Enquête voor vrouwen 30-40 jaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Re: Enquête voor vrouwen 30-40 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 10:50

Oh ja, als je de politieke voorkeur van mensen moet weten, stel dan niet letterlijk die vraag :') Bijna niemand heeft een vaste politieke voorkeur meer tegenwoordig. Vraag dan gewoon op welke politieke partij iemand heeft gestemd bij de laatste verkiezingen.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-15 10:52

[***] schreef:
Ik denk dat jullie de hele enquete eerst nog eens heel goed moeten voorbereiden. Je merkt uit de reacties hier dat de vragen niet handig zijn en ook geen goed beeld geven. Mijn advies: ga er nog even goed voor zitten, probeer helder te krijgen wát je nu exact wil weten en met welk doel, ga dan vragen opstellen, probeer ze zelf zo goed mogelijk te beantwoorden en kijk waar je tegen aan loopt. Ik kan mij voorstellen dat je niet weet hoe vrouwen van 30+ denken, maar daar is een heleboel informatie over te vinden op het net lijkt mij?

Dan zouden de vragen een stuk logischer kunnen zijn en de enquete aantrekkelijker om in te vullen.

Klopt, maar we hebben ervoor gekozen om de enquête in een vroeg stadium af te nemen.
Ja, er zullen wat fouten inzitten en misschien hebben we ons erop verkeken.
Daar komen we nu heel snel achter en dus hebben we alle tijd om een uitgebreide doelgroepanalyse te maken en hierbij passende persona's.

Krijg wel al bijna spijt dat ik hem online heb gegooid :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 10:54

Nee joh, je moet geen spijt hebben! Je krijgt hier allemaal reacties waar je wat mee kunt toch?

Doe er je voordeel mee. Je kan hem toch altijd aanpassen? Het is een "leer"project toch? Als jullie het allemaal in één keer 100% goed zouden doen is de studie zinloos ;)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 10:58

Is nu aangepast idd. Enne, als je niks fout doet kun je ook niks leren. Je kan er alleen maar beter door worden.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 10:59

Een goede enquête opstellen is gewoon moeilijk. Blijkbaar hebben ze jullie vanuit school hier niet goed op voorbereid.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-15 11:04

Wendy schreef:
Een goede enquête opstellen is gewoon moeilijk. Blijkbaar hebben ze jullie vanuit school hier niet goed op voorbereid.

Deze school bereidt ons nergens op voor :P
Moeten veel maar uitzoeken. (Ach, hoort ook wel bij het HBO, nietwaar?)
Viel me inderdaad op, bij enquêtes op Bokt en ook in mijn omgeving, dat er altijd fouten inzitten en ik had iets van, dit gebeurt mij niet! Uh, dus wel :+ Al zitten er in ieder geval geen spelfouten in, dat is al iets :Y)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 11:17

Deze zin klinkt mij raar in de oren.:
De volgende vragen gaan over ons product. Onthoud dat je bij de lampenkap een standaard staander erbij krijgt.

Er staat twee keer bij.
Dus Bij de lampenkap een staander ERBIJ.

Zou beter staan als er stond:
De volgende vragen gaan over ons product. Onthoud dat je bij de lampenkap een standaard staander krijgt.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:44

Heb hem voor je ingevuld.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 16:03

Bedankt :)
Ook de andere 73 mensen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 16:12

Hier ook ingevuld. Om zelf een lampenkap te ontwerpen op model en kleur vind ik wel een leuk idee. Maar niet om als kado te krijgen of te geven.