Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
...........dan hoeft je echt niet te denken aan actief paardrijden of andere leuke activiteiten want AL je geld,tijd en energie gaat naar het verbouwen echt waar.
funnyhorses schreef:Hahahaa ts begin er maar aan...........dan hoeft je echt niet te denken aan actief paardrijden of andere leuke activiteiten want AL je geld,tijd en energie gaat naar het verbouwen echt waar.
![]()
Als je pas begin 20 bent zou ik het al helemaal niet doen.
Wij waren de 30 voorbij en hadden geen interesse meer in uitjes of vakanties end ons doel was ook paardjes aan huis te hebben.
Dat is dubbel en dwars gelukt maar jongens wat een boel tijd en energie heb ik moeten besteden aan andere dingen ipv rijden enz.![]()
Nu nog steeds slurpt het werk wat ik heb thuis veel tijd en energie en dan ben ik gewoon een huismus!
Ik zou gerust nog een project willen doen maarrrrr dan wel alleen met een dikke beurs zodat we heeeeeeeeeeeeeeel veel konden uitbesteden.![]()
Aangezien die dikke beurs er maar niet zit aan te komen blijven we lekker zitten waar we zitten hahaha.
Maar het was een super leuke ervaring,we hebben het met veel plezier en humor gedaan en genieten echt elke dag van ons stulpje.
Verbouwen is echt DE test op je relatie!!!Zelfs onze notaris kwam eens langs gewandeld en vroeg: Jullie zijn nog samen?Wauw!
Hij had dus heel veel koppeltjes gezien die vanwege een langtrekkende verbouwing uiteindelijk uitelkaar zijn gegaan.
Je moet echt beiden bereid zijn om flink je armen uit de mouwen te steken.........en dat voor lange tijd.
Zo snap ik ook niet dat programma Help mijn man is klusser!
Vrouwen die steen en been klagen en zelf geen fl*kker doen,dat maakt mij boos.Verbouwen doe je samen nml.
.
.