Ik weet het even niet meer...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Re: Ik weet het even niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 09:16

Kan je niet tegen 'haar' (diegene uit de OP zeggen)dat je dit graag tussen jullie wil houden en dat je er niet fijn bij voelt als ze dit op het werk verteld?
Misschien kan je haar gewoon een berichtje erover sturen?

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 09:19

Ik neem aan dat ze wel een beetje gevoel heeft en je niet belachelijk gaat maken voor het team. :)

Just smile and wave :D

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-15 12:59

Nee ik kan haar geen berichtje sturen, ik heb verder niks van haar :).
Maar ik word hier gewoon heeel onrustig van, ik denk niet dat ze me belachelijk zou maken hoor maar ik weet gewoon niet hoe de rest hier op reageerd en daar kan ik niet zo goed tegen haha.
Maar goed, ik laat het nu even los. Ik heb door het whats appje met de vraag of ze het verteld heeft wel aangegeven dat ik er mee bezig ben dus mocht het volgende week alsnog verteld worden zal ik daar nog wel iets op terug horen en zo niet zal het wel gewoon goed zitten! Bedankt weer :)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:40

Hoe langer je niet langs gaat bij je stagebedrijf, hoe verder het weggezakt is, als er uberhaupt al over gesproken wordt/is. Dus na 2 of 3 weken is het oud nieuws en vergeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:55

Oef, ik had het nooit gezegd denk ik, althans niet op deze manier. Voor mij waren stages altijd potentiële werkgevers, en op deze manier gooi je bij dit bedrijf je eigen glazen in. Daarbij wordt er idd veel gepraat binnen bedrijven en binnen sommige branches ook door werknemers van verschillende bedrijven onderling. Dat kan bijzonder onhandig zijn met het oog op je toekomstige baan.
Succes nog met de afwikkeling ervan.