En dat noemt zich je '' beste vriendin ''

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:03

Het spijt me zeer, ik ga mee met de meerderheid.. Ik vind het gewoon erg aanstellerig van beide kanten klinken. Je bent volwassen, gedraag je daar dan ook naar.

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 17:04

het gaat me niet alleen om de pony waar ze op reed het gaat mij op het principe.

en dat van die tong nou dat is eenmaal zo gegaan en het was niet zo bedoeld daar kan ik hoog of laag om springen maar het was een ongelukje maar geeft dat haar het recht om meteen te slaan?

Iris82 ja ze is een bokker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:05

Iris82 schreef:
dees_daan schreef:
Wat ik zou doen?
Lekker op de negeerstand zetten en niet op de vragen in gaan.
Dingen zeggen als ik laat je door een rietje drinken zou ik sowieso niet doen, als iemand dat tegen mij zou zeggen zou het ook niet meer goed komen.. Alles leuk en aardig maar als iemand me bedreigt dan is het klaar.
Dus ik zou het laten en er geen energie meer in steken.

Ahum. Dat was TS die dat tegen haar vriendin zei...

Dat weet ik, ik vind dat dus echt te ver gaan.

Rosie

Re: En dat noemt zich je '' beste vriendin ''

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:05

Wauw wil je dit echt via Bokt uitvechten?

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 17:06

Rosie schreef:
Wauw wil je dit echt via Bokt uitvechten?

ik wil dit niet uitvechten ik vraag alleen om advies.

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:06

Waarom zou ze haar verhaal hier doen?
Denk niet dat ze het op prijs stelt dat je dit allemaal op internet rond bazuint...
Laatst bijgewerkt door suus_pepper op 12-01-15 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:07

Wees wijzer als dit en verspil er je energie niet meer aan. Vriendschappen lopen soms niet goed af en dan heb je toch nog altijd mooie herinneringen aan de leuke momenten. Best friends forever is uiterst zeldzaam. De vrienden die via facebook jouw reactie uitlokken zijn geen echte vrienden. Je echte vrienden zullen op zo een moment wel naar je bellen en vragen wat er scheelt of je nog steeds uitnodigen om iets leuks te gaan doen.

Ik heb 8 maand geen contact gehad met mijn beste vriendin alvorens ik het zag zitten om terug met haar te spreken. Die 8 maand zijn voorbij gevlogen en ondanks dat ik blij ben dat we terug met elkaar goed overweg kunnen zou ik het zo overdoen als ik mij terug niet gewaardeert voel in deze vriendchap. In die 8 maand heb ik andere dingen gedaan, andere mensen leren kennen en een een nieuwe goede vriendin gemaakt waar ik ook altijd bij terecht kan. Er zijn genoeg mensen op de wereld waarmee je wel plezier kunt maken denk ik dan.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:07

Deliana1993 schreef:
het gaat me niet alleen om de pony waar ze op reed het gaat mij op het principe.

en dat van die tong nou dat is eenmaal zo gegaan en het was niet zo bedoeld daar kan ik hoog of laag om springen maar het was een ongelukje maar geeft dat haar het recht om meteen te slaan?

Nee, dat geeft niet het recht om meteen te slaan.
Maar dat is kennelijk uitgepraat toch? Ik keur het niet goed en ik heb nog nooit iemand geslagen ook niet onder invloed van een wijntje, maar mensen die een wijntje op hebben zijn nogal snel wat emotioneler en als het inderdaad zo'n opvliegend type is zoals jij haar hier schetst, dan kan zoiets gebeuren ja.

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 17:07

suus_pepper schreef:
Waarom zou ze haar hier doen?
Denk niet dat ze het op prijs stelt dat je dit allemaal op internet rond bazuint...

ik heb het verhaal hier neer gezegd over hoe het gegaan is. Hier kent niemand ons, en staat iedereen neutraal. Daarbij gooit zij het op facebook waar iedereen ons kent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:08

Dat meen je niet dat die vriendin ook op bokt zit?
Wat wil je hiermee bereiken?
Dat zij haar verhaal hier doet? Een moddergooi topic?
Ik doe dit, want zij doet dat?

Zoek elkaar persoonlijk op en praat, of laat het, maar dit is geen manier :n
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-01-15 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

_Lisaa_

jeetje.. wordt volwassen zou ik zeggen..?

Leven en laten leven, als het jou paard niet is heb jij daar weinig over te vertellen ook al gaat het jou om het principe blijkbaar ziet zij dat anders.

Maar kom op zeg om dit nou uit te gaan vechten op bokt en al in eerdere ruzies je ouders die zich er mee gaan bemoeien?
Je bent geen 12 meer kom op, praat het uit en maak er anders een einde aan en zoek andere vriendinnen..

leeneliefje

Deliana1993 schreef:

*Pakt popcorn *

Nee serieus, je profiel, je onderschrift, je topic. Don't let it get to you so much!
Sta er boven, ik snap dat je ontzettend teleurgesteld bent als je haar als je beste vriendin ziet.
Maar jullie hebben dit beide gedaan. Wat wil je nog? Dat het goed komt? Dat zou voor mij niet meer hoeven, je vriendin leest ook dat je het ' karma ' vindt dat ze haar rug brak. Ik denk dat je met dit topic
de ruzie alleen nog maar meer hebt aangewakkerd en daar heeft niemand wat aan

Es_ther

Wat voor advies verwacht je?
Er zeggen mensen hier dat je er geen aandacht meer aan moet schenken, en dat je met haar moet praten.
Klinkt tegenstrijdig, maar je vraagt ook deels naar de mening van een andere bokker. De een is meer een gevoelsmens en zegt praten, de ander is wat harder en zegt lekker laten.

Domi_94

Na die klap die ze aan jou heeft uitgedeeld, was ik er al mee klaar geweest.
Ik zou de vriendschap afkappen, dit kan ik niet echt meer vriendschap noemen namelijk. Vanuit beide kanten niet :n
Laatst bijgewerkt door Domi_94 op 12-01-15 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

minikatje

Deliana1993 schreef:
bedankt voor jullie reacties ik wil niet kinderachtig over komen maar het doet me nog steeds erg veel.

Ik wil haar ook echt de kans geven haar verhaal hier te doen

Ts, ik weet niet hoe ik dit vriendelijker kan brengen.
Zolang de zon niet uit jouw gat schijnt draait de wereld niet om jou.
De pony is niet van jou, de wandelgangen van je ex heb je niets over te zeggen, je kan je vriendin niet verbieden om een paard te rijden.

Ik snap dat dit allemaal uit heftige emoties komt, maar misschien is het beter om eerst tot 10 te tellen?
Het is heel erg dat je de pony mist, maar als je tegen je ex ook zo tekeer bent gegaan dan snap ik wel een beetje waarom je de pony niet meer mag zien.

Ik heb 1 keer Geordie Shore gekeken en voor mij heeft deze situatie ongeveer hetzelfde niveau.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:09

Persoonlijk vind ik dat het gedrag van jullie allebei niet door de beugel kan. Dit had ik van een 12 jarige misschien verwacht, maar als je 21 bent zou je toch beter moeten weten!
Zij had niet moeten slaan om niks, jij had niet zo'n grote bek moeten hebben om niks...

Lijkt me dat je iemand niet kunt verbieden om een pony te rijden, alleen omdat hij bij jouw ex op stal staat. Zo werkt de wereld gewoonweg niet ;)

Lijkt me duidelijk dat jullie allebei andere verwachtingen hebben van wat een vriendschap is.
Laat elkaar lekker los zodat jullie allebei verder kunnen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-01-15 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:09

Deliana1993 schreef:
suus_pepper schreef:
Waarom zou ze haar hier doen?

ik heb het verhaal hier neer gezegd over hoe het gegaan is. Hier kent niemand ons, en staat iedereen neutraal. Daarbij gooit zij het op facebook waar iedereen ons kent.

Sta daar boven. Wil je het goedmaken? Bel haar dan. Wil je het niet goedmaken? Verwijder haar van Facebook, uit je telefoon, whatever en ga verder met je leven.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:10

minikatje schreef:
Deliana1993 schreef:
bedankt voor jullie reacties ik wil niet kinderachtig over komen maar het doet me nog steeds erg veel.

Ik wil haar ook echt de kans geven haar verhaal hier te doen

Ts, ik weet niet hoe ik dit vriendelijker kan brengen.
Zolang de zon niet uit jouw gat schijnt draait de wereld niet om jou.
De pony is niet van jou, de wandelgangen van je ex heb je niets over te zeggen, je kan je vriendin niet verbieden om een paard te rijden.

Ik snap dat dit allemaal uit heftige emoties komt, maar misschien is het beter om eerst tot 10 te tellen?
Het is heel erg dat je de pony mist, maar als je tegen je ex ook zo tekeer bent gegaan dan snap ik wel een beetje waarom je de pony niet meer mag zien.

Ik heb 1 keer Geordie Shore gekeken en voor mij heeft deze situatie ongeveer hetzelfde niveau.

Eens!

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 17:10

k ben der ook wel klaar mee en zou nog best dit met haar uit willen praten om beide onze gevoelens er in te gooien en het daarna af te sluiten. Helaas kan ik haar op geen enkele manier bereiken. Misschien als ze dit topic leest?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:11

Stelletje jankwijven zijn jullie allebei....word volwassen, praat met elkaar en ga niet zitten zeuren op een forum. Denk je nou echt dat bokkers hier wat mee kunnen?

Es_ther

Als ze dit topic leest met het karma gedeelte vraag ik mij af of zij het nog wel goed wil maken..

NoName126

Meid zoek andere vriendinnen. Dit loopt toch op niks uit.

Rosie

Ik heb nog nooit tegen mijn vriendinnen gezegd dat ik ze door een rietje zou laten drinken, laat staan dat ik er een in haar gezicht zou slaan.. en het 'karma' noemen als ze met een gebroken rug in het ziekenhuis ligt. :=

Ook niet als ik ruzie had. Als je elkaar zo behandeld ben je geen 'echte' beste vriendin. Dan behandel je elkaar met respect en zijn dit soort dingen NIET aan de orde, hoe boos je ook bent. (Iedereen behandel je trouwens met respect ongeacht of dit een vriendin is).

Lekker laten gaan dus is mijn advies ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:12

leeneliefje schreef:
Deliana1993 schreef:

*Pakt popcorn *

Nee serieus, je profiel, je onderschrift, je topic. Don't let it get to you so much!
Sta er boven, ik snap dat je ontzettend teleurgesteld bent als je haar als je beste vriendin ziet.
Maar jullie hebben dit beide gedaan. Wat wil je nog? Dat het goed komt? Dat zou voor mij niet meer hoeven, je vriendin leest ook dat je het ' karma ' vindt dat ze haar rug brak. Ik denk dat je met dit topic
de ruzie alleen nog maar meer hebt aangewakkerd en daar heeft niemand wat aan

Dat had ik nog niet gezien, lijkt op een wraakactie.. 'Ja maar zij zet het op Facebook dus dan zet ik het op bokt'.. :')

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:12

Oei ik had gedacht dat jullie 13 waren :=

Het is niet verplicht om met iemand om te gaan.
Ga lekker de eigen weg en zij die van haar.