Auto-ongeluk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-15 12:05

moonie schreef:
aller eerst sterkte voor jou en je klasgenoot altijd vervelens een ongeval
ik ken het daar wel maar ik wat ik er niet goed uit haal is het bij het station prinsenbeek gebeurd of bij de manege zelf je ben neem ik aan bij de bakker in proinsenbeek geweest?

We zijn vanuit de manege naar de bakker in prinsenbeek gegaan, en daarna doorgereden naar de parkeerplaats om daar te keren zodat we dan als we op de parkeerplaats van de manege stonden in een keer wegkonden...

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-15 12:07

KimBreda schreef:
Ik heb gezien hoe de brandweer bij jullie met de auto bezig was, ik was daar net de honden aan het uitlaten.

Wel raar dat jullie naar de parkeerplaats bij het station zijn gegaan want als je bij de manege moet zijn hoef je daar helemaal niet heen om te draaien. En wat omstanders ook zeiden is dat stukje na de manege richting het station wordt vaak gebruikte om te racen.(zeg niet dat jullie dat deden) maar dat werd door omstanders wel gedacht.

Heel veel sterkte en beterschap en probeer er veel over te praten!

Dan waren ze geloof ik net bezig oom mij eruit te halen. Ik weet verder de precieze reden etc echt niet meer, ik ben t meeste echt kwijt van die dag..

Dankjewel!

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-15 12:09

RoodZonnetje schreef:
Oei, klinkt als een heel naar ongeval!
Laat jezelf de komende tijd even goed in de gaten houden door je omgeving, het zou me niks verbazen als je een forse hersenschudding opgelopen hebt. Dat zie je in principe niet op scans maar je klachten lijken daar verdomde veel op. Doe ook even rustig aan met werk/school, geef je lichaam voldoende tijd om bij te komen. Sterkte! :)

Ja de hersenschudding was in het ziekenhuis al vastgesteld helaas.. Heb in het ziekenhuis veel overgegeven..
Ik blijf denk ik volgende week nog een weekje thuis, dan is het carnavalsvakantie, en dan wil ik de draad weer wat oppakken!
Bedankt!!

bfsunshine schreef:
Sterkte! :(

Weet hoe het is helaas..

Heb gisteren zelf een ernstig ongeluk gehad door een klapband... Hoe kwam het bij jullie?

We weten er beide niks meer van...
Misschien maar beter ook...
Bedank, u ook sterkte!

leonie87 schreef:
Wat een schrik! Ik weet hoe het is helaas ook! Geef jezelf echt even de tijd om tot rust te komen en slaap wanneer je daar behoefte aan hebt! Dat helpt ook in het proces.
Praten helpt ook echt. En als je behoefte er aan hebt ook met iemand die er voor is opgeleid. Dat is geen schande.

Ik heb even mijn topic terug gezocht van 2012, wellicht heb je daar wat aan.
[LZP] Na 6 jaar revalideren opnieuw betrokken bij auto-ongeluk
Ik had hem zo geparkeerd:
[ [url=m/N3mYEO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn pb-box staat altijd open als je vragen hebt!

Bedankt! Ik ga je topic zeker even doorlezen!!
Dat ziet er ook heftig uit zeg...

Cayenne schreef:
Ik snap eigenlijk niet waarom je bang bent voor negatieve reacties :?
Maar gelukkig dat je weer thuis bent! Misschien heb ik er overheen gelezen maar zo te horen kun je ook last hebben van een flinke hersenschudding. Slachtofferhulp is ook beschikbaar voor mensen die een ongeluk hebben meegemaakt.

Heel veel sterkte en beterschap voor jou en je vriendin!

De reacties op t krantenbericht op omroepbrabant waren voor mij behoorlijk aanvallend. Ik neem me zulke dingen snel kwalijk. Vandaar

Ja de hersenschudding voel ik ook nog bbehoorlijk..
Bedankt!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 12:40

Steffiee_ schreef:
MacavityL schreef:
Beterschap! Gelukkig vallen de verwondingen mee!

Ik snap het verhaal alleen niet helemaal; je bent naar een parkeerplaats gereden om om te keren, en toen ging je over de kop? Maar het artikel spreekt van een eenzijdig ongeval?

we zijn naar de parkeerplaats gereden om daar een rondje te maken, zodat we met onze neus van de auto naar de manege stonden (daar is ook parkeergelegenheid) en vanaf daar ben ik het kwijt.

De vriend van mijn klasgenoot heeft een autobedrijf, en dacht waarschijnlijk dat we op een schuin stuk van een viaduct terecht zijn gekomen (door de gladheid) en dat mijn klasgenoot van schrik de gas ingedrukt heeft, deze auto had een turbofunctie die na 1 min pas uitgaat, waarschijnlijk hebben we toen het een en het ander geraakt toen we in die turbo zaten...

De auto heeft waarschijnlijk een turbo timer.. Dit houdt in dat zodra je de auto 'uit' zet, deze nog een minuut na blijft lopen.. Om de auto goed af te laten koelen ivm de turbo.

Maar als het glad is geweest en je drukt uit schrik het gas is, dan ga je met elke auto. Een impreza kan soms zelfs jou leven redden in zo'n situatie ivm de 4 wiel aandrijving. Op het moment dat je in de 'slip' raakt en je trapt het gas in, trekt een impreza zich in de meeste situaties weer recht.

Mag ik vragen van wie deze impreza was? Mag via PB hoor! We kennen nogal een hoop mensen met impreza's aangezien we er zelf ook veel mee doen!

Jullie hebben beide geluk gehad, sowieso in zo'n degelijke wagen!

Veel beterschap en ik hoop dat je alles rustig en goed verwerkt krijgt! Het is niet niks namelijk.