Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
NenaC schreef:Kun je niet meer via acceptgiro bestellen bij zalando dan?
Hier ook meermaals wat besteld en eigenlijk iedere keer goedgegan, maar ik betaal niet in het vooruit, dat doe ik nooit.
xSwanHeart schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je het een probleem vindt om het artikel terug te sturen en het opnieuw te bestellen. Ik durf te wedden dat je dan gewoon netjes februari ligging binnen krijgt. Dan is het probleem toch opgelost?
Dit zijn overigens echt geen fouten die ze iedere dag maken. Ik bestel bijna wekelijks bij Zalando en heb eigenlijk nooit problemen (alleen één keer met een partnerartikel, maar dat wordt niet door Zalando verzonden).
xSwanHeart schreef:Zou als ik jou was dan sowieso even je maat aanvragen. Dan krijg je een mailtje als ie er weer is(en ik ga er vanuit dat ie wel teruggestuurd wordt, aangezien er nu waarschijnlijk iemand met jouw legging zit).
Konstantine schreef:Mijn vriend had dit met coolblue, bestelde een strijkijzer en kreeg een monitor. Drie weken en twintig telefoontjes verder kregen we dan eindelijk een strijkijzer.
Naar de monitor is niet meer gekraaid nadat mijn vriend zei niet akkoord te gaan met terugsturen op zijn risico.
Dag zeg, je krijgt iets waar je niet om gevraagd hebt en als je het dan terugstuurt en het is niet goed is het jouw probleem? Hij wilde toch nog een monitor, die hebben we nu mooi gratis.
Saskiaatje schreef:Konstantine schreef:Mijn vriend had dit met coolblue, bestelde een strijkijzer en kreeg een monitor. Drie weken en twintig telefoontjes verder kregen we dan eindelijk een strijkijzer.
Naar de monitor is niet meer gekraaid nadat mijn vriend zei niet akkoord te gaan met terugsturen op zijn risico.
Dag zeg, je krijgt iets waar je niet om gevraagd hebt en als je het dan terugstuurt en het is niet goed is het jouw probleem? Hij wilde toch nog een monitor, die hebben we nu mooi gratis.
Niet helemaal waar.
Het duurde geen drie weken en dat hij de monitor mocht houden is zelfs toegezegd, uit coulance.
Bovendien is terugsturen niet op eigen risico.
Saskiaatje schreef:Konstantine schreef:Mijn vriend had dit met coolblue, bestelde een strijkijzer en kreeg een monitor. Drie weken en twintig telefoontjes verder kregen we dan eindelijk een strijkijzer.
Niet helemaal waar.
Het duurde geen drie weken en dat hij de monitor mocht houden is zelfs toegezegd, uit coulance.
Niet helemaal waar.
Lienepien95 schreef:Pff zojuist mijn eerste en mijn laatste bestelling bij zalando gedaan..heb 1 week geleden laarzen bij ze besteld met enorme korting. Heb ze tot nu toe nog niet ontvangen, krijg ik net een mailtje. 'Uw retourzending is goed bij ons aangekomen, jammer dat deze bestelling u niet beviel en blablabla.'
Snap der niks van..adres klopt gewoon en niemand hier thuis heeft het pakketje gezien