Om half 4 gaat de wekker weer!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jetsje

Re: Om half 4 gaat de wekker weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 02:58

Ik ga het zeker proberen om hem mee te nemen! Denk dat die kans heel erg klein is aangezien m'n vader ook steeds meer ruimte in beslag neemt hier en steeds harder snurkt hahaha! Achja nog maar anderhalf uur en dan kan ik onder de douche!

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 03:12

Heel begrijpelijk hoor TS, dat je bang bent dat het deze vakantie weer zo gaat. Zou alleen wel uitkijken dat je het laatste uurtje/half uurtje alsnog niet in slaap valt.... :P Daar heb ik vaak last van. Is me gelukkig nog nooit overkomen als ik met vakantie ging, maar bv jaren geleden wel op mijn eerste dag bij een nieuwe werkgever. :oo Is niet heel handig zeg maar, hihi! Heb je wel een paar wekkers die je uit voorzorg toch kunt zetten? Al is het maar voor je eigen gemoedsrust. :)

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 03:13

Ik heb er op mijn telefoon 1 gezet die elke 8 min gaat als ik hem niet uit zet. En hebben er 2 op m'n vaders ipad aan gezet! Ja als je dat laatste uurtje in slaap valt word je vaak niet zo snel meer wakker!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 03:16

Ik ben ook eens op (motor)vakantie geweest met een hevig snurkende vader. Voor zowel op de motor als voor tegen het snurken van mijn vader had ik bij, ik meen de Etos, een doosje gekocht met oorstoppers/oordopjes. Maar dan van die flexibele, een soort balletjes van was, die zich vormen naar je oor. Ik heb namelijk kleine oren en daarbij heb ik links nog een tragus-piercing zitten.

Werkte als een tierelier, ik hoorde hem niet meer snurken (we sliepen op dezelfde kamer), maar hij moest mij dan 's ochtends wel wakker maken, want mijn eigen gezette wekker hoorde ik dus niet meer.

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 03:24

Hahaha mooi verhaal! En bedankt voor je tip, alleen heb ik helaas gevoelige oren. Altijd wel oorontsteking gelukkig meestal wel aan 1 oor. Wisselt af, als ik naar de huisarts ga voor nieuwe oordruppels weer hij altijd al welke kant ik last van heb omdat het steeds om en om is! Haha. Dus dingen in m'n oren proppen vind ik zelf heel erg vervelend en het irriteert heel erg. Ook met muziek luisteren kan ik de oordopjes niet te lang in doen dat doet ook zeer. Jammer!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 03:28

Ik zou idd niet nu nog in slaap vallen. Dan voel je je beroerder dan dat je gewoon wakkerblijft :))

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 03:36

Ja ik tel de minuten nu af! Nog maar 55. Ach straks op t vliegveld kan ik wel anderhalf uur slapen ( als er ergens banken zijn haha) en int vliegtuig anderhalf uur. Moet toch wel goedkomen! Begin nu trouwens wel moe te worden!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 03:38

Fijne vakantie alvast! :D

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 03:40

Haha dankjewel! En nu op naar de snoepautomaat bij gebrek aan beter. Heb ineens zoveel honger! Haha

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 03:44

Wakker blijven hoor, TS!! :)) Je hebt er niks aan als je nu nog in slaap valt, ga je alleen maar meer last van krijgen. Ga een spelletje spelen op je telefoon/tablet, wat lezen.....moet dan wel iets spannends zijn want van een saai verhaal val je alsnog in slaap. :P Ik las dat je rookt, doe je dat buiten? Zoja, probeer lekker heen en weer te lopen, in beweging te blijven. Daar blijf je meestal wel goed wakker van, van frisse lucht en beweging. :j

Edit Je hoeft nog maar 3 kwartier, gaat vast lukken! En voordat ik het vergeet, hele fijne vakantie gewenst!
Laatst bijgewerkt door Jindai op 13-01-15 03:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 03:44

Hier ook nog een wakker hoor! Compleet ander ritme door het werken in de horeca := Moet er ook weer vroeg uit straks voor school.

Vervelend, TS, dat je niet even wat slaap hebt kunnen pakken. Ik zou het nu idd niet meer doen, misschien doe ik wel met je mee :=

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 03:50

Vervelend dat je zulke gevoelige oren hebt. Ik heb ook last van normale oordopjes, maar echt, die was-achtige-oor-bolletjes vind ik persoonlijk een aanrader. Wellicht dat je het eens kan proberen, ze zijn heerlijk zacht en je kan ze dus ook uit elkaar trekken en dus bijv. halveren (1 bolletje was voor mij veel te veel voor in 1 oorschelp).

Ik zou idd nu niet meer gaan slapen. Tegen de tijd dat je net 'weg' bent moet je weer wakker worden en opstaan, en dan ben je vaak nadien veel moeier. Gewoon lekker 'de nacht doorhalen', straks op het vliegveld en in 't vliegtuig wat slaap inhalen. Op vakantie bestemming krijg je ook altijd veel indrukken, dus de 1e nacht op vakantie zal je dan wel lekker slapen lijkt me :j

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 03:51

Ik meld me ook!!
Gelukkig kan ik net zolang slapen als ik wil (ziektewet).

Kan niet slapen door alle stress piekeren en verdriet. :|

Alvast fijne vlucht en vakantie TS

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 03:51

Haha nee ik blijf wakker! Anders weet ik het wel weer, m'n vader hoort z'n wekker nooit en ik hoor hem ook niet als ik nu nog eens ga slapen.

Net 85 cent zoeken voor het bifi worstje. DRUK IK DE VERKEERDE KNOPJES IN!
Stress sloeg toe, maar had nog meer klein geld gelukkig hahaha!

Ik sta ook steeds weer op als ik te moe word om weer even te lopen ofzo. Ik mag niet slapen!

Dat had ik ook toen ik nog in restaurants werkte. Af en toe heel vervelend ja! Werk nu bij m'n ouders en wij zijn altijd redelijk op tijd klaar ( tussen 6 en 9 ) heerlijk!
Haha word gezellig dus m'n laatste 40 min! We vliegen pas om 20 voor 7 dus ik heb nog wel even tijd om hier wat te kletsen haha

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 03:56

Is indd soms wel vervelend Joyciej. Is ook alleen maar erger geworden door m'n hooi allergie. Het is vooral erg als het waait en met vliegen ook natuurlijk. Maarja niks aan te doen. Ik ben eraan gewent dus dan voel je de pijn al minder!

Ik denk dat ik morgen, ik bedoel vanavond inderdaad lekker slaap!

Wat naar voor je Guess! Hoop dat het snel beter met je gaat!

En iedereen natuurlijk bedankt voor de fijne vakantie en vlucht wensen!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 03:58

nouhou......................... nu heb ik spontaan ENORME behoefte aan een bifi-worstje........... :') en uiteraard niet in huis -O- ^)

wel Lays Naturel Chips en Milka chocolade, en héuuuule lekkere Blue Stilton-gerijpt in Port kaas, en Champignonpaté, en heerlijke geitenkaas met kruiden

maar geen Bifi-worstje ^)

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 04:01

Nu heb ik enorme behoefte aan natural chips maar de automaat is bijna leeg dus geen chips :(

En toen dacht ik, ik neem warme chocomelk. En wat denk je. Doet dat ding het niet. Nou nu ben ik dol!

Dan maar cola. Hahaha

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 04:04

:') laten we elkaar gaan aansteken met waar we behoefte aan hebben :')

*stopt een stuk blue-stilton-gerijpt-in-port in haar mond + een slok port er achter na*

Hmm, lig al in bed met laptop, maar heb nu ook behoefte om te roken. Bang dat die afspraak van morgen om 10.00 uur lastig gaat worden qua opstaan. Door medicatie ben ik overdag heel moe, s'avonds ook maar ookal ben ik moe, ik kan heel moeilijk in slaap komen. En wordt dus altijd later wakker dan ik eigenlijk zou willen (ookal heb ik de volgende dag niets belangrijks op schema staan).

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 04:06

TS, tussen 22.00 en 00.00 ligt mijn eindtijd momenteel haha

Port, Joyce? :)) Hmm... ik sla over!

Ik heb net een gevulde koek achter de kiezen! :9

Slaaaaahaaaaaap?!

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 04:08

Ik heb serieus medelijden met jullie.....ik heb hier gewoon bifi-worstjes liggen! :9 Met een koud biertje erbij....... Sorry! Y;(
Is er niks anders lekkers in die automaat??

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 04:10

Haha ja lekker! Vooral omdat hier dus echt niks is. Zelfs geen receptie. Omg ik heb echt zin in een broodje kaas.

Ondertussen zit ik in de badkamer op de wc ( deksel omlaag natuurlijk!) zodat ik wat in het licht zit. Samen met m'n e-reader, flesje cola, een Donald duckje en m'n telefoon. De laatste 25 min ga ik doorkomen!

Ooooh heerlijk! Haha dat word weer uit bed om te gaan roken dus. Helaas pindakaas!( ook lekker trouwens! )

Awh dat is vervelend. Vooral ook omdat je er niks aan kan doen :(

Een gevulde koek zou er ook wel in gaan jah! Gelukkig moet t nog 22:00 worden vandaag.

Ik begin trouwens nu enorme behoefte te krijgen om hier op de tegels te gaan liggen. Hahaha

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 04:12

Nou er zit nog wat chocolade in de automaat maar daar heb ik nu geen zin in ( nee dat snap ik ook niet haha ) en nog wat van die haribo snoepjes. Ook geen zinin.

Iemand hier trouwens eerder op t vliwgvd Düsseldorf Weeze geweest? Ik moet weten of ik daar straks kan eten anders ga ik zo meer bifi worstjes halen!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 04:13

Wat je ook doet, TS. Niet gaan liggen :') Dat heeft nu écht geen zin meer en die slaap is zo lastig om uit te ontwaken helaas.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 04:14

Tuurlijk kom je die laatste 20 min. door!! Maar niet gaan liggen op die tegels, hoe verleidelijk ze er ook uit mogen zien! :P :D
Wel balen dat je niks meer te eten/snacken kan krijgen....is toch een soort van eerste levensbehoefte als je niet kan/wil slapen en je verveelt je....... -O-

Oh en zéker bifi-worstjes gaan inslaan, je weet maar nooit wanneer ze van pas komen, dus altijd handig! :j

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 04:16

Hahaha nee ik zal niet gaan liggen. Over een kwatiertje gaan de wekkers af. Dan ben ik echt zo gelukkig. Komt er weer wat actie hier! Achja ik heb ook wel eens een dienst gedraaid van 18 uren ( met wel 4 pauzes! Van intotaal 2 uur ) na een nacht zuipen en een half uurtje slaap. Dus dit moet ik dan ook zeker kunnen.