Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Miss87 schreef:Walgelijk... Door zo'n vrouw als jij zijn mijn ouders uit elkaar en is ons leven een paar jaar een soort van hel geweest. Denk alvast even aan de kinderen als zijn vrouw er achter komt.
Sgr1972 schreef:MairiMacBran: dat is onzin, ik ben me bewust van deze reacties van jullie, ik begrijp ze ook wel. Alleen zo is de situatie nu eenmaal.Ik wist dit van tevoren en weet dat er meer negatieve reacties als positieve komen. "types als TO" vind ik een beetje naar neergezet door je.... je kent me hlemaal niet en ik wil gewoon mijn verhaal kwijt.
Alleen durven mensen dat nooit die in mijn situatie zitten....
Sgr1972 schreef:MairiMacBran: dat is onzin, ik ben me bewust van deze reacties van jullie, ik begrijp ze ook wel. Alleen zo is de situatie nu eenmaal.Ik wist dit van tevoren en weet dat er meer negatieve reacties als positieve komen. "types als TO" vind ik een beetje naar neergezet door je.... je kent me hlemaal niet en ik wil gewoon mijn verhaal kwijt.
Alleen durven mensen dat nooit die in mijn situatie zitten....
Karlijnxxx schreef:Wat heeft TS met die vrouw en kinderen te maken? Hij plast buiten de pot, niet zij. Zij is hun niets verschuldigd. Ook niet als je een verleden hebt oid. Je moet voor je eigen geluk gaan. Of iemand gebonden is of niet.
Echter het eigenlijk geluk heb ik wel wat over te zeggen in deze kwestie Echt TS, wat ik mij dan afvraag: waarom wil jij een 'relatie' (als je dit kan zo kan noemen?) met een man die nooit 100% voor jou zou willen gaan? Hij is alleen bij jou om het gene te kunnen aanvullen wat hij eigenlijk in zijn 'goede' huwelijk mist? Sorry, maar hiervoor kan hij ook naar de prutsmutsen gaan. Ga daar eens over nadenken. Ik denk dat je zoveel beter kan dan dit!
Karlijnxxx schreef:Wat heeft TS met die vrouw en kinderen te maken? Hij plast buiten de pot, niet zij. Zij is hun niets verschuldigd. Ook niet als je een verleden hebt oid. Je moet voor je eigen geluk gaan. Of iemand gebonden is of niet.

Miss87 schreef:Walgelijk... Door zo'n vrouw als jij zijn mijn ouders uit elkaar en is ons leven een paar jaar een soort van hel geweest. Denk alvast even aan de kinderen als zijn vrouw er achter komt.
Sgr1972 schreef:Voorlopig gaan we zo verder, ik heb hem wel uitgelegd dat ik het moeilijk vind af en toe, hij begrijpt dat ook en zegt ook dat ik wanneer ik een ander tegen zou komen daar voor moet gaan en niet op hem moet blijven wachten.
Dat is allemaal leuk en aardig maar het werkt zo niet voor mij…op dit moment ben ik gek op hem en dan kijk je gewoon niet naar een ander…
Sgr1972 schreef:Een heleboel van jullie opmerkingen en vragen kun je terulezen in mijn verhaal. Blijkbaar lezen de meeste even gauw iets door en staan direct met een oordeel klaar.
Beseft iedereen wel dat relaties stuk gaan omdat er iets niet goed zit.... dat mensen open gaan staan voor anderen en gevoelens kunnen krijgen voor anderen omdat hun eien relatie niet in orde is...
Ik ben niet op zoek naar een serieuze relatie nee, maar ik mag toch best zeggen dat ik het af en toe jammer vindt dat we niet iets leuks kunnen doen...dat wil niet zeggen dat ik hem af wil pakken van zijn vrouw...en dat ik dagelijks met hem weg wil ?
En zijn kinderen weten heel goed dat er iets mis is en dat hun ouders apart slapen, het is aan hen om dat uit te leggn aan ze, niet aan mij.
Op mijn plaat gaan ? erachter komen ??
Beste mensen, ik weet waar ik mee bezig ben, we zijn er duidelijk over, als ik ermee wil stoppen geef ik dat aan, wanneer hij wil stoppen ook.
En hij kan inderdaad doen wat hij wil, ik kom daar niet achter...al doet hij het de hele week met een ander, ik ga daar niet over nadenken. Daar schiet ik niks mee op. Ik besef heel goed dat dat mogelijk is.
En een soa ? mensen, daar ben ik toch zelf bij? ik ben geen 13 di er niks vanaf weet...