Bokts schoonste kamers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MacavityL

Re: Bokts schoonste kamers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:43

Schoonste of meest opgeruimde? :D

Het ziet er bij mij altijd heel netjes, strak en opgeruimd uit, maar mag soms wel eens een extra stofdoek over :P

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:46

Ik hou ook van een nette kamer.
Vroeger was ik wel wat rommeliger, maar ik hou gewoon van het idee dat iedereen kan binnen springen zonder dat ik mij zorgen moet maken.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 16:22

Kamers, slaapkamers en hele huishoudens zijn welkom hier hihi. En nou bokts schoonste en meest opgeruimde zijn welkom. Ik had net even een half uurtje tijd tussen mijn afspraak voor de gelnagels en het werken gaan en even snel bed opnieuw overgetrokken en kattenbak gedaan en nu even snel eten en als ik terug kom van het werk straks dan nog even alles afstoffen en stofzuigen.

Ik zelf heb trouwens een zolderverdieping met woonkamer en een slaapkamer en heb er 1 kat rondlopen. De rest van het huis doe ik ook schoonmaken zoals de badkamer en wcs en beneden en de trappen stofzuigen maar de woonkamer beneden begin ik niet meer aan om die opgeruimd te houden maar daar kom ik zelf gelukkig ook zelf bijna nooit.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 16:59

Ik ben ook netjes, alleen met hond en paarden aan huis wil het wel voorkomen dat er hooi of vlas op de grond ligt. (waar ik mij dan gigantisch aan erger)

Het meest frustrerende vind ik, dat ik laat thuis kom van het werk zoals gister en dan als eerste denk wanneer ik de deur binnen kom "jeetje, die vloer moet echt gedweild worden" En dat dan mijn vriend vervolgens zegt "joh, hij is toch nog hartstikke schoon"

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:05

Wat leuk is zijn 2 dochters die de paarden voeren en dan met modderlaarzen door de gang in de woonkamer stampen.Om dan te vragen of de paarden nog water nodig hebben.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:13

Ik houd het gewoon netjes :D ben alleen werk 5 dagen en heb een paard.

Afbeelding

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:18

Jaaa ik meld me! Heb me ook gemeld in het zwijnenstal topic moet ik zeggen, omdat het af en toe (mede dankzij huisgenoot) echt een zooi kan zijn hier maar ik geniet echt van een opgeruimd huis. Mn slaapkamer en studeerkamer staan nog op de to-do lijst :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:23

God ik snap echt niet dat je zoveel tijd kunt besteden aan het schoonhouden van je huis _O- Dat je het netjes wil houden oke, maar vaker dan 1 of 2 keer per week stofzuigen? Ik dacht dat m'n moeder erg was, haha.

Verder natuurlijk helemaal prima, niemand heeft er last van (neem ik aan) dus vooral lekker doen dan, maar ik zou het zo'n zonde van m'n tijd vinden :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:33

Nee hoor zonde van je tijd is het niet, het levert namelijk een goed gevoel en een geordend hoofd op, dus het is ook nog ergens goed voor.

Ben ook druk bezit! Ben er bijna door beneden en het wordt zo donker en das voor mij ook altijd een reden om te stoppen. Morgen weer een dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:36

Nou ja, tot op een zekere hoogte misschien. Daarnaast is dat ook nog eens persoonlijk maar als jij je er prettig bij voelt is dat natuurlijk prima. Bij een vriendin van mij is het thuis altijd rommelig. Wel schoon, maar gewoon rommelig. Past bij haar en bij het huis (een oud grachtenpand), dus zou het daar inderdaad zonde van de tijd vinden.

Maar doelde vooral op mensen die bijvoorbeeld elke dag stofzuigen en echt schoonmaken, of om de dag... dat vind ik inderdaad nogal dwangmatig worden, ja.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:41

Ik houd van netjes en opgeruimd, weinig tierelantijntjes. Ik heb een bed, een kast en een bureau op m'n (slaap)kamer. Helaas krijg je naarmate je wat ouder wordt steeds meer tierelantijntjes op je verjaardag en tegenwoordig is het op concours ook een hype om spul van de Action en de Xenos als prijzen beschikbaar te stellen. Als je dan een paar keer op rij wint gaat het hard :+ . Weggooien vind ik dan jammer/respectloos, dus dan kom ik bij het grootste probleem: te weinig bergruimte. Dan laat ik het staan op m'n bureau en dan staat het weer stof te vangen... Omdat ik het nergens kwijt kan.

Conclusie: ik wil de boel wel graag netjes hebben, maar door te weinig bergruimte is het niet zo netjes :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:45

Dan geef je het aan een ander :')

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 18:46

Haha ja dat weggeven doe ik ook altijd. Daar zijn nichtjes van een jaar of 10 en 13 wel handig voor :D

BralindyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 18:49

Hier een middenmoot! Het is soms een rommeltje, maar nooit smerig (wel af en toe stoffig :o *kuch*)

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 18:53

Bij mij blijft er heus wel eens een nacht een glas op tafel staan maar dan heb ik op de bank gezeten, en ik zit op zolder, en ben dan zo moe en ga dan slapen maar de volgende ochtend moet ik toch om 6 op en doe ik meteen de kattenbak verschonen en neem het glas dan mee naar beneden. Verder zul je ook nooit teken van leven vinden haha. Hierdoor hoef ik nooit op te ruimen want er valt niks op te ruimen. Alleen nog schoonmaken dus.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 18:54

Wij hebben een huis waarin elke dag stofzuigen minimaal is. :=
Mijn slaapkamer heb ik eergisteren helemaal secuur gezogen maar daar ligt nu al weer stof!!! op de grond. Echt van die plukken. :r

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 19:12

Oh hier staat echt nooit vaat op tafel of het aanrecht! Of ik moet de vaatwasser pas laat hebben aangezet, dat ie nog niet klaar is en we al wel nieuwe vaat hebben.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 19:31

En ik heb net de vaat op het aanrecht gezet om het morgen te doen.Morgen weer een dag.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:38

Net thuis gekomen van het werk, eerst even een uurtje met de hond gelopen en toen even snel een schoonmaakbeurt in huis. Nu ziet alles er weer netjes uit. De wasmachine staat aan. Heerlijk! Laat het weekend maar beginnen.

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 11:10

MarlindeRooz schreef:
Wij hebben een huis waarin elke dag stofzuigen minimaal is. :=
Mijn slaapkamer heb ik eergisteren helemaal secuur gezogen maar daar ligt nu al weer stof!!! op de grond. Echt van die plukken. :r

Ooooh wat frustrerend zeg! Heb je lamellen of gordijnen? Dat kan al een wereld van verschil zijn!

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 16:40

Hier hier.. Poets addict I guess.. Ik kan enorm gefrustreerd raken als mijn huis rommelig is!
En stof is al helemaal een no go.. Vlekken op de vloer.. Kan echt niet!

Ik blijf ook chagrijnig tot het opgeruimd is, met andere woorden zo snel mogelijk dus haha..

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 17:21

Ik maak elke dag schoon. Beetje een tik.
Maar ik probeer het te minderen, stofzuig nog wel elke dag, maar stoffen doe ik nog maar 2x in de week.
Per week maak ik gemiddeld 10 tot 15 uur schoon. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 18:16

Mwah ik stof niet, maar ik ben nogal een verslonser dus het is vaak gewoon groezelig :P . Vandaag heb ik de badkamer de woonkamer deels en de hal helemaal opgeruimd en geschrobt :P , ruikt lekker nu in huis. Bankhoezen lekker in de was , heb ik ook een vers bankje

xjamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:08

Hier word elke dag gestofzuigd O:)
Niet dat wij een mega strak schoon huis hebben maar met honden in huis en zelf naar binnen komen gesloft met je modder laarzen enz. Geeft toch een rommel. Dus voor het bankhangen even vlug met de stofzuiger erdoor en klaar is Kees. En maar kleine moeite. Overigens vandaag wel alles weer gedweild ruikt zo lekker. <3

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:11

Ze hebben mij 1 keer per week ingepland om alles schoon te maken hier (dat wisselen we gewoon af), nou als ik geweest ben is alles weer perfect schoon en de rest die vergeet gewoon de helft, kan me er echt aan irriteren. :')
Mijn slaapkamer doe ik ook gewoon elke dag, dan heb ik er zelf de controle over gelukkig :P.