Zal es kijken of ik er vanavond of morgen n foto van kan maken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ivm foundation, concealer, bronzer, blush, oogschaduw, oogpotlood en mascara.
branka16 schreef:Lous schreef:gebruik geen gezichtsmake-up. Wel oogschaduw, oogpotlood,mascara en eyeliner.
Ik draag wel lippenstift
Ik moest even lachen, Geen gezichtsmake-up Maar wel oogpotlood, mascara, eyeliner en lippenstift
You totally made my day

KimD schreef:Helemaal Wit, ik gebruik helemaal niks. Als ik zie hoe je huid naar de knoppen gaat van die troep allemaal en hoeveel puisten je kunt krijgen. Thanks but no thanks.
Beter (laten) informeren voor je zulke dingen roept.
Zeker na een avondje uit, dan willen er nog wel eens meerdere doekjes aan te pas komen
branka16 schreef:Lous schreef:gebruik geen gezichtsmake-up. Wel oogschaduw, oogpotlood,mascara en eyeliner.
Ik draag wel lippenstift
Ik moest even lachen, Geen gezichtsmake-up Maar wel oogpotlood, mascara, eyeliner en lippenstift
You totally made my day
dat drijft een beetje over

Ik gebruik eerst kokosolie om mijn foundation en waterproof mascara op te lossen. Daarna volstaat een erwt gezichtsreiniginslotion om de olie weg te halen, spoelen met water en dan nog even een wattenpad met wat tonic. En die is dan gewoon wit na gebruik. Dit ritueel 's avonds en 's ochtends voor het opmaken.Ragdollcat schreef:Enkel zwart van de waterproof mascara en wat oogpotlood.
Ik smeer geen zooi op mijn gezicht (kleurtjes of wat dan ook), dat is slecht voor je huid en het verstopt de porieen en het ziet er bij mij ook nog eens onnatuurlijk uit.
Lara_Silver schreef:@Ragdollcat: Zo is het beter, die 'ik vind'. Bij mij zie je wel degelijk verschil voor en na, mijn teint is een stuk egaler. Verder is het denk ik ieders keuze wat die persoon doet met zijn huid. Altijd die anti-make up propaganda, totdat ze eens onder handen genomen worden door iemand die er echt gevoel voor heeft.
Maar gebruik 'het ziet er niet uit' alsjeblieft niet als argument, want dat is onzin, en hangt erg van de persoon en diens capaciteiten af.