de stoute schoenen aangetrokken..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 03:06

Oke TS, ik ben nu ook niet zo heel erg eerlijk bezig door steeds op te rakelen en je in een hoekje proberen te drijven (Sorry, verveel me en dat reageer ik verkeerd af).

Ik zal er zelf als vriendin niet zo blij van worden omdat het idd anoniem is. Het eerste berichtje kwam op mij gewoon echt over alsof je nog wat met hem wou en de titel is ook erg misleidend. Maar als het echt zo is als je het zegt, dan mijn excuses voor mijn wat rare reacties.

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 03:22

AlexandraM schreef:
Ik zou t niet erg vinden al Denk ik dat ik t naamloze wel minder vind en dat wij (vriend en ik) nodig een woordje moeten praten. En dan ben ik niet wantrouwend en jaloers aangelegd. Maar zoiets en anoniem Is normaal de hit dat Iemand je leuk vind. Met jou naam erop wist ik dat het van jou kwam en dan vind ik het leuk. Wellicht handig haar in te lichten dat ze niet miet schrikken. Zo haal je de spanning er ook alweer wat vanaf.

Ja dat begrijp ik, het anonieme is puur omdat ik weet dat hij zo in elkaar zit en ik daar nu op inspeel.
Maar misschien inderdaad een goed idee om haar even op te bellen en in te lichten :j
Zal er even overna denken, wil de verrassing voor hem er niet af halen.
En haar kennende kan ze dat niet voor zich houden :P

heidy_wilco schreef:
Oke TS, ik ben nu ook niet zo heel erg eerlijk bezig door steeds op te rakelen en je in een hoekje proberen te drijven (Sorry, verveel me en dat reageer ik verkeerd af).

Ik zal er zelf als vriendin niet zo blij van worden omdat het idd anoniem is. Het eerste berichtje kwam op mij gewoon echt over alsof je nog wat met hem wou en de titel is ook erg misleidend. Maar als het echt zo is als je het zegt, dan mijn excuses voor mijn wat rare reacties.

Maakt niet uit, begrijp jou reactie wel. En begrijp ook hoe het over kan komen. :o
Ik denk daar dan niet echt overna (de titel), en vond het een hele leuke onschuldige actie,
zonder bijbedoelingen.
Hoop dat hij er ook blij mee is, en zij mee geniet van de champagne :#

Eilinora

Re: de stoute schoenen aangetrokken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 09:12

Ik had dan wel op de kaart geschreven "voor jou en je lief, have fun!"

Dan komt het al heel anders over

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 09:20

Bellen lijkt me een goed idee! Jij kent je ex en zijn vriendin toch het beste van iedereen op bokt, dus ik denk dat het wel goed gaat komen.
Ik hoop dat ze het allebei leuk vinden en er niks achter zoeken!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 17:55

Chiave schreef:
Dus het is normaal om je ex een fles champagne en een kaart te sturen terwijl je weet dat hij een vriendin heeft... Zomaar een gokje..

Waarom mag je iemand die een vriendin heeft geen champagne geven? :?

Het lijkt mij juist een leuk plan :+ Het is toch grappig iemand iets te sturen als verrassing :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:43

inowa schreef:
Ik had dan wel op de kaart geschreven "voor jou en je lief, have fun!"

Dan komt het al heel anders over
Dit inderdaad. :j

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:02

Lekker dan, stoken in een relatie. Want dat doe je, ook al is het misschien niet de bedoeling. Komt op mij over alsof je hem nog steeds leuk vind maar dat niet aan jezelf toe durft te geven. De optie van inowa vind ik dan wel een goede. Dan heb je dat mysterieuze maar ben je wel een goede vriendin.

Als je de gek met hem wilt steken door te doen alsof hij een geheime aanbidder heeft zou ik de vriendin inlichten, heeft zij ook nog wat te lachen en kan zij misschien ook nog een rol spelen (de boze/jaloerse vriendin := )

Vind dit geen stijl.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:07

Het is niet iets wat ik zou doen, maar ik zie er het probleem niet zo van in. Ik zou dan wel de optie van inowa doen, schrijven in de kaart dat hem voor hem en zijn lief is.

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:10

:P moet kunnen

Tis maar champagne, niet een doos met voorbehoedsmiddelen.. De anonimiteit van de kaart snap ik ook niet perse maar zie ook het probleem er niet echt van in. Ik heb wel eens ondergoed op valentijnsdag naar mensen gestuurd die in een relatie zitten :') :') Is dit niks bij. Moet ik wel eerlijk zeggen dat dat geen exen van me waren maar alsnog

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:12

Die reacties hier...

Ik vind het juist wel een leuk idee als je de jongen en z'n vriendin echt goed kent!

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:12

Als ze nu iets sexy had gestuurd of een seksueel getint kaartje had ik het ook niet goed gevonden, maar champagne en een gewoon kaartje is toch leuk? Kan hij samen met zijn vriendin de fles leeg drinken op zijn verjaardag.

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:13

Ik snap niet zo goed waarom anoniem?
Waarom niet gewoon irl? Is toch veel leuker om z'n reactie te zien?

Ik zou not amused zijn met anoniem zoiets voor mijn vriend, ik vind het wel stoken als je het anoniem verstuurd met een raar kaartje.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:16

Omdat het gewoon voor de leut is. Kan hij nu denken leuk iemand stuurt mij champagne voor mijn verjaardag, is nog leuk om te zoeken van wie het komt. Ze vraagt hem toch niet zijn vriendin te verlaten?

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:19

Ik vind het leuk bedacht van je.
maar ik zou zelf persoonlijk mn naam eronder gezet hebben...

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 23:13

Lauratje_88 schreef:
Omdat het gewoon voor de leut is. Kan hij nu denken leuk iemand stuurt mij champagne voor mijn verjaardag, is nog leuk om te zoeken van wie het komt. Ze vraagt hem toch niet zijn vriendin te verlaten?

Precies dit :j
Zoals ik eerder zij, hij is zelf redelijk ''geheimzinnig/mysterieus'' in de goede zin van het woord.
Dus vond ik het juist leuk om daar nu iets mee te doen.

Ga wel heel hard lachen als hij denkt dat het van iemand anders is, en die uitgebreid gaat bedanken :')

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:20

Wellicht die vriendin een berichtje sturen, dat zij in ieder geval weet dat het van jou afkomt?
Denk dat het voor haar ook een soort "geruststelling" is dan en je voorkomt dat het raar opgevat kan worden. :)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:25

Sinds wanneer zijn wij vrouwen zo fragiel en kwetsbaar? Heel veel reacties gaan over hoe de vriendin zich wel niet moet voelen.

Als mijn vriend dit zou krijgen, prima! In de koelkast er mee en op een romantisch avondje drinken WIJ dit op. Hoe moet ik mij dan anders voelen dan "yaay gratis Champagne" :D?

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:28

Ik snap het hele punt denk ik niet zo.
Waarom stuur je het anoniem precies?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:45

Guttegut wat moeten jullie allemaal goede relaties hebben als ik dit zo lees :') Ik zie er ook echt absoluut het probleem niet van in, hoewel je haar inderdaad misschien wel even kan inlichten.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:54

_Milo schreef:
Edit: als ze echt langs zou komen op zijn verjaardag en dan het kado zou overhandigen Ok. Maar niet anoniem via de post.

Maar als je naar iemand zijn verjaardag toe gaat en hem een cadeau geeft is het meestal geen echte verrassing, het is zelfs erg onbeschoft om dan geen cadeau mee te nemen denk ik. Ik zou het juist wel grappig vinden als een van mijn vrienden bedacht mijn verjaardagscadeau een keer op te sturen, toch alleen maar leuk.

Het is als ik het goed begrijp allang uit en TS is nu gewoon bevriend met die jongen, logisch dat ze hem iets voor zijn verjaardag geeft toch. Ik vind dat hier wel dramatisch gedacht wordt?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:07

Ik ben absoluut niet jaloers, mijn vriend vertrouw ik blindelings. Maar als er een fles champagne bezorgd zou worden met een kaart waar géén naam op staat zou ik toch wel een steek voelen. Dan zou mijn gevoel meteen in de verdedig modus schieten.

Lietjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:20

Ik begrijp niet waarom je dit gedaan hebt. Tevens snap ik ook niet waarom je het zelf wel een goed idee vindt, maar vervolgens wel een topic opent. Als je zo zeker bent van deze zaak, had je toch geen topic geopend?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:29

Eulogy schreef:
Guttegut wat moeten jullie allemaal goede relaties hebben als ik dit zo lees :') Ik zie er ook echt absoluut het probleem niet van in, hoewel je haar inderdaad misschien wel even kan inlichten.

Dit is wat TS eerst schreef....
Citaat:
Lang verhaal kort: Ik heb een jaar lang ''iets'' gehad met iemand, maar hij heeft inmiddels een vriendin, ik ben verder gegaan.
Heb hem laatst wel verteld dat het veel voor mij betekent heeft en dat ik hem dankbaar ben voor alles, dat was wederzijds thank god *\o/*
Maar zijn verjaardag komt eraan... en nu kon ik het niet laten om een kaart + een fles champagne te laten bezorgen, uiteraard zonder mijn naam O:)
Ben benieuwd of hij het rekensommetje kan maken, ik zit nu natuurlijk al te stuiteren van de zenuwen :o

Dan is de intentie wel iets anders dan alleen een goede vriend een cadeautje sturen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:30

Hoezo? Hoe weet jij nou wat haar intentie is?

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:36

Bokt op zijn best hoor, alsof ze hem sexy lingerie heeft opgestuurd met een strik gemaakt van condooms eromheen.

Ts misschien is het verstandig om zijn vriendinnetje even in te lichten zodat zij er niet van schrikt en zij weet van wie het komt.