Gucci_ schreef:Ik ben zelf 22
Ik ben 43
Niets om je voor te schamen hoor, ik ken er genoeg in mijn omgeving.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Duplo schreef:Er is een fase dat het verschil niet uit maakt maar naar mate je beide weer ouder word het verschil ook weer groter en dan praat ik over +15 en meer
Pensioenleeftijd van de 1 terwijl de ander nog druk in het werkende leven zit.
Het was zeker niet makkelijk, want omdat hij ouder is kwam er ook wat bagage mee en er is toch wat onzekerheid geweest van zijn kant over het leeftijdsverschil. Maar we zijn nu 7 jaar samen en het gaat super!
Liefde kent geen leeftijd. En inderdaad, hij wordt eerder oud dan ik, maar dat ik daarom de liefde van mijn leven moet laten lopen? Nee, dat komt op de een of andere manier wel goed.Samiyah schreef:'Leeftijd is maar een getal' vind ik altijd zo'n dooddoener. Nee, het is niet alleen maar een getal, het zegt ook iets over de fase waarin je zit, wat je allemaal al hebt meegemaakt.
Mijn man en ik schelen 18 jaar (hij is dus ouder) en ik heb veel meer meegemaakt en heb nooit in de 'fases' gepast die bij mijn leeftijd zouden horen. En zo ken ik er wel meer. Natuurlijk klopt het globaal wel, daarom zou ik er ook niet aan moeten denken om met iemand van mijn eigen leeftijd te gaan. Kinderachtige jochies.
(Ik ben 29) Maar een klik en aansluiting in levensvisies is veel belangrijker dan leeftijd, want als dat eerste klopt is leeftijd echt maar een getal.
Zonde om een hoop mooie jaren niet mee te maken omdat het in de toekomst wel eens lastig kon worden. Joolien schreef:Ik zou me eerder af gaan vragen wat de mannen van die leeftijd zo aantrekkelijk maken? Want bedenk wel, het is de leeftijd van je vader.
ik ben 24, mijn vader 75 en mijn man 48. we zijn nu zo'n 7 jaar samen. Het is in ons geval wel zo dat ik vaak ouder geschat wordt en hij jonger (hij moest laatsts bij het kopen van een biertje zijn ID laten zien
) en daar gaat het denk ik ook om. Dat je zo'n beetje in dezelfde levensfase zit en dezelfde ideen en voorstellingen van je levensinvulling hebt. Als dat past, maakt leeftijd gewoon niet/nauwelijks uit.
. Vinden veel mensen niet ideaal maar hier hebben wij voor gekozen en wij zijn gelukkig. En inderdaad is mijn man 2 jaar jonger dan mijn ouders.

beauty1love schreef:Wat vinden jullie dan van meisje 17 en jongen 26?