Zalando, pakket van iemand anders ontvangen

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:23

ZALANDO , nooit meer .
Een Keer een bestelling gedaan !
Was niet compleet , meteen melding van gedaan . Volgens hun wel compleet .
Na lang touwtrekken en extra kosten trok ik alsnog aan t kortste eind .
Ipv 19,95 voor een esprit hemdje ( wat ik niet eens ontvangen heb ) betaalde ik bijna 80 euro

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:34

Waar gewerkt wordt vallen spaanders.

Oehlala

Re: Zalando, pakket van iemand anders ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:40

Kun je niet meer via acceptgiro bestellen bij zalando dan?
Hier ook meermaals wat besteld en eigenlijk iedere keer goedgegan, maar ik betaal niet in het vooruit, dat doe ik nooit.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 22:32

NenaC schreef:
Kun je niet meer via acceptgiro bestellen bij zalando dan?
Hier ook meermaals wat besteld en eigenlijk iedere keer goedgegan, maar ik betaal niet in het vooruit, dat doe ik nooit.

Eerlijk gezegd niet op gelet of dat kon. Ik doe meestal alles via iDeal en dat is tot nu toe altijd goed gegaan. He balen, zie nu accept giro staan.. :+

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:40

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je het een probleem vindt om het artikel terug te sturen en het opnieuw te bestellen. Ik durf te wedden dat je dan gewoon netjes februari ligging binnen krijgt. Dan is het probleem toch opgelost?
Dit zijn overigens echt geen fouten die ze iedere dag maken. Ik bestel bijna wekelijks bij Zalando en heb eigenlijk nooit problemen (alleen één keer met een partnerartikel, maar dat wordt niet door Zalando verzonden).

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 22:44

xSwanHeart schreef:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je het een probleem vindt om het artikel terug te sturen en het opnieuw te bestellen. Ik durf te wedden dat je dan gewoon netjes februari ligging binnen krijgt. Dan is het probleem toch opgelost?
Dit zijn overigens echt geen fouten die ze iedere dag maken. Ik bestel bijna wekelijks bij Zalando en heb eigenlijk nooit problemen (alleen één keer met een partnerartikel, maar dat wordt niet door Zalando verzonden).

Ik kan het niet opnieuw bestellen, dat is 't m juist. Mijn maat is al lange tijd uitverkocht geweest en nu weer. Daarom baal ik er ook zo van, anders had ik dat waarschijnlijk wel gedaan (als ik 'm alsnog niet bij een andere winkel had kunnen krijgen)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:46

Zou als ik jou was dan sowieso even je maat aanvragen. Dan krijg je een mailtje als ie er weer is :j (en ik ga er vanuit dat ie wel teruggestuurd wordt, aangezien er nu waarschijnlijk iemand met jouw legging zit).

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 22:49

xSwanHeart schreef:
Zou als ik jou was dan sowieso even je maat aanvragen. Dan krijg je een mailtje als ie er weer is :j (en ik ga er vanuit dat ie wel teruggestuurd wordt, aangezien er nu waarschijnlijk iemand met jouw legging zit).

Heb ik gedaan en toen 2/3 maanden gewacht :+ Heb die melding gelijk weer aangezet met de hoop dat 'ie binnenkort weer leverbaar zal zijn. Het mooie hardloopweer komt er weer aan :D

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 23:00

Konstantine schreef:
Mijn vriend had dit met coolblue, bestelde een strijkijzer en kreeg een monitor. Drie weken en twintig telefoontjes verder kregen we dan eindelijk een strijkijzer.
Naar de monitor is niet meer gekraaid nadat mijn vriend zei niet akkoord te gaan met terugsturen op zijn risico.
Dag zeg, je krijgt iets waar je niet om gevraagd hebt en als je het dan terugstuurt en het is niet goed is het jouw probleem? Hij wilde toch nog een monitor, die hebben we nu mooi gratis. :Y)

Niet helemaal waar. ;)
Het duurde geen drie weken en dat hij de monitor mocht houden is zelfs toegezegd, uit coulance.
Bovendien is terugsturen niet op eigen risico.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 00:41

Saskiaatje schreef:
Konstantine schreef:
Mijn vriend had dit met coolblue, bestelde een strijkijzer en kreeg een monitor. Drie weken en twintig telefoontjes verder kregen we dan eindelijk een strijkijzer.
Naar de monitor is niet meer gekraaid nadat mijn vriend zei niet akkoord te gaan met terugsturen op zijn risico.
Dag zeg, je krijgt iets waar je niet om gevraagd hebt en als je het dan terugstuurt en het is niet goed is het jouw probleem? Hij wilde toch nog een monitor, die hebben we nu mooi gratis. :Y)

Niet helemaal waar. ;)
Het duurde geen drie weken en dat hij de monitor mocht houden is zelfs toegezegd, uit coulance.

Sorry ik ben te nieuwsgierig, maar hoe weet jij dit dan? :)

En ik zou idd het pakketje terug sturen naar Zalando, maar ik vind het wel vreemd dat je inderdaad geen excuses krijgt of dat ze meedenken aan een oplossing.. Mensen maken fouten, maar het is wel fijn als ze aantonen dat ze er iets aan willen doen om het op te lossen.. (natuurlijk hoeven ze niet iets gratis te geven of korting oid maar een beetje begrip en meedenken is wel fijn ;) )

Ik bestel erg vaak bij verschillende webshops maar vind dit wel een vreemde gang van zaken..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 10:51

Ze werkt bij Coolblue ;-)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 11:41

Saskiaatje schreef:
Konstantine schreef:

Niet helemaal waar. ;)

Hihi, busted. :D

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 00:25

Voor je gemiste artikel: Bij de h&m hebben ze leuke sportleggings!

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 00:46

Typisch zalando,

Heb er op de retouren gestaan en het gebeurde regelmatig dat een verkeerd artikel geleverd werd.

Gewoon retour sturen.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 16:36

Serendipity1 schreef:
Voor je gemiste artikel: Bij de h&m hebben ze leuke sportleggings!

Ik ga eens kijken, bedankt voor de tip!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 16:37

Retourzending is ontvangen. Wel typisch dat er nu 1 legging van de gene die ik wilde beschikbaar is in mijn maat. Dat had de mijne moeten zijn, hmm :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 16:39

Nou direct bestellen zeg ik!! :+

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 16:44

Saskiaatje schreef:
Konstantine schreef:

Niet helemaal waar. ;)

_/-\o_

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 16:49

erg vervelend, maar heb dit echt nooit gehad bij zalando! -O-

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 17:15

SAKKIA schreef:
Nou direct bestellen zeg ik!! :+

Hij staat al in m'n winkelmandje :') Als ik m bestel deze keer met accept giro.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:16

Doorklikken naar verzenden voordat iemand anders sneller is...

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:32

Kan gebeuren toch.. Iedereen maakt wel eens een foutje. Je hebt je geld terug gekregen en hopelijk als je hem nu weer bestelt komt het goed. Ik heb nog nooit problemen gehad met zalando.
Ik snap wel dat je baalt dat er amper reactie kwam.. Bij zoiets hoop je toch op wat begrip en een goed voorstel. Maar aan de andere kant snap ik ook wel dat ze bij zo een groot bedrijf dan bezig kunnen blijven..

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:27

Ik snap echt je probleem niet.

Je hebt een pakket ontvangen wat niet van jou is. Je kan het pakket retour sturen en dan krijg je je geld terug.. Je kan nu dus al gewoon een nieuwe bestelling doen... Wat is dan het probleem? Dat het 1 dag langer duurt voor je je eigen pakket binnen hebt?

Ik bestel ook wel eens bij zalando en dat is ook altijd goed gegaan! :)

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:25

Pff zojuist mijn eerste en mijn laatste bestelling bij zalando gedaan..heb 1 week geleden laarzen bij ze besteld met enorme korting. Heb ze tot nu toe nog niet ontvangen, krijg ik net een mailtje. 'Uw retourzending is goed bij ons aangekomen, jammer dat deze bestelling u niet beviel en blablabla.'
Snap der niks van..adres klopt gewoon en niemand hier thuis heeft het pakketje gezien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:31

Lienepien95 schreef:
Pff zojuist mijn eerste en mijn laatste bestelling bij zalando gedaan..heb 1 week geleden laarzen bij ze besteld met enorme korting. Heb ze tot nu toe nog niet ontvangen, krijg ik net een mailtje. 'Uw retourzending is goed bij ons aangekomen, jammer dat deze bestelling u niet beviel en blablabla.'
Snap der niks van..adres klopt gewoon en niemand hier thuis heeft het pakketje gezien

Je zou voor de grap eens kunnen bellen :D ?