Selka schreef:Gadver Ghostattack, moet er niet aan denken. Vind jij dit niet vies?
Daarom kom ik nooit bij hem
Hij is altijd hier. Mijn kamer is ook een zooi.. Maar er liggen geen etensresten gelukkig. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BaileyMix schreef:Hahaha ja als er mensen langskomen alles even naar de hoeken schuivenZe krijgen wel te horen "Ja, mijn kamer is wel een paasei... Ehm. Ja. " Alleen tijdje terug stonden moeder en zus onverwachts voor de deur... Moeder begon spontaan op te ruimen, oh de teleurstelling in haar ogen
![]()
Overigens heb ik vanochtend stof gezogen. Maar dan wel om de troep héén.
Ghostattack schreef:Niemand overtreft mijn vriend zijn kamer. Hij schijnt vloerbedekking te hebben, maar ik heb het nog nooit gezienEr liggen etensverpakkingen in de kamer, tekeningen en schriften van de basisschool (meneer zit op de universiteit) en noem maar op. "Let niet op de zooi" zegt ie dan.
Kana schreef:En als mensen je helpen met opruimen? Gezelliger en sneller?
Cayenne schreef:Hebben jullie dan geen last van ongedierte? Vroeg of laat loopt de zooi vanzelf je kamer weer uit.
Niki_ schreef:TS, ik heb wel bewondering voor je moet ik zeggen, ik ben echt veel te neurotisch om in een rommelige kamer te zitten. Zelfs nu staan er twee theekoppen en een schaaltje op mijn bureau en denk ik oh ik moet echt even afwassen

Dingen schoonmaken en schoonhouden is echt iets wat je moet leren, de bovenstaande site heeft heel veel goede tips voor zowel schoonmaken als het opbouwen van habits om dingen ook schoon te houden. En heel veel motiverende voor-en-na foto's
Niki_ schreef:Dit is precies de kamer van het broertje van mijn vriend, die tevens ook nog nooit van het fenomeen wasmand heeft gehoord. Ik zie zijn vriendinnetje altijd enigszins slikken voor ze die kamer weer ingaat
Emmaa_ schreef:Cayenne schreef:Hebben jullie dan geen last van ongedierte? Vroeg of laat loopt de zooi vanzelf je kamer weer uit.
Ik woon in een vrij nieuw appartement en wij hebben hier alleen de muizen die de katten mee naar binnen nemen, en die vangen we gelijk. Vind het zelf ook een wonder dat ik geen muizen heb
Cayenne schreef:Emmaa_ schreef:Ik woon in een vrij nieuw appartement en wij hebben hier alleen de muizen die de katten mee naar binnen nemen, en die vangen we gelijk. Vind het zelf ook een wonder dat ik geen muizen heb
Nou, ik bedoel eerder zilvervisjes, spinnennesten, maden (want etensverpakkingen in de zomer trekken gegarandeerd vliegen aan), kleermotjes etc.
floorsil schreef:@emmaa__ wel grappig om te lezen in je advertentie dat je een kamer zoekt dat daarin staat dat je netjes bent.
viel me even op.
Maar ergens klopt het wel. Ik maak van de openbare ruimte absoluut geen rommel, ruim mijn pannen etc altijd direct netjes op floorsil schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/144567/kame ... ht-utrecht
maar bij sommige mensen zit er idd verschil tusesn openbare ruimte en hun kamer, dus jij bent zo'n type idd. dat is wel prettig.