Asociale kinderen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:54

Ach, ze weten vast niet in welk gaatje ze hem moeten steken. Hebben ze vast gehoord. Heel irritant en vervelend, maar je kunt er zo weinig aan doen. Ik geef dat soort kinderen een meestal vreemde blik, maar dat maakt ook niet zoveel uit schijnbaar.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 15:54

Gydja schreef:
Zo kwam ik vorig zomer ook een stel kinderen tegen van een jaar of 7 of 8. Ik was met mijn vriend aan het wandelen en er komen 2 jochies aan lopen. De een had een pakje sigaretten vast en de ander had een peuk zelf vast. Toen wij langs liepen riepen ze naar ons ''roken jullie ook?!'' ik heb ze echt raar aangekeken. Was zo verbijsterd dat ik niet eens wist hoe ik moest antwoorden. Wat doen die jonge kids met sigaretten?

Op de fiets naar school of terug is er ook een groep aso's die je ook uitschelden als prutsmuts of slet. Daarbij als je niet op let trappen ze je ook van de fiets af of bespugen ze je. Laatst fietsen ze ook met een gasbrander...

Jeutje! En dat in Drenthe!! Zoiets verwacht ik meer in de grotere steden, dan hier. Ik woon namelijk ook in Drenthe. Maar ik heb het ook wel rustig gehad want ik ben net verhuist naar een stad ( woonde eerst in een dorp en daar is het altijd wel rustig qua kinderen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:56

Mijn oplossing:

Afbeelding

Loop er best vaak mee, straalt uit dat je niet aanspreekbaar bent, en zelfs als je geen muziek aan hebt staan hoor je ze niet. Al krijsen ze nog zo hard dat ik een prutsmuts ben. =:)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:58

SindyKaya schreef:
Gydja schreef:
Zo kwam ik vorig zomer ook een stel kinderen tegen van een jaar of 7 of 8. Ik was met mijn vriend aan het wandelen en er komen 2 jochies aan lopen. De een had een pakje sigaretten vast en de ander had een peuk zelf vast. Toen wij langs liepen riepen ze naar ons ''roken jullie ook?!'' ik heb ze echt raar aangekeken. Was zo verbijsterd dat ik niet eens wist hoe ik moest antwoorden. Wat doen die jonge kids met sigaretten?

Op de fiets naar school of terug is er ook een groep aso's die je ook uitschelden als prutsmuts of slet. Daarbij als je niet op let trappen ze je ook van de fiets af of bespugen ze je. Laatst fietsen ze ook met een gasbrander...

Jeutje! En dat in Drenthe!! Zoiets verwacht ik meer in de grotere steden, dan hier. Ik woon namelijk ook in Drenthe. Maar ik heb het ook wel rustig gehad want ik ben net verhuist naar een stad ( woonde eerst in een dorp en daar is het altijd wel rustig qua kinderen)

Ja je hebt er van die idioten tussen lopen -O-

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:58

Hoppa, emmer koud water er over :P (grapje natuurlijk)

Gewoon negeren en als ze te lang doorgaan of het nog een keer doen de ouders even een bezoekje doen.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:59

Jeetje, Nu al zo brutaal?? wat moet je daar dan mee aan als ze straks gaan puberen?

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:00

MayDayParade schreef:
Hoppa, emmer koud water er over :P (grapje natuurlijk)

Gewoon negeren en als ze te lang doorgaan of het nog een keer doen de ouders even een bezoekje doen.

Als ze zo lang blijven staan zou ik gewoon de tuinslang pakken. Zij vervelend, ik vervelend. Van water gaan ze nog altijd niet dood en als de ouders kwaad zijn mogen ze best verhaal komen halen.

Waar was de tijd dat kinderen nog extra van hun ouders op hun flikker kregen als ze iets verkeerds hadden gedaan?

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:00

Nachtlampje schreef:
Ik denk dat 6/7 jaar wel heel jong is, dat is groep 2 en die zijn in mijn ervaring én een stuk onschuldiger, én toch een stuk eerder onder de indruk van je dan, zeg, een kind van 8/9.
Die kan je bij wijze van spreken door een paard laten verpletteren en dan nog zijn ze not impressed :')

edit: Maar, ja. Ik kom ze ook wel eens tegen en kijk mijn ogen uit dat die kinderen zo'n toon durven aan te slaan tegen iemand die ouders is als zij.
Als ik de ouders van de kinderen zou kennen zou ik ze even inlichten over het gedrag van hun kind (afhankelijk van de ouders echter..)

6/7 in groep 2? Denk t niet :') Groep 3 en misschien zelfs al groep 4.

Tsja tegenwoordig leren die kinderen die taal, vind het zelf ook belachelijk := Wij moeten thuis ook echt oppassen met wat we zeggen. Passen een heel bijdehand 4jarig meisje op. Mn moeder zei zonder er over te denken 'muts' tegen mij, ietwat geirriteerd en even later liep zij rond te mutsen :') Ik vraag me dus niet zozeer af waar het vandaan komt, gok dat de ouders daar het grootste deel aan bijdragen. Wat niet wegneemt dat ik dit verhaal echt buitensporig vind :oo

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 16:00

Boself schreef:
Mijn oplossing:

[ Afbeelding ]

Loop er best vaak mee, straalt uit dat je niet aanspreekbaar bent, en zelfs als je geen muziek aan hebt staan hoor je ze niet. Al krijsen ze nog zo hard dat ik een prutsmuts ben. =:)

Ik had oordopjes in.. Maar ik heb al zo'n hekel aan kinderen, dan moeten ze niet zulke dingen naar me roepen :')

Het begint nu rustig te worden ondertussen.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:01

Zulke kinderen pak ik hardhandig bij het oor, arm of nek, om mij maar even te vertellen waar ze wonen. Dan hebben ze de schrik erin. Vaak vertellen ze mij wel waar ze wonen, want zo niet, dan gaan ze met mij mee naar binnen, zeg ik dan. Dat geloven ze dan wel en dus kom ik gewoon bij pa en ma uit. Helaas zijn niet alle ouders meewerkend, maar de meeste laten hun kinderen hun excuses aanbieden en mogen dan naar boven.

Soms is het hardhandig vastpakken meer dan voldoende, trouwens. Dan krijg ik meteen al een sorry en afhangende van de situatie en de gemeende sorry laat ik het daarbij.

Eens ook gehad dat ik met het paard langsreed en kind van 10 tegen mij riep "H*oer en paardenkut". Paard omgekeerd, naar het kind toegedraafd en vervolgens net zolang met paard rondjes om het kind heen gedraafd (kind kon niet weg en was doodsbenauwd voor het paard) tot ik een excuses kreeg.

Maar ben verder wel lief tegen kinderen... Zolang ze lief tegen mij zijn :P

Echt slaan of wat dan ook, zal ik nooit doen, en vind kinderen toch echt wel leuk.. Maar o wee als ze me uitschelden. Ik ga ze achterna.

Ik heb één keer gehad in Groningen dat de kinderen voor mijn huis zaten te spelen, op mijn raam te kloppen etc. Ik had de deur open want het was zomer en warm, had haast geen ramen in dat huis en nu in de avond begon het af te koelen, dus deed dan altijd even de deur open om de warmte te laten ontsnappen. Gingen die kids mijn huis in, in de gang. Ik had het eerst niet door, tot ik geluid in de gang hoorde. Ik ze kwaad waarschuwen en ze renden weg. Later kwamen ze weer. Ik zat in de slaapkamer en kom de slaapkamer uit, zitten er twee in mijn woonkamer. Lachen en meteen weer wegrennen. Een keer daarop was ik erop berekend. Twee kwamen mijn huis binnen en ik zat verstopt dus heb de deur achter ze dicht kunnen gooien en op slot kunnen draaien. "Jullie willen in mijn huis, dan mogen jullie ook blijven." Ik heb ze 10 minuten in huis gehad. Schreeuwen, gillen.. En hun vriendjes voor de deur, in shock, dat hun vrienden daadwerkelijk door mij waren opgesloten. "We halen onze ouders!" Toe maar, zei ik. Die heb ik wat te vertellen. Heb de deur naar de woonkamer dicht gedaan en de twee op de gang gelaten. Gezegd dat ze daar de hele dag mochten blijven als straf. Na 10 minuten wel al de deur open en gezegd dat ze weg mochten, maar o wee als ze me nog eens lastig vielen.

Ben nooit meer lastig gevallen :D.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 04-02-15 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:04

Mijn achter buurjongetje heeft het een keer geflikt hier... Hij schold mij uit, en daarna ging hij met z'n vriendje steentjes tegen de ruit lopen gooien. Ben naar zijn huis toegelopen, heb aangebeld, z'n ouders uitgelegd wat er gebeurd was. Excuses gekregen van die ouders. Half uurtje later werd dat ventje aan z'n oren naar onze voordeur gesleept om excuses aan te bieden. :') elke keer als ik dat ventje tegenkom op straat krijgt 'ie een knalrode kop en rent hij gauw weg :')

Anoniem

Re: Asociale kinderen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:05

Drenthe is echt niet heilig hoor ts :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 16:07

love_western schreef:

Dat weet ik, maar zoals ik al zei ik ben een dorp gewend, daar gebeurt werkelijk nooit wat qua kinderen. Ja of je een keer kwam 'spelen' ofzo :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:09

SindyKaya schreef:
love_western schreef:

Dat weet ik, maar zoals ik al zei ik ben een dorp gewend, daar gebeurt werkelijk nooit wat qua kinderen. Ja of je een keer kwam 'spelen' ofzo :P

Hmm dan moet je eens in de dorpen rond Hoogeveen gaan wonen.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:09

Ik heb in Beilen en Assen gewoond, daar heb je die vervelende kinderen gewoon rondlopen :P

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 16:11

Laat ik daar net gewoond hebben, pesse namelijk :))
Ik woon nu in Hoogeveen ;)
Of ik moet het steeds niet meegekregen hebben ?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:11

Mijn oplossing: emmer water mee naar boven en dan uit het raam gooien.
Dan is het zo over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:11

Dorp verderop lopen ze met 11/12 jaar al met drugs rond :+

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 16:12

love_western schreef:
Dorp verderop lopen ze met 11/12 jaar al met drugs rond :+

Dat klopt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:12

SindyKaya schreef:
Laat ik daar net gewoond hebben, pesse namelijk :))
Ik woon nu in Hoogeveen ;)
Of ik moet het steeds niet meegekregen hebben ?

Denk ik. In Pesse zijn ze ook niet heilig :') woon 2 dorpen verderop.

Hoogeveen is al helemaal leuk met aso kinderen. Vooral bepaalde wijken.

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:13

ik verbaas me er ook al enkele jaren over wat voor reacties ik af en toe naar mijn hoofd krijg gesmeten. Had een paar maanden geleden der eentje van denk een jaar of 10 die aan de verkeerde kant van de weg fietste. Vervolgens kreeg ik op mijn kop omdat ik niet aan de kant ging. >;)

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:14

Nu studeer ik tandheelkunde en is dat niet het meest gezellig omgeving voor vele maar wanneer een mede-student een flinke schop kreeg van een +/- 7 jarige en de moeder nauwelijks reactie gaf zat iedereen wel van :? (de behandeling was nog niet begonnen, jongen moest alleen op de stoel klimmen.)

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:14

Tja of ze kijken southpark. Dat kan je hier in drenthe ook ontvangen. ;)
En wat had je eerder toch.. Dat jochie had ook zo'n grote mond, tekenfilm serie...
Mijn kinderen mochten het niet kijken iig.
Buiten dat, kunnen ze het ook gewoon thuis leren.
Ik was gewoon doorgelopen en had ze aangekeken met een kom maar op als je durft gezicht.
Meestal druipen ze dan wel af :D

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:15

ElineS schreef:
Ik heb in Beilen en Assen gewoond, daar heb je die vervelende kinderen gewoon rondlopen :P

Ja m'n neefjes: stalkertjes, vervelend en on opgevoed. :+

Weggebokt

Re: Asociale kinderen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 16:17

Dan heb ik echt onder een steen geleefd denk ik _O- niks van mee gekregen namelijk :+