Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iris82 schreef:dees_daan schreef:Wat ik zou doen?
Lekker op de negeerstand zetten en niet op de vragen in gaan.
Dingen zeggen als ik laat je door een rietje drinken zou ik sowieso niet doen, als iemand dat tegen mij zou zeggen zou het ook niet meer goed komen.. Alles leuk en aardig maar als iemand me bedreigt dan is het klaar.
Dus ik zou het laten en er geen energie meer in steken.
Ahum. Dat was TS die dat tegen haar vriendin zei...
Deliana1993 schreef:het gaat me niet alleen om de pony waar ze op reed het gaat mij op het principe.
en dat van die tong nou dat is eenmaal zo gegaan en het was niet zo bedoeld daar kan ik hoog of laag om springen maar het was een ongelukje maar geeft dat haar het recht om meteen te slaan?
Iris82 ja ze is een bokker
suus_pepper schreef:Waarom zou ze haar hier doen?
Denk niet dat ze het op prijs stelt dat je dit allemaal op internet rond bazuint...
Deliana1993 schreef:Iris82 ja ze is een bokker
Deliana1993 schreef:bedankt voor jullie reacties ik wil niet kinderachtig over komen maar het doet me nog steeds erg veel.
Ik wil haar ook echt de kans geven haar verhaal hier te doen

Deliana1993 schreef:suus_pepper schreef:Waarom zou ze haar hier doen?
Denk niet dat ze het op prijs stelt dat je dit allemaal op internet rond bazuint...
ik heb het verhaal hier neer gezegd over hoe het gegaan is. Hier kent niemand ons, en staat iedereen neutraal. Daarbij gooit zij het op facebook waar iedereen ons kent.
minikatje schreef:Deliana1993 schreef:bedankt voor jullie reacties ik wil niet kinderachtig over komen maar het doet me nog steeds erg veel.
Ik wil haar ook echt de kans geven haar verhaal hier te doen
Ts, ik weet niet hoe ik dit vriendelijker kan brengen.
Zolang de zon niet uit jouw gat schijnt draait de wereld niet om jou.
De pony is niet van jou, de wandelgangen van je ex heb je niets over te zeggen, je kan je vriendin niet verbieden om een paard te rijden.
Ik snap dat dit allemaal uit heftige emoties komt, maar misschien is het beter om eerst tot 10 te tellen?
Het is heel erg dat je de pony mist, maar als je tegen je ex ook zo tekeer bent gegaan dan snap ik wel een beetje waarom je de pony niet meer mag zien.
Ik heb 1 keer Geordie Shore gekeken en voor mij heeft deze situatie ongeveer hetzelfde niveau.
leeneliefje schreef:Deliana1993 schreef:Iris82 ja ze is een bokker
*Pakt popcorn *
Nee serieus, je profiel, je onderschrift, je topic. Don't let it get to you so much!
Sta er boven, ik snap dat je ontzettend teleurgesteld bent als je haar als je beste vriendin ziet.
Maar jullie hebben dit beide gedaan. Wat wil je nog? Dat het goed komt? Dat zou voor mij niet meer hoeven, je vriendin leest ook dat je het ' karma ' vindt dat ze haar rug brak. Ik denk dat je met dit topic
de ruzie alleen nog maar meer hebt aangewakkerd en daar heeft niemand wat aan