Hoe ziet jouw make-up doekje er 's avonds uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: Hoe ziet jouw make-up doekje er 's avonds uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 08:35

Ik gebruik nauwelijks makeup maar reinig mijn gezicht wel elke avond met een express cleanser en een wattenschijfje, zelfs zonder makeup wordt t schijfje viezig van alles wat je overdag uit de lucht op je gezicht krijgt, dus niks op je doekje geloof ik ook niet haha.
Zal es kijken of ik er vanavond of morgen n foto van kan maken :j

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 08:44

Mijn doekje zal 9 van de 10 x wit zijn. Gebruik geen make up,als ik heel wit ben een beetje mascara..

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 09:06

Op mijn wattenschijfjes verschijnt alleen zwart van mijn mascara en bruin van mijn wenkbrauwpotlood :D

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:20

Ik gebruik meestal geen doekjes, maar na een gewone werkdag zitten er donkere vlekken op van mijn wenkbrauwpotlood, oogpotlood en mascara. Na een vrije dag zit er weinig op omdat ik dan meestal geen make up op heb. En na het stappen heb ik twee doekjes nodig :') ivm foundation, concealer, bronzer, blush, oogschaduw, oogpotlood en mascara. :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:32

8-)
branka16 schreef:
Lous schreef:
gebruik geen gezichtsmake-up. Wel oogschaduw, oogpotlood,mascara en eyeliner.
Ik draag wel lippenstift

Ik moest even lachen, Geen gezichtsmake-up Maar wel oogpotlood, mascara, eyeliner en lippenstift
You totally made my day :')

Haha ik lig krom hier :D

Ik ben 23 en er zit alleen wat wenkbrauwpotlood en mascara op. Tenzij ik alleen naar de paarden ga en boodschappen doe ( dan zit er niks op).
Naar feestjes enzo gaat er ook foundation op. Ben er expres zuinig op want die ik heb die is duur.

Krijg trouwens helemaal geen puisten van make-up? Wat is dat voor koeienkak

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:10

KimD schreef:
Helemaal Wit, ik gebruik helemaal niks. Als ik zie hoe je huid naar de knoppen gaat van die troep allemaal en hoeveel puisten je kunt krijgen. Thanks but no thanks.

Puisten krijg je niet per definitie van make-up hoor ;) Beter (laten) informeren voor je zulke dingen roept.

Mijn doekje is helemaal gekleurd 's avonds :Y) Zeker na een avondje uit, dan willen er nog wel eens meerdere doekjes aan te pas komen :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:14

KimD schreef:
Helemaal Wit, ik gebruik helemaal niks. Als ik zie hoe je huid naar de knoppen gaat van die troep allemaal en hoeveel puisten je kunt krijgen. Thanks but no thanks.

Dat is kul.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:35

branka16 schreef:
Lous schreef:
gebruik geen gezichtsmake-up. Wel oogschaduw, oogpotlood,mascara en eyeliner.
Ik draag wel lippenstift

Ik moest even lachen, Geen gezichtsmake-up Maar wel oogpotlood, mascara, eyeliner en lippenstift
You totally made my day :')

Ligt vast aan mij maar dat noem ik oogmake-up.
:o 8)7
Laatst bijgewerkt door Lous op 24-01-15 13:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:37

eenitraM schreef:
KimD schreef:

Dat is kul.

Precies als je je huid goed verzorgt gebeurt dat echt niet.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:39

(puber)hormonen en/of slechte voeding willen ook nog wel eens puisten geven :D.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:45

Mijne zijn bijna wit eigenlijk, gebruik alleen een beetje foundation, teken beetje m'n wenkbrauwen bij omdat ze anders te dun zijn en mascara soms, lippenstift soms. Verder geen oogspul trouwens.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:46

vet eten is meestal de oorzaak van puisten/acne enz. samen met je make up niet fantsoenlijk afwassen s'nachts.
Je huid gaat helemaal niet naar de knoppen door wat make up hoor :') dat drijft een beetje over :+
Bij mij is het zwarte vegen met beige foundation vegen. Rood zit er alleen bij als ik lipstick opdoe en dat is niet zo vaak :j

soms is het zelf alleen een beetje beige want die mascare en oog gedoe heb ik niet altijd voor :')

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:49

Euhh niet wit meer in ieder geval haha :Y)

Als ik er straks aan denk post ik n foto :P

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:50

Alleen al het idee van de hoeveelheid die op je huid achterblijft als je enkel schoonmaakt met zo'n doekje... :r Ik gebruik eerst kokosolie om mijn foundation en waterproof mascara op te lossen. Daarna volstaat een erwt gezichtsreiniginslotion om de olie weg te halen, spoelen met water en dan nog even een wattenpad met wat tonic. En die is dan gewoon wit na gebruik. Dit ritueel 's avonds en 's ochtends voor het opmaken.

Toen ik alleen schoonmaakdoekjes of watten gebruikten merkte ik dat mijn huid nooit écht helemaal schoon werd, nu met de kokosolie wel. En zeker voor het verwijderen van watervaste make up kan er geen chemisch schoonmaakspul tegenop, ook geen speciale reiniger voor watervaste make up.
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 24-01-15 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:50

Enkel zwart van de waterproof mascara en wat oogpotlood.

Ik smeer geen zooi op mijn gezicht (kleurtjes of wat dan ook), dat is slecht voor je huid en het verstopt de porieen en het ziet er ook nog eens onnatuurlijk uit.

Bah, kokosolie, vind ik zo'n vies idee, want het is erg vet.
Of is het een speciaal soort kokosolie?
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 24-01-15 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:51

Ragdollcat schreef:
Enkel zwart van de waterproof mascara en wat oogpotlood.

Ik smeer geen zooi op mijn gezicht (kleurtjes of wat dan ook), dat is slecht voor je huid en het verstopt de porieen en het ziet er bij mij ook nog eens onnatuurlijk uit.

Want correct aangebrachte foundation met de juiste kleur, zie je echt niet zitten.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:53

Als je het niet ziet zitten, waarom dan ze gebruiken, want niemand ziet het toch.
Ik vind ze vies en onnodig, laat lekker je huid vrij zijn en ademen.

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:54

ehm.... de ene dag een zwart veegje van mascara,
de andere dag, foundation oog en wenkbrauw potlood, blush, bronzer,highlighter, etc ... hahahaha
ben overigends 15!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:55

@Ragdollcat: Zo is het beter, die 'ik vind'. Bij mij zie je wel degelijk verschil voor en na, mijn teint is een stuk egaler. Verder is het denk ik ieders keuze wat die persoon doet met zijn huid. Altijd die anti-make up propaganda, totdat ze eens onder handen genomen worden door iemand die er echt gevoel voor heeft. :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:58

Ik gebruik eigenlijk bijna geen makeup meer! :) 's Ochtends heb ik er ook niet altijd zin in, maar ik reinig mijn huid wel twee keer per dag. Als ik ga stappen maak ik er wel een kunstwerk van. Makeup is wel hobby, maar gun me er op het moment geen tijd voor (Zal wel een fase zijn?)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:02

Lara_Silver schreef:
@Ragdollcat: Zo is het beter, die 'ik vind'. Bij mij zie je wel degelijk verschil voor en na, mijn teint is een stuk egaler. Verder is het denk ik ieders keuze wat die persoon doet met zijn huid. Altijd die anti-make up propaganda, totdat ze eens onder handen genomen worden door iemand die er echt gevoel voor heeft. :')

Het is en blijft een rommel voor je gezicht, dat zie je toch aan die reinigingsdoek.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:07

Daarom is het ook de bedoeling dat je het er af haalt. :) Maar gebruik 'het ziet er niet uit' alsjeblieft niet als argument, want dat is onzin, en hangt erg van de persoon en diens capaciteiten af.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:09

Mijne is een beetje bruin door de foundation, ik doe nauwelijks oogmake-up op, dus waarschijnlijk een veegje grijs. En tegen de avond zit mijn lipstick er toch niet meer op :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:11

Doe elke dag alleen een lijntje oogpotlood, maar dat haal ik er nooit af.
Schijnt dat je dan sneller een oogontsteking kan krijgen (fabel? feit?) maar ach, iets met lui :o

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:12

Ik blijf het zien bij de gebruikers, of het nou goed is gedaan of niet of het met kwaliteit erop is gedaan of niet, zeker in zonlicht.

Men moet het helemaal zelf weten, waar het zich prettig bij voelt.