Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AlexandraM schreef:Ik zou t niet erg vinden al Denk ik dat ik t naamloze wel minder vind en dat wij (vriend en ik) nodig een woordje moeten praten. En dan ben ik niet wantrouwend en jaloers aangelegd. Maar zoiets en anoniem Is normaal de hit dat Iemand je leuk vind. Met jou naam erop wist ik dat het van jou kwam en dan vind ik het leuk. Wellicht handig haar in te lichten dat ze niet miet schrikken. Zo haal je de spanning er ook alweer wat vanaf.
heidy_wilco schreef:Oke TS, ik ben nu ook niet zo heel erg eerlijk bezig door steeds op te rakelen en je in een hoekje proberen te drijven (Sorry, verveel me en dat reageer ik verkeerd af).
Ik zal er zelf als vriendin niet zo blij van worden omdat het idd anoniem is. Het eerste berichtje kwam op mij gewoon echt over alsof je nog wat met hem wou en de titel is ook erg misleidend. Maar als het echt zo is als je het zegt, dan mijn excuses voor mijn wat rare reacties.
Chiave schreef:Dus het is normaal om je ex een fles champagne en een kaart te sturen terwijl je weet dat hij een vriendin heeft... Zomaar een gokje..
Het is toch grappig iemand iets te sturen als verrassing
)
moet kunnen
Is dit niks bij. Moet ik wel eerlijk zeggen dat dat geen exen van me waren maar alsnog Lauratje_88 schreef:Omdat het gewoon voor de leut is. Kan hij nu denken leuk iemand stuurt mij champagne voor mijn verjaardag, is nog leuk om te zoeken van wie het komt. Ze vraagt hem toch niet zijn vriendin te verlaten?
?
Ik zie er ook echt absoluut het probleem niet van in, hoewel je haar inderdaad misschien wel even kan inlichten. _Milo schreef:Edit: als ze echt langs zou komen op zijn verjaardag en dan het kado zou overhandigen Ok. Maar niet anoniem via de post.
Eulogy schreef:Guttegut wat moeten jullie allemaal goede relaties hebben als ik dit zo leesIk zie er ook echt absoluut het probleem niet van in, hoewel je haar inderdaad misschien wel even kan inlichten.
Citaat:Lang verhaal kort: Ik heb een jaar lang ''iets'' gehad met iemand, maar hij heeft inmiddels een vriendin, ik ben verder gegaan.
Heb hem laatst wel verteld dat het veel voor mij betekent heeft en dat ik hem dankbaar ben voor alles, dat was wederzijds thank god
Maar zijn verjaardag komt eraan... en nu kon ik het niet laten om een kaart + een fles champagne te laten bezorgen, uiteraard zonder mijn naam
Ben benieuwd of hij het rekensommetje kan maken, ik zit nu natuurlijk al te stuiteren van de zenuwen