Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Snap uberhaupt niet dat zulke mensen het in hun hoofd durven te halen om geld te lenen bij kennissen. colunder schreef:Ze heeft nu een berichtje gestuurd dat ze het woensdag in een envelop meeneemt naar het activiteiten centrum.
maar ja,dat zou ze afgelopen woensdag ook gedaan hebben maar toen was
ze"ziek"
eerst zien,dan geloven!
Maartje1990 schreef:colunder schreef:Ze heeft nu een berichtje gestuurd dat ze het woensdag in een envelop meeneemt naar het activiteiten centrum.
ze"ziek"
eerst zien,dan geloven!
Mocht ze afzeggen kun je ook zeggen 'oh dan kom ik het wel even oppikken'?
Telpeva schreef:Deze tip is eigenlijk net te laat, gezien de datum, maar voor geval je het volgende maand nog niet hebt: vraag het desnoods rond de tijd dat het salaris gestort is. Dan is er voor haar ook geen kul smoes te verzinnen dat het geld er niet is.

colunder schreef:Hallo zeg,ik ben hier al ruim 2 maanden mee bezig,continu bellen en en berichtjes sturen.
ze woont hier niet om de hoek en ik ben nog nooit bij haar thuis geweest.
misschien dat ik binnenkort langs ga,maar dan moet wel even een man vinden die mee gaat.
maar eigenlijk wil ik daar geen stennis voor de deur,temeer omdat ze het geld waarschijnlijk helemaal niet daar heeft.
flitzz schreef:Mensen die op een woonwagenkamp wonen zijn ook gewoon mensen hoor... Ik snap niet dat mensen daar zo moeilijk over doen. Oke uitzonderingen daargelaten.. Ik zou daar gewoon even aanbellen en vragen waarom ze het geld nog niet heeft overgemaakt c.q. terug betaald. Met een beetje mazzel hoort iemand van haar familie het en krijg ze flink op haar kop dat ze je het nog niet terug betaald heeft. (spreek uit eigen ervaring) En krijg je het geld terug.
colunder schreef:Ze heeft nu een berichtje gestuurd dat ze het woensdag in een envelop meeneemt naar het activiteiten centrum.
ze"ziek"
eerst zien,dan geloven!