mocht dit ook te duur zijn koop een stel werk schoenen met stalenneuzen. een rotschop en die potloodventer komt je echt niet meer achteraan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
veel plezier op je stage in elk geval! wendyenbram schreef:Ik wilde net zeggen, ik woon in een dorp, en om "iets" te gaan doen moet je altijd lange einden fietsen. en dat zijn dan ook nog eens lange einden langs weilanden, bos en/of heide. En juist hier in de omgeving hebben we nu al een aantal keer een fietsentrekker gehad. die dus meiden van de fiets af trokken. en dat was juist heel vroeg in de morgen, of heel laat op de avond.
Als ik heel af en toe op onregelmatige tijden, die weg af moet fietsen, zou ik niet bang zijn. Echter moet je op vaste tijden/dagen. Dan kan het dus zijn, dat je in de gaten gehouden wordt, en er eerder wat kan gebeuren.
) en stiekem vind ik autorijden ook doodeng.

Kipje39 schreef:Polly schreef:Voor een brommerrijbewijs ben je rond de €350 klaar, een scooter hoeft ook niet de hele wereld te kosten. Het is een overweging..
Is dat zo idioot duur geworden??
me broertje had toevallig afgelopen jaar de brommer certificaat gehaald. Super goed geleerd, 1x gezakt. Toen theorie wel in de pocket de 2e x. Vervolgens de praktijk. "Hij was te "eigen" met zijn brommer." Onzin. Maar wel gezakt. 2e x wel gehaald maar wel 150 euro lichter. Gerritt schreef:Theorie is tegenwoordig niet makkelijk, CBR doet er echt wel moeite voor om geld aan te verdienenme broertje had toevallig afgelopen jaar de brommer certificaat gehaald. Super goed geleerd, 1x gezakt. Toen theorie wel in de pocket de 2e x. Vervolgens de praktijk. "Hij was te "eigen" met zijn brommer." Onzin. Maar wel gezakt. 2e x wel gehaald maar wel 150 euro lichter.
(Ik voel me in een donker bos ook happy'er dan in de stad
)