Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij wilde het al die zondag vertellen, maar omdat ik de dag erna een tentamen had, wilde hij wachten tot ik weer in NL was. CharlotteCC schreef:Ik snap je reactie. Ik heb het hem ook gevraagd, waarop hij antwoordde: ik weet nooit meer meemaken hoe schuldig ik mij afgelopen week heb gevoeld, dus ik wil dit nooit meer. Maar hij zegt ook dat hij begrijpt dat dat nogal lastig is te geloven. En dat is dus ook het probleem, het zal nooit meer helemaak worden zoals het was..
Voor mij zou het einde relatie zijn. Ik kan gewoon niet tegen vreemdgaan. purny schreef:Naar mijn idee is de drank een excuus... Als iets zomaar gebeurd omdat iemand dronken is kan hij dit niet tot in detail vertellen... Afkappen die handel hoe moeilijk het ook zal zijn

Ketaki schreef:purny schreef:Naar mijn idee is de drank een excuus... Als iets zomaar gebeurd omdat iemand dronken is kan hij dit niet tot in detail vertellen... Afkappen die handel hoe moeilijk het ook zal zijn
drank is zeer zeker GEEN excuus.
Het wordt namelijk TE VAAK, als excuus gebruikt, dat ik er niet meer in geloof.![]()
CharlotteCC schreef:Nogmaals bedankt voor alle reacties, ik vind het fijn om te lezen.
@ [***], het raakt me dat hij alles op het spel zet door met iemand anders te zoenen. Dat het op dat moment dus belangrijker is om met dat meisje te zoenen, dan zijn relatie met mij.
En ja, meerdere keren op dezelfde avond. Heeft me alles tot in de detail verteld, zover hij het nog allemaal wist.Hij wilde het al die zondag vertellen, maar omdat ik de dag erna een tentamen had, wilde hij wachten tot ik weer in NL was.
Heel veel sterkte, het zal niet makkelijk worden, maar je gaat er uiteindelijk wel veel sterker uit komen!