Misschien idd gewoon op zoek naar iets wat ie heeft laten vallen eerder op de dag... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Misschien idd gewoon op zoek naar iets wat ie heeft laten vallen eerder op de dag... Thesserd schreef:Zou het niet zo zijn dat diegene zijn lampje wel achterwege zou laten als hij/zij iets verdachts aan t doen was?Misschien idd gewoon op zoek naar iets wat ie heeft laten vallen eerder op de dag...

Vooral dat het leek alsof ie zich betrapt voelde en weg wilde gaan..
hou je ons op de hoogte? 

cp112 schreef:De beste man is gewoon aardappels aan het zoeken. Er blijven altijd aardappelen over in zo'n veld.
Gebeurd regelmatig hoor.
Er wordt tegenwoordig zo snel van iets extreem dramatisch uit gegaan...
Pearlx schreef:cp112 schreef:De beste man is gewoon aardappels aan het zoeken. Er blijven altijd aardappelen over in zo'n veld.
Gebeurd regelmatig hoor.
Er wordt tegenwoordig zo snel van iets extreem dramatisch uit gegaan...
Het gewoon een verdacht tintje, Vooral ook dat hij zich betrapt leek te voelen door mij, Sowieso, aardappels zoeken om tien uur 'savonds? Dat kun je dan toch beter doen als het licht is? En worden die niet maanden eerder geoogst? Volgens mij is dat veld de hele winter al leeg en is er alleen nog geploegd.
Tjha die man is vast iets verloren en is aan het zoeken. BlondCowgirl schreef:Ondanks dat het waarschijnlijk niets is geweest zou ik het sowieso bij de boer melden. Burgerlijke oplettendheid wordt vaak op prijs gesteld en is ook nodig vind ik. Stel dat iemand een verdacht persoon bij jou paard in de wei ziet lopen, dan ben je toch ook blij als dit even tegen je gezegd wordt denk ik. Ook al bleek dit achteraf gewoon een familielid oid te zijn, je hebt toch het gevoel dat je er niet alleen voor staat zeg maar. Om deze reden zou ik het in elk geval even bij de boer melden zodat hij weet dat er nog oplettende mensen rondlopen.
purkie schreef:mss schrok de boer van dat perceel terwijl hij een luchtje aan het scheppen was van een verdwaalde hollende burger en liet zijn autosleutels vallen.
En zoals ik al zei ik heb niet het idee dat het de boer was, die zou van de andere kant zijn gekomen. Terwijl deze auto langs de weg stond geparkeerd. BlondCowgirl schreef:Ondanks dat het waarschijnlijk niets is geweest zou ik het sowieso bij de boer melden. Burgerlijke oplettendheid wordt vaak op prijs gesteld en is ook nodig vind ik. Stel dat iemand een verdacht persoon bij jou paard in de wei ziet lopen, dan ben je toch ook blij als dit even tegen je gezegd wordt denk ik. Ook al bleek dit achteraf gewoon een familielid oid te zijn, je hebt toch het gevoel dat je er niet alleen voor staat zeg maar. Om deze reden zou ik het in elk geval even bij de boer melden zodat hij weet dat er nog oplettende mensen rondlopen.
is wel creatief bedacht 
haffiefreak schreef:Ik weet niet of het raar is, maar heb je de kleur/merk van de auto en eventueel kenteken genoteerd of onthouden?
Joaltijd schreef:Gezellig cosy met vrienden op een akker meeten johis wel creatief bedacht
Fijn dat je nu waarschijnlijk de reden hebt!