"I'm fine..."

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

coldsummers

Re: "I'm fine..."

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 21:23

Heerlijk; heb donderdagnacht heel slecht geslapen; werd helemaal bezweet wakker en was super bang dat ik mijn moeder heb gebeld (was te bang om zelf naar beneden te lopen) en gevraagd heb om bij haar te slapen -schaam schaam- Eerst wilde ze het niet maar toen ze zag dat ik het echt meende dat ik gewoon niet op mijn kamer durfde te slapen stemde ze gelukkig in.

Vorige week was een rot week om het zo maar te noemen; mijn gedachtes dwaalde elke keer af en het waren absoluut geen fijne gedachtes. Nu valt alles wel op zijn plaats; ik denk dat ik weer onbewust met dingen bezig was; vrijdag was de verjaardag van mijn oma die is overleden en ik had een hele goede band met haar. Dus ik denk dat ik daar onbewust heel erg mee bezig ben geweest. Nu gaat het gelukkig weer, maar nog zit ik niet helemaal super in mijn vel.

sanne_xxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:00

Ik herken je verhaal grotendeels wel, het is heel simpel om te zeggen dat het altijd goed gaat want dan houden mensen er ook weer over op. Ik weet ook hoe vervelend het kan zijn om altijd maar weer terug te zakken in die negatieve stemming, ook al gaat het even goed, het komt altijd weer terug.. Ik zou je aanraden om er over te blijven praten met mensen, dat kan echt helpen :) . Verder weet ik een andere oplossing helaas ook niet voor je. Sterkte in ieder geval!

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 18:14

Het klinkt me ook als hormonaal probleem in de oren. Heb je daar al eens met je huisarts over gesproken?

Verder lijkt het me juist goed om (met anderen) te leren praten zodat andere mensen je juist beter kunnen steunen / helpen. Uiteraard wel mensen die je vertrouwd.

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 16:24

Tabaluga12 schreef:
Het klinkt me ook als hormonaal probleem in de oren. Heb je daar al eens met je huisarts over gesproken?

Verder lijkt het me juist goed om (met anderen) te leren praten zodat andere mensen je juist beter kunnen steunen / helpen. Uiteraard wel mensen die je vertrouwd.

Hoe bedoel je hormonaal probleem?