Bijna niemand heeft een vaste politieke voorkeur meer tegenwoordig. Vraag dan gewoon op welke politieke partij iemand heeft gestemd bij de laatste verkiezingen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bijna niemand heeft een vaste politieke voorkeur meer tegenwoordig. Vraag dan gewoon op welke politieke partij iemand heeft gestemd bij de laatste verkiezingen. [***] schreef:Ik denk dat jullie de hele enquete eerst nog eens heel goed moeten voorbereiden. Je merkt uit de reacties hier dat de vragen niet handig zijn en ook geen goed beeld geven. Mijn advies: ga er nog even goed voor zitten, probeer helder te krijgen wát je nu exact wil weten en met welk doel, ga dan vragen opstellen, probeer ze zelf zo goed mogelijk te beantwoorden en kijk waar je tegen aan loopt. Ik kan mij voorstellen dat je niet weet hoe vrouwen van 30+ denken, maar daar is een heleboel informatie over te vinden op het net lijkt mij?
Dan zouden de vragen een stuk logischer kunnen zijn en de enquete aantrekkelijker om in te vullen.
Wendy schreef:Een goede enquête opstellen is gewoon moeilijk. Blijkbaar hebben ze jullie vanuit school hier niet goed op voorbereid.

Al zitten er in ieder geval geen spelfouten in, dat is al iets