Ik leef in een zwijnenstal.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:05

Selka schreef:
Gadver Ghostattack, moet er niet aan denken. Vind jij dit niet vies?

Daarom kom ik nooit bij hem :D Hij is altijd hier. Mijn kamer is ook een zooi.. Maar er liggen geen etensresten gelukkig.

xManon_

Re: Ik leef in een zwijnenstal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:05

Ik vind het tijd voor foto's :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:06

Haha ooit was ik ook zo, tegenwoordig zit er verbetering in! Eigenlijk is opruimen niet zo moeilijk als je het gesorteerd doet. Dus eerst alle lege verpakkingen, dan alle vieze was en schone was op een eigen hoop. Dan komt er een moment dat je geen schone was meer hebt en dus enkel nog vieze was, wat resulteert in dat je moet wassen. Vervolgens ruim je de schone was netjes in de lege kast weg, en 5 (of meer) was en droogbeurten later is je kamer zo goed als opgeruimd omdat je geen kleren en oud papier/ vuilnis meer rond hebt liggen! En weet je? Dan voel je je trots, en ben je blij dat je het gedaan hebt! Ik moet zeggen dat mijn vuil tegenwoordig eigenlijk uit was en rotzooi bestaat, dus als ik de was van de rotzooi heb gesorteerd kan ik met een bezem zo alles wat nog op de grond ligt in een vuilniszak vegen. Voor de rest heb ik diverse opruim-bakken die eigenlijk een ongeorganiseerde verzameling van diverse spulletjes zijn. Is toch wel makkelijker opgeruimd moet ik zeggen, ziet er snel een stuk beter uit.

Maar aan de andere kant, de zwijnenstal is wel goed voor je weerstand, en zolang je zelf alles nog weet te vinden, geniet er lekker van zou ik zeggen! ;)

Anoniem

BaileyMix schreef:
Hahaha ja als er mensen langskomen alles even naar de hoeken schuiven :7 Ze krijgen wel te horen "Ja, mijn kamer is wel een paasei... Ehm. Ja. " Alleen tijdje terug stonden moeder en zus onverwachts voor de deur... Moeder begon spontaan op te ruimen, oh de teleurstelling in haar ogen :')

Overigens heb ik vanochtend stof gezogen. Maar dan wel om de troep héén.

Mijn vader heeft wel eens gezegd dat ik een teleurstelling was omdat mijn kamer er altijd zo uit zag := :Y)

Kana

En als mensen je helpen met opruimen? Gezelliger en sneller?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:07

Hebben jullie dan geen last van ongedierte? Vroeg of laat loopt de zooi vanzelf je kamer weer uit.

xManon_

Stofzuigen maakt mijn kamer altijd netter omdat ik dan alles aan de kant beuk met dat ding! :=

BaileyMix

_O- _O-

Ja Cayenne, de muizen zitten hier door heel het huis. Maar wonder boven wonder hebben we ze alleen op de verdieping boven de mijne zien lopen.

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:08

Ghostattack schreef:
Niemand overtreft mijn vriend zijn kamer. Hij schijnt vloerbedekking te hebben, maar ik heb het nog nooit gezien :') Er liggen etensverpakkingen in de kamer, tekeningen en schriften van de basisschool (meneer zit op de universiteit) en noem maar op. "Let niet op de zooi" zegt ie dan.

Dit is precies de kamer van het broertje van mijn vriend, die tevens ook nog nooit van het fenomeen wasmand heeft gehoord. Ik zie zijn vriendinnetje altijd enigszins slikken voor ze die kamer weer ingaat :')

TS, ik heb wel bewondering voor je moet ik zeggen, ik ben echt veel te neurotisch om in een rommelige kamer te zitten. Zelfs nu staan er twee theekoppen en een schaaltje op mijn bureau en denk ik oh ik moet echt even afwassen :')

Anoniem

Kana schreef:
En als mensen je helpen met opruimen? Gezelliger en sneller?

Mijn huisgenoot heeft ooit als kadootje alles voor me opgeruimd en ik krijg regelmatig aanbiedingen van vriendinnen om me even een handje te helpen. Ik wil dat eigenlijk alleen nooit omdat ik me daar heel bezwaard over voel. Wil niet dat mijn vriendinnen zich verplicht voelen om mijn kamer op te ruimen, al is het maar helpen

Anoniem

Cayenne schreef:
Hebben jullie dan geen last van ongedierte? Vroeg of laat loopt de zooi vanzelf je kamer weer uit.

Ik woon in een vrij nieuw appartement en wij hebben hier alleen de muizen die de katten mee naar binnen nemen, en die vangen we gelijk. Vind het zelf ook een wonder dat ik geen muizen heb :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:09

Niki_ schreef:
TS, ik heb wel bewondering voor je moet ik zeggen, ik ben echt veel te neurotisch om in een rommelige kamer te zitten. Zelfs nu staan er twee theekoppen en een schaaltje op mijn bureau en denk ik oh ik moet echt even afwassen :')

Ik heb daar gewoon geen last van. In de gemeenschappelijke ruimtes heb ik het wel heel erg, die wil ik gelijk opgeruimd hebben. Woonkamer en keuken zijn hier dus altijd heel netjes. Maar mijn kamer.. Tsja daar laat ik mezelf een beetje gaan. Heb ook heel lang geen bed gehad en sliep dus maar op een matras op de grond etc

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:10

http://unfuckyourhabitat.tumblr.com :D

Ik ben ook lange tijd best wel slonzig geweest, nooit etensresten ed laten staan omdat ik altijd in oudere huizen heb gewoon en je dan inderdaad heel snel ongedierte in huis hebt, maar aan stapels kleren op de grond en lege verpakkingen niet weggooien heb ik me ook zeker schuldig gemaakt := Dingen schoonmaken en schoonhouden is echt iets wat je moet leren, de bovenstaande site heeft heel veel goede tips voor zowel schoonmaken als het opbouwen van habits om dingen ook schoon te houden. En heel veel motiverende voor-en-na foto's :))

Ghostattack

Niki_ schreef:
Dit is precies de kamer van het broertje van mijn vriend, die tevens ook nog nooit van het fenomeen wasmand heeft gehoord. Ik zie zijn vriendinnetje altijd enigszins slikken voor ze die kamer weer ingaat :')

Wasmand kent mijn vriend ook niet. Trok laatst zijn kledingkast open voor een shirt. Er lag 1 shirt en 1 broek ofzo. "Zijn dit al je kleren?". "Nee hoor, de rest ligt hier!" *wijst naar een hoop kleding, schoon en gedragen door elkaar in een hoekje van de kamer* "Oh.."

_O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Emmaa_ schreef:
Cayenne schreef:

Ik woon in een vrij nieuw appartement en wij hebben hier alleen de muizen die de katten mee naar binnen nemen, en die vangen we gelijk. Vind het zelf ook een wonder dat ik geen muizen heb :=

Nou, ik bedoel eerder zilvervisjes, spinnennesten, maden (want etensverpakkingen in de zomer trekken gegarandeerd vliegen aan), kleermotjes etc.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:11

Ik ga daad bij het woord voegen.
Foto's. :')
Afbeelding
Dit is mijn bank.. tsja, een broek, sokken, riem, h&m pakketje.. het moet ergens heen. O:)

Afbeelding
En de tafel.
Recent is de boel aan de kant geschoven, als ik een stuk wit zie word ik blij. :j

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:13

@emmaa__ wel grappig om te lezen in je advertentie dat je een kamer zoekt dat daarin staat dat je netjes bent.
viel me even op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:14

Cayenne schreef:
Emmaa_ schreef:

Nou, ik bedoel eerder zilvervisjes, spinnennesten, maden (want etensverpakkingen in de zomer trekken gegarandeerd vliegen aan), kleermotjes etc.

Nope, nooit gehad. Vliegen wel, maar nooit maden gezien in mijn kamer (en dat hou ik wel echt in de gaten) en zilvervisjes oid ook nog nooit. Geluk mee denk ik :')

Niki_

floorsil schreef:
@emmaa__ wel grappig om te lezen in je advertentie dat je een kamer zoekt dat daarin staat dat je netjes bent.
viel me even op.

_O- Busted!

Quebelle

Wij hebben in ons kotgebouw slecht sporadisch een muis en die blijven beneden, onze keuken ligt namelijk 3 verdiepingen lager en ik zit recht onder het dak. Dus geen ongedierte nee :)

BaileyMix

Oh ja die tafel is echt herkenbaar, die doorzichtige zakjes met fruit erin _/-\o_

Maden hebben we hier overigens alleen in de keuken 8-)

Anoniem

floorsil schreef:
viel me even op.

Weet niet waar je die advertentie vandaan plukt :') Maar ergens klopt het wel. Ik maak van de openbare ruimte absoluut geen rommel, ruim mijn pannen etc altijd direct netjes op

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:16

Anoniem

floorsil schreef:
http://www.bokt.nl/markt/ad/144567/kame ... ht-utrecht

maar bij sommige mensen zit er idd verschil tusesn openbare ruimte en hun kamer, dus jij bent zo'n type idd. dat is wel prettig.

Ja ik weet dat de advertentie bestaat, maar hoe je hem gevonden hebt meer :')

Dat heb ik overigens wel altijd als grens gehad. Mijn ouders konden me ook echt schoppen als ik de keuken niet netjes hield

Quebelle

Het allerbeste is nog dat ik kotverantwoordelijke ben en dus op iedereen commentaar mag geven als de gemeenschappelijke ruimtes vuil liggen maar zelf geen poot uitsteek in mijn kamer :')