Jolien87 schreef:Jeetje wat een wending ineens, kun je wel van hem op aan?
Begrijp me niet verkeerd, ik gun je een gelukkig relatie, maar als hij zo wispelturig is vraag ik me af hoe goed dat is voor jullie relatie.
Het lijkt me inderdaad goed als je het even wat rustiger aan doet.
Ja nouja. Het blijft wel dat hij zelf ook zegt dat zijn hart op dit moment gesloten is en hij mij buiten heeft staan. Hij heeft ook niet ineens gezegd dat hij van me houd oid. Maar hij heeft er vertrouwen in dat dit wel weer terug komt. Ik zat vandaag ook echt lekker in mijn vel door vannacht en ik merk dat dit ook direct op hem over springt. Hij heeft wel 100 keer gezegd dat ik zo mooi ben als ik geniet. We moeten gewoon echt veel praten en veel open en eerlijker zijn tegen elkaar. De laatste maanden hebben we eigenlijk ook alleen maar op de bank chagrijnig tv zitten kijken. Of ruzie gemaakt om de stomste dingen. Als we iets gaan doen, al is het maar een stuk lopen hebben we het al onwijs leuk. Maar zowel hij als ik zitten in een dip op het moment. Hij is gruwelijk druk met zijn werk en zit negen van de tien keer daar met zijn hoofd. Ik heb het absoluut niet naar mijn zin op mijn werk en dat vreet aan mij. Als ik dan een avondje vrij ben en ik zie hem, wil ik eigenlijk iets leuks doen. Maar is hij te moe of heeft hij geen zin. Begrijpelijk. Hij werkt minimaal 10 uur per dag. Maar ook heel erg frustrerend natuurlijk. En ik ben zo'n pannenkoek die dan een keer zucht en ook maar chagrijnig op de bank gaat zitten omdat ik hier in de omgeving niks heb. Ik heb geen rijbewijs dus kan ook nergens heen en voel me gewoon opgesloten. Dat is voor mij ook wel echt een puntje om aan te gaan werken. Ik moet gewoon zorgen dat ik weer iets te doen krijg. Een hobbie zien te vinden buiten de deur. Wat meer contacten maken met mensen. Ik vind het wel heel moeilijk om ergens mee te beginnen terwijl ik weet dat ik weg ga. Maar ik ga het toch proberen. Als het goed is heb ik over een maand mijn rijbewijs en dat zal dingen al wat makkelijker maken. We gaan het gewoon proberen. En werkt het niet, dan werkt het niet. Maar dan hoeven we ons in ieder geval niet af te vragen: Wat als?

Ik voel me gewoon emotieloos. Ik laat wel tranen lopen maar weet niet eens precies waarom. Klotegedoe. Morgen maar eens m'n laatste spulletjes ophalen en mijn sleutels inleveren. Dan zien we wel weer.
Mijn ouders zijn onderweg hier heen. Ik pis zowat in m'n broek van angst. Ze klonken aan de telefoon niet zo heel blij over mijn idee. Ik zal heel wat toe moeten geven als ze het überhaupt al toe laten. Maar dat is dan maar zo. Ik moet gewoon uit deze situatie komen.
Je was eerst toch nog gelukkig en nu is alles fout? Bedenk dat jullie allebei niet eerlijk zijn geweest. Er zitten twee kanten aan het verhaal en jij zult ook ongetwijfeld je bijdrage geleverd hebben

Op het moment heel herkenbaar.