Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ElineS schreef:Ik heb even gelezen wat een haptotherapeut is, maar dat lijkt me alles behalve nietsHet klopt dat mijn gevoelens en verstand niet met elkaar overeenkomen en hapto therapie is ervoor om zoiets in balans te brengen... Maar door mijn borderline ligt dat een beetje moeilijker dan een doorsnee persoon. Dat is denk ik niet met zoiets op te lossen. Daarnaast, aanrakingen tussen therapeut en patiënt spreken me niet erg aan.
Ik heb vandaag alweer lopen facebooken met hem. Hij vind het gelukkig niet erg dat ik af zei gisteren en wil graag deze week wat doen. Dus nu nog even kijken wat en waar en wanneer.
daarom heb ik dit je juist aangeraden.
Absoluut geen tijd gehad en hij ook niet. Maar ik ontvang ook minder berichtjes. Ik denk dat hij aan het opgeven is haha.. Maar vanavond elkaar kort gezien, want we deden auditie voor hetzelfde toneelstuk. Daarna fietste hij een gedeelte met me mee naar huis. Zou wel leuk zijn als we met elkaar moeten acteren, wie weet
.
. Hij is echt heel lief, leuk en schattig. En het voelt wel goed, op dat moment.
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik toen misschien ook al te snel er op in gegaan ben, in het begin, waardoor het eigenlijk nooit echt goed is geweest. Dus... daar let ik nu heel erg op. Misschien ook wel te veel, net als jij
Wachtend op de ware...
Maarja, ik kan ook wel érg genieten van mijn vrijheid. Schijt aan iedereen en doen waar ik zelf zin in hebt! Dat maakt het toch een beetje goed