Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
FriesWytske schreef:Sorry, maar ik vind dit al erg veel. Zou zeggen niet meer. Want heb het vermoeden dat de meesten daarna doodleuk achter het stuur kruipen.
Wijn zou ik idd nog even wat bijkopen. Sterke drank ben ik zelf niet zo van omdat je daarvan zo snel dronken wordt en heb het persoonlijk niet zo op erg dronken gasten
Is op een feestje van me zelfs een keer een ambulance aan te pas gekomen. Sindsdien alleen wijn en bier.
Leffroi schreef:Euhm, op=op toch? Leuk hoor van die feestjes, maar een feestje draait niet enkel op drank toch?
FriesWytske schreef:Leffroi schreef:Euhm, op=op toch? Leuk hoor van die feestjes, maar een feestje draait niet enkel op drank toch?
Denk dat wij zo te lezen anders over een feestje denken dan de meesten.
En ook met een lijf vol met drank op op de fiets stappen vind ik niet kunnen. Er zijn al niet voor niks spots op tv en radio over het teveel drinken.

En de meeste van mn vrienden niet
Suzanne F. schreef:Yonker schreef:Ik schat altijd in hoeveel bierdrinkers en hoeveel wijndrinkers en dan 1 wijn per man, 1/2 krat per man, en dan meestal nog 1 krat extra + 2 flessen extra wijn ofzo. Ben altijd bang dat er te weinig isEn agh gaat toch wel keer op
1/2 krat per man?? 1 fles wijn per man?
Jeetje, ik zal dan wel heel naief zijn maar dit is toch niet normaal of wel?