. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. 
Ik heb hem tot een jaar of 9/10 altijd geloofd 

Snollygoster schreef:Ik dacht vroeger altijd dat scènes uit tv series of films échte situaties waren die gewoon met een verborgen camera gefilmd werden, en dat er in mijn huis ook overal verborgen camera's verstopt waren zodat ik ook ergens op iemand zijn tv verscheen
boerinnetje schreef:Als klein meisje moest ik buisjes in mijn oren. In mijn gedachten zouden er dus van die regenpijpen in mijn oren komen, daar konden anderen dan in praten, zodat ik het allemaal beter kon horen.
Viel het dus even mee, toen ik bij de kno arts kwam en hij mij de buisjes liet zien.

Murthul schreef:Lisaapee schreef:Mijn moeder heeft me ooit eens verteld dat fabrieken met die lange schoorstenen waar wit rook uit kwam (geen idee wat ze er doen) wolken maken. Ik heb echt tot mijn 8e ofzo geloofd dat wolken zo gemaakt werden![]()
En ja, ik voelde me best bedrogen dat mijn moeder had gelogen![]()
Dat had ik ook! Mijn tante werkte zelfs in de wolkenfabriek.. Ik was zo teleurgesteld toen bleek dat die "gewoon" electriciteitsdingen deed.

Leandra schreef:Ik dacht vroeger dat alleen Nederlandse mensen konden zoenen. Ik vond het zo raar als ze op tv Engels spraken en begonnen te zoenen.
Rocamor schreef:Leandra schreef:Ik dacht vroeger dat alleen Nederlandse mensen konden zoenen. Ik vond het zo raar als ze op tv Engels spraken en begonnen te zoenen.
Ik ging er altijd vanuit dat mensen die een andere taal spraken (maar niet Nederlands waren), eerst in het Nederlands dachten en dan naar die andere taal vertaalden. Het antwoord kwam dan in de andere taal en moest eerst naar het Nederlands vertaald worden.
Snappie nog?