Liefde, zucht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PenP2014

Re: Liefde, zucht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 11:57

Dat begrijp ik wel Brainless maar je hebt toch ook wel een bepaalde chemie nodig.. Iedereen kan daar weer anders in zijn misschien, maar ik heb na jaren nog steeds af en toe die vlinders en die wil ik niet missen! Laat staan dat ze er nooit geweest zijn.
Een goeie vriendschap als basisfundering is natuurlijk ook belangerijk.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-15 13:53

Er is wel een soort chemie, of dat kan gewoon lust zijn, geen idee wat het dan van zijn kant is. Hij gaat elke keer op m'n schoot liggen, pakt mijn hand, streelt mijn arm, streelt en ruikt veeeel aan m'n haar :') wil continue knuffelen, plaagt me door in mn zij te prikken en me op te vangen als ik daardoor opzij schiet :))
Staart echt ontzettend veel naar me etc. Zoekt me veel op (werken samen, ik doe niet anders dan normaal op werk) ook waar anderen bij zijn, plaagt me dan ook.
Hij heeft het ook met een collega besproken (tevens dus een goede vriend van hem) en die zei al dat het hem opviel.
Oja en we zijn ook gaan gamen met z'n beste vriend en toen deed ie ook gewoon tegen me aan liggen enzo. Oja en zorgen dat ik goed eet, en dus eten voor me kopen :))

Maarja door al die dingen dacht ik dus dat het wel goed zat en blijf ik dus ook twijfelen.
Met m'n vader gaat het nu eindelijk iets beter, dus zo nog even lekker van Barca genieten :)

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 18:27

Oh bah weet precies hoe je je voelt..
Lastig hoor! Ik zou nog even lekker genieten daar en dan verder kijken..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 18:30

Lastige situatie, heb jij weer Cher! ;)

Geniet ervan zolang het kan. En verplicht jezelf niet teveel.
Want dan gaat het wellicht fout.

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 18:45

wat is dat met die twijfelende mannen van tegenwoordig? 8)7
ik hoor dit zo vaak de laatste tijd..
Mijn zusje en een paar vriendinnen hebben dit telkens.
"Nee ik wil geen vastigheid want ik ben bang om gekwetst te worden"..
"nee ik wil geen vastigheid want dat is niet handig met mijn werk"..
"Nee ik wil geen vastigheid want ik ben nog jong en wil gewoon lekker leven"..
"Nee ik wil geen vastigheid want mijn ex ging vreemd"..
"maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar het ligt niet aan jou :D "

ik adviseer mijn vriendinnen en zusje altijd zo: Als hij niet 100% voor je gaat is hij je niet waard.. die sukkel had allang op zijn knieën moeten liggen om jou te kunnen krijgen!

Maar goed, blijkbaar werkt dat tegenwoordig niet meer zo hahaha!
Misschien maar gewoon leuk hebben zo lang het leuk is en is het moeilijk en een gedoe dan haak je af? dat is wel moeilijk als jij wel gevoelens hebt maar misschien kun je ze een soort uitzetten nu je weet dat hij niet verliefd is?

Wat ik in dit geval ook denk is dat hij niet goed weet wat verliefdheid is.. ik heb nooit iemand gemist die op vakantie was waar ik niet verliefd op was of zielsveel van hield. :x

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 21:25

Oef..die knipoog-smiley staat wel heel sukkelig...
Zo bedoel ik het niet Cher!! :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-15 22:53

Is niet erg! Hier in Barcelona gaat het inmiddels *piep*. M'n vaders koorts werd erger. Hij ging vanmiddag even een souveniertje halen, was een half uurtje weg, kwam terug en at wat pinda's. Daarna ging hij in bad (en daarna afspoelen onder de douche) en toen hij daarna de kamer in kwam stond hij stom naar het souveniertje te kijken. Hij vroeg zich af van wie dat was. Hij wist niet waar we waren, wat we hier deden, hoelang we hier waren en tot wanneer we bleven.
Wist ook niet dat ie net voor bad zijn vriendin had gebeld en wilde dat dus weer doen. Ik wees hem erop dat ie dat al had gedaan, maar hij geloofde me niet. Dus hij belde en zij bevestigde mijn verhaal. Toen wist ie het allemaal helemaaal niet meer. Dus ik wilde naar het ziekenhuis met hem, maar hij wilde echt niet! Hij zei dat hij dacht dat ie koorts had. Dus ik zei al dat dat allang bevestigd was, dat ie dat de afgelopen dagen al had...

Heel eng. Hij wilde nogsteeds niet naar het ziekenhuis en werd pissig door alle vragen die ik hem stelde. Uiteindelijk hebben we wat gegeten in een restaurant waar we al eens waren geweest (hij bestelde precies hetzelfde als de vorige keer, geloofde me weer niet maar hij had de vorige keer fotos gemaakt van het eten dus kon het weer bewijzen)..
Tijdens het eten merkte hij dat zijn hoektand los zat, je kunt hem er haast zelf uittrekken...
Dus heb bij een apotheek het adres gevraagd van een ziekenhuis (natuurlijk echt niet alleen voor zijn tand, maar dat liet ik hem denken), maar dat was hem uiteindelijk te ver..

Inmiddels herinnert ie zich wel weer een stuk meer en denkt dat het geheugenverlies kwam door "koorts + warm bad/douche". Die tand blijft wel een raadsel, heb hem niet horen vallen/stoten.
Hij wil pas thuis naar de dokter...

Had m'n crush gesmst over hoe en wat, en die vond dat ik niet zo moest doemdenken (ik ben bang dat het misschien niet verstandig is om zo te vliegen als er iets anders met zn hoofd is)...... Grapjas :x %)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 23:19

Cher..als je t niet vertrouwd..bel je een ambu!
Zekere voor t onzekere nemen hoor meid!!!

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:29

ik zou dat ook niet vertrouwen eerlijk gezegd.. maar ik maak me wel gauw zorgen.
Losse kies is wel raar, is hij niet gevallen toen hij dat souvenirtje ging halen?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 14:32

Hij zegt van niet, hij is nu gelukkig weer helder. Wel nog wat stukken kwijt, maar kan ook juist weer wel bepaalde details terughalen. Hij wilt thuis pas naar de dokter, komt nu goed alert over dus ik laat hem maar. We zijn op het vliegveld inmiddels, helaas te weinig van Barca gezien door die stomme koorts :(:)

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:35

Ik heb dat ook gehad. Maar die jongen is juist een hele goede vriend geworden en zelfs mn beste vriend. De kriebels zijn over gegaan nadat ik een andere leuke jongen had leren kennen. Maar inderdaad, geen benefits doen, alleen gewoon vrienschappelijk en er niets van hopen en gewoon lekker verder rond kijken...

Toch vind ik het wel erg netjes van hem om zo open te zijn over zn gevoel. Oke misschien is het wat onduidelijk, maar waarschijnlijk weet ie t zelf ook niet, dan kan hij ook moeilijk tegenover jou duidelijk zijn.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 14:38

Precies, heb hem ook echt gezegd dat ik het heel erg waardeer. Hij wilt ook geen fwb worden, dat is alleen maar gedoe als eentje meer gevoelens heeft dan de ander. En hij wilt me niet kwetsen. Dus ik denk dat we inderdaad gewoon echt vriendschappelijk verder gaan, wie weet is dat van mij ook wel een bevlieging. Dat hoop ik dan maar :))

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 02:46

Maareh... Collega.. Vertel? Haha!