Wat voor objecten zijn het dan wat je beveiligd? Ik weet nog wel dat als bij ''ons'' in t pand vroeger het alarm af ging mn moeder me altijd mee moest nemen omdat ik wou zien hoe de boeven gevangen werden Laat dat alarm verkeerd afgestelt staan en de telefoon zowat elke nacht ging Nooit geen boef gezien trouwens
toeren in de auto is eigenlijk ook best saai, maar regelmatig kom je toch wel situaties tegen wat je werk nuttig maakt. Soms heb je dagen geen alarm en dan weer meerdere tegelijk, dat houdt je wel scherp.
Dat heb ik dus ook tussen 12 en 2 meestal Of als mn moeder de paarden niet kan voeren dan moet ik dr eerder uit Maar draai mn hand dr niet voor om om dan terug te kruipen
Ik sta in mijn HK hier op bokt er om bekend dat ik 's nachts online ben en in de bieb van de universiteit zit Heb afgelopen semester heel wat nachtjes doorgehaald om te studeren.
Murthul
Geplaatst: 12-02-15 00:18
Haha, ik heb wel eens een postbode die mijn nachtrust ruw verstoort en mij dan als soortvan wandelend lijk gekruist met een zombie aan de deur krijgt, ik gooi t pakketje ergens neer en tuk zo verder.
Soms word ik wakker rond 10 uur en neem ik me voor wakker te blijven, dan pak ik mn telefoon en ga ik n beetje internetten om wakker te worden, ik val gewoon keer op keer in slaap met mn telefoon in mn hand.
Kan dat gewoon dribbel is dr dan uberhaupt personeel of is de deur wel open hahaha
Ja dat heb ik dus ook! mn moeder maakt me vaker wakker of ik mee ga de paarden voeren en dan zeg ik ja wacht ik kom zo! En dan uit eindelijk word ik wakker en is mn moeder al 100x terug van stal
Maar heb jij geen verplichtingen dan gentlegiant? School/werk oid?
Ik ben enorm lastig wakker te krijgen, als ik eens vroeg op moet is dat een enorm proces voor ik mn bed uit ben. Ik weiger bijvoorbeeld te praten en te bewegen en ben enoooorm chagrijnig als ik wakker gemaakt word.
Gentlegiant
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-15 00:41
Werk maar eigen baas dusja of ik nu smorgens en smiddags de paarden rijd of smiddags en savonds maakt geen hol uit Op t moment heb ik zwz niet veel te rijden Je hebt van die merrie's wat veulens uit moeten poepen enz
Mij kun je ook best slecht wakker krijgen of het moet echt belangrijk zij dan sta ik binnen n seconde onder Maar anders en jij dan?
Uitslapen is wel makkelijker dan maar niks kunnen (althands dat lijkt me als je volledig? bent afgekeurd) qwa werk enz dus ook geen paarden? lijkt me echt niks
Respect voor je maar ik zou het niet kunnen daar ben ik gewoon veel te druk voor in mn leven
rina
Geplaatst: 12-02-15 00:48
Drakulientje meld zich Ben huisvrouw, geen kids ja 4 benige en haat zonlicht Ik ben nachtbraker, en kan rustig tot een uur of 4 a 5 doorzetten. Was vroeger wel handig met drachtige merries, maar ik fok niet meer.
Nouja, het is niet alsof ik niets meer kan hoor, maar de energie die ik heb besteed ik liever aan af en toe een uitje oid dan dat ik naast (parttime) werk/school niets meer zou kunnen, en gelukkig begrijpt het UWV dat.