Jolien87 schreef:Woensdagavond was ik met mijn zus uit eten. Een tafeltje verderop zat een stel dames die rond een uur of kwart voor 6 binnen waren gekomen. Ronde kwart over 6 werd aanstalten gemaakt om het hoofdgerecht te serveren. De dames waren hier niet over te spreken, ze moesten namelijk om half 7 bij de bioscoop zijn en dit hadden ze ook duidelijk laten weten bij de reservering.
Tja lieve schat, dan had je misschien wat eerder moet komen. De serveerster bleef beleefd en zei dat ze hun best deden.
wie stapt er nu pas om kwart voor 6 een restaurant binnen, als je om half 7 al weer ergens anders moet zijn? Dan weet je toch sowieso dat je dat niet gaat redden?
Als je je maar 3 kwartier (eigenlijk nog minder, of die bios moet direct naast het restaurant zijn geweest) geeft voor eten, dan moet je naar een snacktent gaan of de mac.
Heb zelf bij een pompstation gewerkt voor 3 jaar en daar genoeg aan onbeschofte klanten meegemaakt. Moet nu echter zo naar de winkel voor boodschappen en daarna naar stal, dus meld me later nog wel weer hier vandaag.