Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dit jaar zijn we 7 jaar samen en wonen 5 jaar samen. En ons eerste kindje is op komst Loveskary schreef:Ik was 19 jaar toen ik trouwde had me reden ervoor en een koets met friese paarden en een speciale trouwjurk voor mij ik was 13 jaar toen ik me trouw jurk kocht mooi moment om even aan terug te denken.nu bijna weer 32 jaar oud.
Daar dacht ik écht nog niet over na toen
.
). Hopelijk binnenkort aan de fatsoenlijke relatie en dan zien we wel weer hoe het loopt.

(typisch gevalletje bindingsangst...?)
). Maar weet je? Uiteindelijk ben je met zijn tweeen toch het meest bekend met je eigen situatie en wij wisten gewoon: dit zit goed. En dat is gebleken ook

rienne schreef:Ik ben 23(volgende maand 24)en in mei alweer 3 jaar getrouwd met een oudere mandit jaar zijn we 7 jaar samen en wonen 5 jaar samen. En ons eerste kindje is op komst
)happy single! Vriendin van me is eind december getrouwd op haar 18e. Staat er 1000% achter en is onwijs gelukkig. Zij 'moest' omdat ze zwanger is.
In april zijn we al 8 jaar samen waarvan we er 5 samen wonen. Mijn vriend is mijn eerste en wat mij betreft ook de laatste
Ook proberen we voor ons eerste kindje