In de maling genomen op tv..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Silkaay

Re: In de maling genomen op tv..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 18:02

Foute vrienden is ook gewoon top :Y) :D hahahaha

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 18:07

Ik kende het niet eens... laat staan bij ons,haha.... maar had wel medelijden met dat jong achter de kassa ( ben weer terug geglipt, hihi)

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 18:13

sasja0705 schreef:
Ik kende het niet eens... laat staan bij ons,haha.... maar had wel medelijden met dat jong achter de kassa ( ben weer terug geglipt, hihi)

Voor t zelfde programma? Dan woon ik dicht bij jou denk ik! :D

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 18:14

Ja en nee..

Kan er zelf om lachen en zou er zelf ook geen probleem mee hebben..
Maar wat nou als iemand niet assertief genoeg is om nee te zeggen? En zichzelf dan tegen de zin op tv zien? Hmm.. Moeilijk..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 18:20

Ik snap niet zo goed wat er grappig is aan een kassamedewerker die vraagt of je een pepermuntje wil :?. Ik had waarschijnlijk een net zo-slaat-nergens-op antwoord teruggegeven :=.

Zouden van mij wel toestemming krijgen om het uit te zenden, lekker boeiend :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 18:21

Haha, foute vrienden is echt een geniale serie op 2BE, maar ik neem aan dat het dus nu voor een nieuw programma voor de Nederlandse tv is. Ben benieuwd of we TS nu binnenkort op tv tegenkomen :o

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 18:32

Ik zou denk ik heel blond gevraagd hebben waar ik een mondkapje voor nodig zou hebben. :')

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 18:56

Waar woon je dan elizexbeau? :-)

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 19:04

Waar woon je dan elizexbeau? :-)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 19:04

Blijkbaar is het grappig om te doen alsof iemand uit z'n giegel stinkt? :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 19:25

Kinke schreef:

Moet je even zoeken op Youtube naar 'Foute vrienden'. De grap is dus dat andere influisteren wat diegene moet zeggen, en diegene mag niet weigeren.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 21:20

Kinke schreef:

Ahhh zo! Get it. Thanks :').
Voel me nu echt blond en ik heb het nog wel geverfd :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:03

Pffff zo ontzettend niet mijn soort humor. Ik zou WOEST zijn als ik hiervoor misbruikt zou worden. Toestemming zouden ze zeker niet krijgen, een boze tirade waarschijnlijk wel. Rot op man, als ik gewoon mijn boodschappen aan het doen ben vraag ik er toch niet om om hiervoor gebruikt te worden. Vind het ergens ook belachelijk dat een supermarkt hieraan meewerkt en zo zijn klanten mogelijk in verlegenheid brengt..

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:07

Nou, wat ik begrepen heb... is, dat ze dus tegen mensen moeten zeggen wat ze op dit moment in t oortje krijgen. ... dus niet wij worden in de zeik genomen maar de arme kerels en wijfies die meedoen aan t programma... wij zijn alleen bijzaak :+

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:08

Hahaha geweldig :') zou je mij willen laten weten wanneer het uitgezonden wordt? :P geniaal

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:08

sasja0705 schreef:
Nou, wat ik begrepen heb... is, dat ze dus tegen mensen moeten zeggen wat ze op dit moment in t oortje krijgen. ... dus niet wij worden in de zeik genomen maar de arme kerels en wijfies die meedoen aan t programma... wij zijn alleen bijzaak :+

Onzin. ZIJ kiezen ervoor om dat oortje te dragen en mee te werken. Ik kies er niet voor om daarvoor gebruikt te worden. :)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:10

Maar heb je dan ook de camera's niet gezien of waren die er niet(verstopte camera idee of zo?)?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:14

'Niet van gediend zijn'... kom op zeg :') leuk man, foute vrienden is echt geweldig!

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:20

Hahaha, ik zou waarschijnlijk er niet eens over nadenken wat ze er mee bedoelen en 'Ja, lekker, geef maar een pepermuntje' zeggen.

Vind sommige reacties hier wel overdreven hoor. Ze zenden het niet uit zonder je toestemming, dus je kunt nog altijd weigeren.

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:21

Ik ken dat programma ook niet. Vind dat vaak wel leuk om te zien, maar het is ook wel vaak erg flauw. Gordon had toch laatst ook zoiets in zijn programma waarbij BN-ers in een supermarkt rara dingen ingefluisterd kregen. Daar zaten wel hilarische stukken tussen.

Een jaar of 2 ben ik zelf telefonisch in de maling genomen door Mattie en Wietze van QMusic. Ik werkte bij een makelaar en kreeg dus telefoon van ze (met de voornaam van de een en de achternaam van de ander). Ik luister het nooit, dus ik herkende het niet meteen. Begon redelijk normaal en al gauw had ik het idee dat er iets niet klopte. Dus collega aangetikt en samen verder geluisterd aan de telefoon. Ondertussen schreef ik de naam op en liet het lezen. Toen begon er bij m'n collega wat te dagen. Maar ja, zeker weten deden we het niet. Want we kregen nl zeer regelmatig dat soort vage telefoontjes van mensen die niet wisten hoe de verkoop van een huis in z'n werk gaat.

Volgens mij was het gesprek uiteindelijk ook niet zo interessant voor ze, want ik heb het later niet ergens kunnen terug vinden/luisteren. Omdat ik op m'n hoede was en vooral correct bleef, was er niet veel grappigs aan voor ze denk ik.

Nadat we hadden opgehangen zijn we meteen gaan zoeken en wisten we 100% zeker dat zij het waren aan de telefoon. Dus ik heb direct daarop een mailtje naar beide gestuurd met iets van: zo, jullie waren van je huis te verkopen? Hierbij onze contactgegevens ;-)

En daar reageerde ze eigenlijk vrij snel op met van: huh? Hoe wisten jullie dat wij het waren?

M'n collega en ik hebben er later er vreselijk hard om gelachen. En de weken erna ineens heel veel QMusic geluisterd om te kijken of ze het alsnog uit zouden zenden, haha!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:22

En dat in Ermelo of all places *\o/*

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:23

Alwiene schreef:
Pffff zo ontzettend niet mijn soort humor. Ik zou WOEST zijn als ik hiervoor misbruikt zou worden. Toestemming zouden ze zeker niet krijgen, een boze tirade waarschijnlijk wel. Rot op man, als ik gewoon mijn boodschappen aan het doen ben vraag ik er toch niet om om hiervoor gebruikt te worden. Vind het ergens ook belachelijk dat een supermarkt hieraan meewerkt en zo zijn klanten mogelijk in verlegenheid brengt..

Inderdaad, mee eens.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:36

Lijkt inderdaad erg veel op dat gene wat Gordon in zijn show doet met bnr's die een oortje in krijgen en dan allemaal domme opdrachten moeten doen in een super markt ;). Ik lig er altijd dubbel om maar zou me echt afvragen wat er zou gebeuren als het mij overkomt haha :D.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:59

Ik zit nu in het midden van een Impractical Jokers marathon, de originele versie van Foute Vrienden, en vind het dus prachtig het eens vanuit een ander oogpunt te zien. Wat leuk zeg, TS. :D

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 23:00

Wat grappig in Ermelo!
Ik woon naast ermelo :)

Ben heel benieuwd.
Inderdaad met Gordon ook al eens gezien :D