Garderobe vernieuwen, wat is een must

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: Garderobe vernieuwen, wat is een must

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:27

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 18:53

Ik ben 25 :)
En de joggingbroeken enzo komt wel goed. Daarvan vind ik het minder erg dat ze 3 maten te groot zijn, haha.

Mijn kledingstijl is over het algemeen wel netjes, dus de basics die ik hingen passen wel bij mij.
Laatst bijgewerkt door secricible op 01-02-15 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:53

Oei, dat is een beetje ver weg en ook een beetje prijzig ;)
Ik ga ff googlen

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:23

Mijn musts allertijden blijven toch echt:
-Een goed en lekkere zittende spijkerbroek
-little black dress, zo'n jurk die eigenlijk toch áltijd wel aankan
-paar mooie zwarte hakken, leuk voor feestjes en ook prima onder een spijkerbroek als het allemaal wat sjieker moet :o

Ik ben zelf fan van het merk Object collecters item qua spijkerbroeken. Op de een of andere manier is de spijkerbroeken markt in NL vaak gericht op mensen zonder billen. (wat ik vrij apart vind :+ ) Object heeft eigenlijk altijd spijkerbroeken die goed zitten voor mij. Ik draag geen heupspijkerbroeken, maar degene die net over je heupen vallen zijn van hen in ieder geval aan te raden :j

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 19:32

Koop je die online?
Ik begreep al dat Levi's ook geschikt is voor mensen met billen en heupen :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:44

Ik lees hier dat leggings en rokjes niet meer kunnen, dat draag ik best vaak dus ik vind dat eigenlijk een prima outfit :Y) Een basic zwarte legging (zo'n strechstof die je imo absoluut niet zonder rok of jurk kan dragen..) met wat basic korte rokjes is wat mij betreft dus ook aanvulling op je basisgarderobe.
Verder blazers, vind ik altijd veel mooier en beter staan dan gewone vestjes.

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:48

secricible schreef:
Koop je die online?
Ik begreep al dat Levi's ook geschikt is voor mensen met billen en heupen :)

Onder andere, ze verkopen het ook in verschillende winkels.
Ik koop ze of online of op Ameland (vakantie), maar ze hebben ook winkels in Leiden/Utrecht. Ofwel de grotere steden. Geen eigen winkels, maar winkels die ook Vila e.d. verkopen. De winkel op Ameland heet Mellow.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 19:50

Dankjewel!

Ik voel me dom, maar een blazer is toch hetzelfde als een colbert? Want die wil ik ook zeker een paar kopen :) maar ik ben ook wel een vestjes mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:51

Ik vind basics extreem persoonlijk. Mijn basics zijn bijvoorbeeld:

Een leren jasje
een zwarte broek
een lichte spijkerbroek
Een paar lage all stars
oversized wit, zwart en grijs t-shirt
een high waisted short
Een goede, mooie winterjas

En, minstens zo belangrijk!
fijne, hoge sokken voor in laarsjes
fijne enkelsokjes voor in m'n sneakers
een hele stapel basic zwarte hemdjes voor onder mijn kleding
lekker zittend ondergoed (liefst zwart).

En wat ik dan verder nog nodig heb of wil hebben.. tja, dat ligt er echt aan van moment tot moment. Op dit moment kan ik niet zonder oversized wollen vesten en ben ik gek op mijn doc martens, maar ik heb ook periodes dat ik het liefste alleen maar bloesjes draag. Ik heb bijvoorbeeld ook een fase gehad dat ik heel veel 'vestjes' droeg en dat draag ik nu echt nooit meer. Ik loop niet op hakken en draag ook geen hoge laarzen, dus dat vind ik absoluut geen must-have, terwijl anderen dat wel weer vinden.

Ik vind garderobes die echt enorm afgestemd zijn SAAI. Als je gewoon dingen koopt die je leuk vindt, past het toch wel vaak wel bij elkaar. Onbewust kies je toch wel voor dingen die onderling te combineren zijn.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-15 19:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:53

Ik vind alles van spijker, behalve goede spijkerbroeken en een spijkerblouse niet meer van nu. Spijkerrokken en spijkerjasjes zou ik accuut de deur uit doen.
Wat mij betreft zijn musthaves:
- een aantal goede spijkerbroeken. Goed naar je figuur kijken en bepalen welk model het beste bij je past.
- een goede zwarte broek.
- een leuke rok (geen spijker!)
- een aantal leuke jurken. Minimaal een zwarte, niet tuttige jurk, en een jurk die je ook in de winter aankan.
- een paar basic vesten (gewoon Zara)
- een donkere en een lichte blazer
- een paar basic shirts (zowel strak als los zittend)
- een aantal fijne hemden
- goede lingerie!
- een paar goede pumps, een paar goede flats en een paar goede laarzen
- een mooie leren tas

Best een investering.
Ts, ik kan je de website http://www.orangebag.nl van harte aanraden. Zij hebben ook nog een aantal Zomerspelen in de sale. Mocht je specifieker advies willen, dan lijkt me een foto van je figuur van belang!
Veel succes :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 23:58

Rebeccas, ik kort je tegenspreken vrees ik. Haha.mop dit moment heb ik echt vaste outfits, combineren lukt mij iig niet.

Joman, ieder zijn smaak gelukkig, ik vind een spijkerblouse echt afschuwelijk, maar ben dol op mijn spijkerrokje. Ligt wel erg aan het model. De rest van je tips ga ik meenemen, maar ga liever even in real life winkelen nu.

Radiostilte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 00:05

Een witte broek is misschien ook wel een must have in de zomer.
Mocht je je daar niet prettig in voelen misschien een licht grijze of bruine. Ik kan ook niet zonder mijn skinny zwarte broek maar als het echt voor de zomer is zal ik eerder voor een lichtere kleurtje gaan. Maar mocht je een fijne tegenkomen natuurlijk niet laten hangen! Altijd moeilijk een fijne te vinden

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 08:24

Ja, heb die eigenlijk een beetje geschaard onder de nette broek.
Wil a heel lang een mooie linnen broek met rechten pijpen, in een lichtere kleur. Die zou voor vakantie ook prima kunnen, maar met een jasje ook niet misstaan bij een wat nettere gelegenheid.
Ik ga het er even bij zetten!