Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Emma_s_girl schreef:Ts, kennelijk heb je de enquete wederom niet zorgvuldig genoeg gecontroleerd. Er zitten naar mijn idee namelijk nog steeds fouten/onduidelijkheden in.
Bij vraag 5 staat 2x de categorie 250-300 euro in.
Bij vraag 7 heb je het over 24 uur contact en een paar uur. Wat is een paar uur? Ik vind het verschil tussen een paar uur en 24 wel erg kort, want sommige paarden staan maar een halve dag buiten en andere gaan de hele dag naar buiten. Weer andere staan in de zomer 24 uur buiten en in het winterseizoen een uurtje, een halve dag of een hele dag. En wie weet zijn er nog wel andere combi's te bedenken.
Bij vraag 8 heb je het over manegelessen in een groep of privé. Wat wil de dat mensen invullen als ze op een pensionstal staan en privé dressuurles hebben?
Bij vraag 14 kom ik ruimte te kort voor mijn antwoord en ineens kan ik het antwoord niet meer aanpassen.
Vraag 17: je kunt voor een vraag niet reizen. Wel voor voorzieningen.
Vraag 20: je vult voor iemand anders in wat leuk is. Dat bepalen je respondenten volgens mij helemaal zelf. Misschien is het handiger om je zinnen wat korter en duidelijker te maken. Zo vind ik de vraag niet fijn lezen.
Zo links en rechts staan er trouwens nog taalfouten in. Niet professioneel, maar dat is al door anderen opgemerkt. Als je ergens niet zoveel kaas van gegeten hebt dan kun je soms beter professionele hulp inschakelen, want een goede enquête zet je zonder kennis over het maken niet zomaar in elkaar.
Een gemiste kans voor je toekomstig bedrijf.
Raimondlover schreef:Vraag 8 , ook de invuller moet lezen, want dat gaat specifiek om een manege, dus sta je op pension en heb je privé les is het antwoord gewoon nee.
...
Het is heeft heel bewust specifieke vraagstelling en nee een enquête is niet mijn sterkste punt maar deze maakt wel duidelijk wat het duidelijk moet maken.
Maar als jij daar niet naar op zoek bent, ja, dan doet je enquete wat hij moet doen inderdaad. Niks.