Is niet erg! Hier in Barcelona gaat het inmiddels *piep*. M'n vaders koorts werd erger. Hij ging vanmiddag even een souveniertje halen, was een half uurtje weg, kwam terug en at wat pinda's. Daarna ging hij in bad (en daarna afspoelen onder de douche) en toen hij daarna de kamer in kwam stond hij stom naar het souveniertje te kijken. Hij vroeg zich af van wie dat was. Hij wist niet waar we waren, wat we hier deden, hoelang we hier waren en tot wanneer we bleven.
Wist ook niet dat ie net voor bad zijn vriendin had gebeld en wilde dat dus weer doen. Ik wees hem erop dat ie dat al had gedaan, maar hij geloofde me niet. Dus hij belde en zij bevestigde mijn verhaal. Toen wist ie het allemaal helemaaal niet meer. Dus ik wilde naar het ziekenhuis met hem, maar hij wilde echt niet! Hij zei dat hij dacht dat ie koorts had. Dus ik zei al dat dat allang bevestigd was, dat ie dat de afgelopen dagen al had...
Heel eng. Hij wilde nogsteeds niet naar het ziekenhuis en werd pissig door alle vragen die ik hem stelde. Uiteindelijk hebben we wat gegeten in een restaurant waar we al eens waren geweest (hij bestelde precies hetzelfde als de vorige keer, geloofde me weer niet maar hij had de vorige keer fotos gemaakt van het eten dus kon het weer bewijzen)..
Tijdens het eten merkte hij dat zijn hoektand los zat, je kunt hem er haast zelf uittrekken...
Dus heb bij een apotheek het adres gevraagd van een ziekenhuis (natuurlijk echt niet alleen voor zijn tand, maar dat liet ik hem denken), maar dat was hem uiteindelijk te ver..
Inmiddels herinnert ie zich wel weer een stuk meer en denkt dat het geheugenverlies kwam door "koorts + warm bad/douche". Die tand blijft wel een raadsel, heb hem niet horen vallen/stoten.
Hij wil pas thuis naar de dokter...
Had m'n crush gesmst over hoe en wat, en die vond dat ik niet zo moest doemdenken (ik ben bang dat het misschien niet verstandig is om zo te vliegen als er iets anders met zn hoofd is)...... Grapjas