_lautje_ schreef:Overigens zou ik niet hele dag thuis zitten. Ben veel met paarden in de weer.
Dat ga je niet redden hoor, als je de hele dag de verantwoordelijkheid hebt over een kind. Hoe stel je je dat voor?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_lautje_ schreef:Berekening klopt echthou nog geen 500 over. Zou voor drie dagen opvang bij ons 980€ kwijt zijn per maand. Krijg 180,- opvang terug. Dus zou een 470 over houden.
Mijn man kan beslist niet minder werken. Hij heeft een heel groot familiebedrijf en rijdt continu van en naar de locaties bij ons in de buurt naar de locaties elders in er land. Een dergelijk bedrijf vereist dat hij er 6dagen in de week is van 07:00 tot 19;00 en in de avond vaak nog vergaderingen.
_lautje_ schreef:Berekening klopt echthou nog geen 500 over. Zou voor drie dagen opvang bij ons 980€ kwijt zijn per maand. Krijg 180,- opvang terug. Dus zou een 470 over houden.
Mijn man kan beslist niet minder werken. Hij heeft een heel groot familiebedrijf en rijdt continu van en naar de locaties bij ons in de buurt naar de locaties elders in er land. Een dergelijk bedrijf vereist dat hij er 6dagen in de week is van 07:00 tot 19;00 en in de avond vaak nog vergaderingen.

_lautje_ schreef:Werk krijgen ben ik biet zo bang voor. Werk nu ook voor een bedrijf van mijn vriend/schoonouders en er is altijd wel iets. Desnoods ga ik tomatenplukken![]()
Meer werken is ook geen optie. Ik ben ernstig verwend op dat vlak en vind 24uur meer als zat. Een tijdje 32uur gedaan en was blij toen dat over was
Daantj__ schreef:Toevallig laatst ook een discussie hier over gehad met iemand. Jammer genoeg is het helaas wel zo dat een deel van de vrouwen eigenlijk werkt om de opvang van de kinderen te betalen.
Dat hoor ik mannen nou nooit zeggen: ik werk alleen maar om de opvang te kunnen betalen

.
. _lautje_ schreef:En nee mijn man heeft geen keuze. Als je ondernemer bent en verantwoordelijk bent voor paar honderd man personeel kan je niet zeggen 'joh vandaag ga ik thuiszitten redden jullie je maar'.
Overigens wil hij dat ook niet. Hij leeft voor de zaak.
...

cherrypower schreef:ik kan je niet echt helpen, maar ik kan je wel vertellen dat ik het als kind het altijd erg fijn vindt dat mijn moeder altijd thuis is.
ingvdh schreef:Ik kan je maar een tip geven en dat is dat je de financiën mochten jullie uit elkaar gaan goed moeten gaan regelen. Denk hierbij ook aan pensioen voor jou etc.