hangt het ook af van wat je verdient.
Dit is ook onze ervaring, bij de ABN geen kosten en tot dusver over geaccepteerd..