Moet het persé een nut hebben dan? We zijn er gewoon, simpel. Misschien moet je jezelf niet zulke ingewikkelde vragen stellen, er is namelijk geen antwoord op?! Je leeft gewoon je leven, je hoeft niet in een keurslijf tenslotte. Doe dingen die jezelf blij en tevreden maken. Natuurlijk lukt dat niet iedere dag, maar geloof me: dat lukt niemand dus dat is helemaal niet raar! Geluk zit in kleine dingen, mijn paard die blij hinnikt als ze me ziet. Als ik klaar ben met werken en de honden en kat zitten al op de uitkijk als ik thuiskom, mijn man die 's ochtends na 26 jaar nog iedere ochtend even warm tegen me aankruipt in bed voor een knuffel voordat we opstaan...Het hoeven geen grote ingewikkelde dingen te zijn!
Het leven heeft geen nut. Probeer het meer als een kans te zien die je eens en daarna nooit meer krijgt. Als een cadeautje, jij hebt de eer gekregen te mogen genieten van de mooie dingen op aarde, maar moet er wel voor werken. Het leven is echt zo slecht nog niet, je moet alleen je draai even vinden. Maar of het nut heeft? Dat denk ik niet.