Gekste hotelkamer die je hebt meegemaakt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

luf_horses

Re: Gekste hotelkamer die je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:29

Dat hadden wij ook in Marrakesh. Naast dat er 's ochtends werd schoongemaakt kwam er 's avonds iemand de gordijnen dichtdoen en de sierkussens van het bed halen.

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:32

Een hotel in Rome waar de wcpot onder de douche stond, douche met een glazen deur ervoor om de cabine goed af te sluiten. Maar als je wilde douchen moest eerst de wcrol eruit en dan kan je douchen, want de pot was letterlijk onder de douchekop. Je kon er wel naast staan, vrij goed zelfs, omdat het allemala een beetje schuin was gebouwd. Maar de wcpot was kleddernat.

moos1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:34

In Houston hadden we een goedkoop motel voor 1 nacht omdat we op doorreis waren. De kamer zag er op het eerste oog normaal uit. Totdat we het tweede lichtschakelaartje aan deden. Bleek blacklight verlichting te zijn waardoor de kamer ineens in een tropisch paradijs veranderde compleet met palmbomen en dansende dolfijntjes op de muur. Plafond vol met sterren. We zagen later bij de receptie dat de kamers ook per uur verhuurd werden...

Voordeel van het blacklight was wel dat we konden zien dat de lakens gelukkig schoon waren _/-\o_

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:35

moos1984 schreef:
In Houston hadden we een goedkoop motel voor 1 nacht omdat we op doorreis waren. De kamer zag er op het eerste oog normaal uit. Totdat we het tweede lichtschakelaartje aan deden. Bleek blacklight verlichting te zijn waardoor de kamer ineens in een tropisch paradijs veranderde compleet met palmbomen en dansende dolfijntjes op de muur. Plafond vol met sterren. We zagen later bij de receptie dat de kamers ook per uur verhuurd werden...

Voordeel van het blacklight was wel dat we konden zien dat de lakens gelukkig schoon waren _/-\o_

Oh, dat is juist gaaf! :oo

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:35

jeetje jullie maken me bang! Ga dit weekend naar Amsterdam en verblijf in een hotel met mn broer. dus hopelijk geen glazen badkamer of iets in die aard :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:36

Destination schreef:
moos1984 schreef:

Oh, dat is juist gaaf! :oo

Idd :oo

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:39

Odessa in Oekraïne koud water in de douche omdat stadsverwarming was uitgevallen en kon week duren. Bedden houten planken met daarop tuinkussens als matras. 1 groot drama en vies maar stad was gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:42

Ja maar zou niet willen weten wat dan allemaal in zo'n kamer is gebeurd :')

In Montreal hebben wij in het verkeerde hotel geslapen. Konden onze reservering ook niet vinden maar hebben ons toch maar een kamer gegeven :') Het waren allebei Mercures maar toen we wakker werden de volgende ochtend was het ineens "Nee joh, ik heb dit hotel echt niet geboekt hoor...".

chillse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:02

Vrij gênant was een hotel dat mijn schoonouders hadden uitgezocht voor een weekendje weg met mijn vriend. Het hotel in Barcelona probeerde een hippe uitstraling te hebben, door vooral weinig muren van steen maar van glas te maken. Gevolg:wanneer ik op bed lag, kon ik Door het glas mijn vriend zien douchen. Dat was niet eens zo erg (gelukkig kende we elkaar al wat langer), erger was dat het toilet ook met glas was afgezet. Ondanks het opplakplastic randje, zag je wel de contouren Door het glas heen en als je zat keek je net boven het plastic uit. Dus als je klaar was met toileteren, vroeg de een maar of de ander even de andere kant op wilde kijken... je kont afvegen is namelijk niet echt romantisch te noemen!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:05

Niet heel raar op zich, maar ik heb in Heerlen in een hotel gezeten waar we letterlijk de gesprekken van de buren zonder moeite konden volgen.. En wat ik zelf heel apart vond - maar volgensmij misschien typisch Belgisch oid is - was in Geel? waar ik een cappuccino bestelde en koffie met slagroom kreeg.

Gelukkig niet heel rare dingen. Heb meer positieve ervaringen, met hele fijne bedden, super goed ontbijt, etc. etc.

heleen06

Woonplaats: in het weekend vlakbij Assen/doordeweeks in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:06

Wij waren met school in Rome, een paar nachten in het eerste hotel en daarna een paar nachten in het tweede hotel. Bij het tweede hotel hadden we eigenlijk meteen al het idee dat er bedden bijgeschoven waren. Veel kamers met een tweepersoonsbed, maar waar dan voor de nachtkastjes nog 1 of soms zelfs twee bedden stonden, waardoor er dus helemaal geen loopruimte meer was en alle bedden tegen elkaar aan stonden. Maar dat was nog niet het ergste. Toen we na de eerste nacht weer terug kwamen op de kamers, zaten er allemaal remsporen in het toilet (die er toen wij vertrokken niet zaten) en ook op 1 van onze! handdoeken, die gewoon weer was teruggehangen. Met bijbehorende geur erbij, echt ontzettend ranzig... Bij navraag bij onze klasgenoten, waren wij niet de enige kamer met dit probleem. Meteen naar de receptie gegaan, maar daar spraken ze meer Italiaans, dan Engels... Maar goed... Uiteindelijk wel nieuwe handdoeken gekregen en is de boel schoongemaakt, maar een lekker idee vond ik het totaal niet meer...

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:09

Met school in Tsjechië zaten we in een hostel. En de douche ruimte (2 douches en 4 wc's) wat overigens gezamenlijk was dus zowel man en vrouw had toegang. Daar hadden de wc hokjes geen deur... En de douche cabines geen douche gordijn... Heel fijn als je klas uit 12 jongens bestaat en 2 meisjes, en nog een hele boel andere jonge gasten in het verblijf.

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:14

Motel in Java. De kamers waren voorzien van bad met verwarmd water uit een natuur bron. Vulkanisch verwarmd water eigenlijk. Hartstikke gaaf idee en heel puur natuur.

Wij s avonds de badkamer in die van de kamer was gescheiden met een klamboe. Het bad liep over de volle breedte van de badkamer en lag verdiept. Trappetje het bad in en toen. ...

hijg puf steun. ..

We keken omhoog en zagen dat de zijwanden v z n de badkamer niet tot aan de nok doorliepen. Dus de laatste meter tot het dak was open. Je kom dus letterlijk de buren in bad horen gaan.

Maar het ergste was dat we daarna de badkamer ed ven verder gingen bekijken en dat de zijwand ook niet tot onder doorliep. Het warme bronwater liep dus Door alle kamers heen .

En na die hijg puf steun sessie van de buren wisten wij dat niet alleen warm water onder de muur doorkwam.....

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:19

evanescence schreef:
Met school in Tsjechië zaten we in een hostel. En de douche ruimte (2 douches en 4 wc's) wat overigens gezamenlijk was dus zowel man en vrouw had toegang. Daar hadden de wc hokjes geen deur... En de douche cabines geen douche gordijn... Heel fijn als je klas uit 12 jongens bestaat en 2 meisjes, en nog een hele boel andere jonge gasten in het verblijf.

Zoiets heb ik dus op een camping gehad.
Alle gordijntjes waren echt aan flarden bij de douches en iedereen kon er zo in.
Er was ook een normale badkamer, waar ook iedereen zo in kon als jij onder de douche stond omdat er geen slot op de deur zat, gelukkig wel een badkamer voor de dames en een voor de heren..
Gelukkig wist iedereen dit en was iedereen echt beleefd, dus er werd netjes geklopt ed.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:20

Wij waren met school in Londen. Was meer een soort herberg. Wat hebben wij gelachen daar. We kregen met zijn zessen een achtpersoons kamer. Daar waren stapelbedden. Echter waren die zonder trapjes en hebben een nogal stijve hark bij ons. :P Die wilde persé boven slapen. Dus via de vensterbank op het achterste bed boven en daarna op het andere bed waar ze wilde liggen. Zij deed dat nogal lomp en prompt lag ze met matras en al op de grond. (ja 2 lattenbodems stuk). Die heeft dus drie nachten op de vloer geslapen wat ook heel handig was als je naar de wc of iets moest.
Die wc was overigens op de gang. Die we moesten delen met een hoop andere net als de douche. Sommige hadden wel het geluk dat op de kamer te hebben maar wij niet.
Nu ja ik 's nachts naar de wc sta opeens in het water. Bleek dat de wc's verstopt waren en overstroomd de hele gang stond blank.
Als je wilde douchen (thank god hadden die deuren) Moest je je koud afspoelen dan je zelf inzepen en haren in de shampoo zetten en dan had je met geluk genoeg warm water om alles te wassen. (Tenzij je 's nachts ging douchen natuurlijk dan was er wel genoeg water)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:26

Echt vreemde hotelkamers heb ik nog niet gehad, wel vreemde situaties. Allen in Egypte, 5 sterren resort.

Zo heeft mijn moeder een keer doodziek op de kamer gelegen (bleken achteraf galstenen). Er kwam toch maar een dokter bij (uiterst nette man, sprak goed Engels) en die ging een infuus prikken wat hij aan een kledinghanger aan het bed hing??? :') Tegelijkertijd stond er een engineer op een trappetje, in dezelfde kamer de airco te maken. Dat was ook even bijzonder.

Wij komen al een aantal jaar in dat hotel, en toen ik daar de 1e keer kwam was ik een jaar of 12. Vanzelfsprekend had ik een knuffel bij mij en die was 's nachts achter het bed gevallen. Toen we terugkwamen van het strand, zat Varkie (mijn knuffel) op mij te wachten op het kussen <3 Ze waren hem dus blijkbaar al kwijt (want het gebeurde de 8e nacht of zo) en zijn gaan zoeken!

Ze vouwen daar ook altijd mijn pyjama netjes op voor op het bed en maken hele kunstwerken van de sprei, handdoeken en onze spulletjes (een krokodil met een zonnebril, zwanen met rozenblaadjes er om heen en een blauwe sprei die functioneert als golvend water <3 )

Ze komen daar ook iedere avond langs met een soort autootje wat de insecten uitrookt (want die zitten daar nu eenmaal). Nu was er een kolonie slimme mieren die onze kamer ingevlucht was. Toen we dit hadden aangegeven bij de receptie, moesten we de kamer uit en kregen een andere (betere) kamer toegewezen. Er kwam een groepje 'ghost-busters' met gif dat die mieren helemaal verdelgt heeft. Een dag later hebben ze die kamer verhuurd aan een groep irritante Russen die ook last hadden van mieren. Woepsie. :=

En mijn kaart (van de deur) deed het niet meer, dus ik kon niet naar binnen. Geen probleem, kaartjes verwisseld en er zou zo wel even een meneer komen om te checken of de deur stuk was, of de kaart. +:)+ Prima hoor!
Meneer klopt een kwartier later aan, vraagt om mijn kaart en stopt die in de deur. De deur geeft een groen lampje, de man grijnst naar mij en verklaart luid: 'I fix! You welcome!'
Ik heb hem maar hartelijk bedankt en om zijn ego niet te krenken heb ik maar niet gezegd dat ik al een nieuwe kaart had. _O-

edit: Oh ja, en die keer dat we werden aangezien voor vreetzakken; de housekeeping zet in die kamers altijd een bordje neer met Egyptische koekjes, stukjes chocolade of een schaal met fruit. Dat komt altijd wel op hoor, en vaak laat ik het bordje naast mijn bed staan en staat er een schoteltje naast mijn vaders bed (omdat we het opdelen). Toen dat twee keer gebeurd was, kregen we twee borden met koekjes, chocolaatjes, fruit. _O- Zo hadden we ieder een eigen bord.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-01-15 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:32

Laatst nog in San Francisco was een (relatief heel goedkoop) hotel waar geen gordijn etc voor het badkamerraam zat, wel gematteerd glas. Maar als je dus 's avonds op de WC zat met het licht aan, dan kon iedereen je zien zitten vanaf de gang :+ :')
Dus gingen we steeds maar naar de WC zonder licht -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:32

Danique schreef:
Echt vreemde hotelkamers heb ik nog niet gehad, wel vreemde situaties. Allen in Egypte, 5 sterren resort.

Zo heeft mijn moeder een keer doodziek op de kamer gelegen (bleken achteraf galstenen). Er kwam toch maar een dokter bij (uiterst nette man, sprak goed Engels) en die ging een infuus prikken wat hij aan een kledinghanger aan het bed hing??? :') Tegelijkertijd stond er een engineer op een trappetje, in dezelfde kamer de airco te maken. Dat was ook even bijzonder.

Wij komen al een aantal jaar in dat hotel, en toen ik daar de 1e keer kwam was ik een jaar of 12. Vanzelfsprekend had ik een knuffel bij mij en die was 's nachts achter het bed gevallen. Toen we terugkwamen van het strand, zat Varkie (mijn knuffel) op mij te wachten op het kussen <3 Ze waren hem dus blijkbaar al kwijt (want het gebeurde de 8e nacht of zo) en zijn gaan zoeken!

Ze vouwen daar ook altijd mijn pyjama netjes op voor op het bed en maken hele kunstwerken van de sprei, handdoeken en onze spulletjes (een krokodil met een zonnebril, zwanen met rozenblaadjes er om heen en een blauwe sprei die functioneert als golvend water <3 )

Ze komen daar ook iedere avond langs met een soort autootje wat de insecten uitrookt (want die zitten daar nu eenmaal). Nu was er een kolonie slimme mieren die onze kamer ingevlucht was. Toen we dit hadden aangegeven bij de receptie, moesten we de kamer uit en kregen een andere (betere) kamer toegewezen. Er kwam een groepje 'ghost-busters' met gif dat die mieren helemaal verdelgt heeft. Een dag later hebben ze die kamer verhuurd aan een groep irritante Russen die ook last hadden van mieren. Woepsie. :=

En mijn kaart (van de deur) deed het niet meer, dus ik kon niet naar binnen. Geen probleem, kaartjes verwisseld en er zou zo wel even een meneer komen om te checken of de deur stuk was, of de kaart. +:)+ Prima hoor!
Meneer klopt een kwartier later aan, vraagt om mijn kaart en stopt die in de deur. De deur geeft een groen lampje, de man grijnst naar mij en verklaart luid: 'I fix! You welcome!'
Ik heb hem maar hartelijk bedankt en om zijn ego niet te krenken heb ik maar niet gezegd dat ik al een nieuwe kaart had. _O-

Hahaha, dat van die kunstwerken heb ik ook van mijn vriend gehoord toen hij naar Egypte ging. Wie weet, misschien was het wel hetzelfde resort :D

Hij sliep daar overigens met zn zusje op een kamer en blijkbaar dacht het hotelpersoneel dat ze een stelletje waren. Komen ze 's middags terug in hun kamer, heel hun bed vol rozenblaadjes _O- Heb zo hard gelachen toen ze dat vertelden Hahaha.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:36

In Frankrijk.. we deden een rondreis dus moesten zelf een hotel zoeken. Het werd al laat dus eerste beste hotel gepakt. Het hotel lag nog net niet OP de rotonde :') Vervolgens lopen we naar de kamer. Super klein. Allemaal prima. Op dat gekke 'plastic' ding in de hoek met een deur na. Ik trek de deur open.. En badkamer. Instant pop up badkamer _O- Ik heb nog nooit zo hard gelachen. Het leek wel een dixie.

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:40

Just_Sannee schreef:
Met oud&nieuw waren m'n vriend en ik in Düsseldorf. Heel gezellig, mooi hotel, onwijs mooie kamer..
Maar.. de wc en douche hadden allebei doorzichtige deuren en kon je vanaf het bed en de 'gang' van de kamer zien :')
Het was echt een standaard kamer, geen lovesuite ofzo.
Dus als je een keer met een collega of iemand anders een hotelkamer moet delen, deel je dus aardig veel en word het best wel awkward :')

En dat had ik dus, wij doen veel evenementen, dus krijgen dan een hotel toegewezen, met jawel een glazen douche/toilet, gelukkig was mijn collega homo dus keek hij van schrik wel de andere kant op :')

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:40

Wij waren met ongeveer 100 man een week weg. Challenge met de auto. Iedereen was 2 aan 2. Ik was met mijn vriend, maar mijn schoonpa was bijvoorbeeld met een kameraad van ons.

In 1 hotel die week, meen Zwitserland, had je op de badkamer een groot raam waardoor je dus je bed kon zien. Als ik dus wilde douchen, of naar de wc wilde, kon mijn vriend alles volgen dmv van dat grote raam. :')

Je kan je wel voorstellen hoe dit met mijn schoonpa en kameraad ging! :')

Zo hebben meerdere enorme lol gehad daar! Leuke foto's kwamen er naar voren. :') kerels onder de douche met hun kont tegen de ruit aan... En dan vanuit de slaapkamer door de ander een foto gemaakt. :D

Edit; zie beide hier boven mij met inderdaad ong hetzelfde :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:43

Ik heb weleens met mijn moeder in harderwijk overnacht , midden zomer op een zolderkamer. Letterlijk onder het raam . Gelukkig wel een waaier en een koelkast maar plezant was anders :') , gingen we volgende dag naar het dolfinarium was het blijkbaar Dora&Diego fandag _O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:45

Oh zo'n kamer hebben wij ook eens gehad! Super deluxe kamer in Griekenland. Kei luxe douche met massage stand en alles erop en eraan.. Met een doorkijk ruitje ter hoogte van je reet _O- Echt wie bedenkt dat? Dat raampje zat ongeveer 50cm naast het bed :+

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:46

Dit hotel was erg gaaf!
http://www.fletcherhotelamsterdam.nl

Het gekke was dat de douche indd midden in de kamer stond en de wc wel apart gelukkig maar rond om de douche ligt gewoon vloerbedekking.. Dus als je eruit stapt word het nat en omdat het glas van de compleet ronde douche dus ook bij de deur niet goed aansluit stond de halve kamer blank als je er geen stapel handdoeken neerlegde..

Hebben in een of ander verweg plaatste een heel oud hotel gehad... Bedden lagen heerlijk en de kamer was opzich netjes.. Maar een tv... Zucht net 30 cm doorsnee max.. Gigantische bult erachter op en met serieus antennes... En dat was een jaar geleden.....

En in Roermond zijn we gewoon naar huis gegaan... VIEZE vloerbedekking.. Vlekken enzo..
Wc vol SCHIJT heel de badkamer vol schimmel.. Vlekken en gaten in dekbed overtrek en allemaal haren in bed... Ramen waren al in geen jaren schoon gemaakt.. Vet, vol poepjes allemaal dooie vliegjes ernaast.. En in de lampenkap lag het vol beesten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:48

Eulogy schreef:
Danique schreef:

Hahaha, dat van die kunstwerken heb ik ook van mijn vriend gehoord toen hij naar Egypte ging. Wie weet, misschien was het wel hetzelfde resort :D

Hij sliep daar overigens met zn zusje op een kamer en blijkbaar dacht het hotelpersoneel dat ze een stelletje waren. Komen ze 's middags terug in hun kamer, heel hun bed vol rozenblaadjes _O- Heb zo hard gelachen toen ze dat vertelden Hahaha.

Reef Oasis BlueBay in Sharm el Sheikh :))