Nou dat was het dan...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 22:21

RoyceMack schreef:
Was dit je eerste liefde?
Mijn ervaring is namelijk dat het verbreken van de relatie met je eerste liefde echt het meeste zeer doet. Ook al was ik nog gekker op dejongen waar ik daarna een relatie mee kreeg, toen dat uitging, deed het pijn, maar ik kon me er makkelijker overheen zetten en mezelf vertellen dat alles goed kwam. En dat kwam het ook.
Maar het is inderdaad vreselijk. daar op de bank zitten, alleen, en je weet dat ie nooit meer terug zal komen.
Mijn grote tip is aan jou is ook : probeer geen vrienden te blijven met hem.
Waarom zeg ik dat? Als jij constant op de hoogte bent van wat er zich afspeelt in zijn leven (dat hij doorgaat zonder jou, flirt met anderen, leuke dingen doet..) wordt je echt heel verdrietig. Waarom? Omdat jij je nog niet goed voelt (hij ook niet, maar dát zie je nooit op social media.. hij wil trots overkomen).. is omdat het voor jou nog niet okee voelt dat jullie uit elkaar zijn en vooral dat hij zo gelukkig lijkt zonder jou.
Je raakt waarschijnlijk alleen maar gekwetst. Stel hij krijgt een ander vriendinnetje, dat doet alleen maar zeer.
Als je alle contact stopt, en ook sterk genoeg bent om niet op zijn profielen oid te kijken, dan kun je voor jezelf verder.
Ik heb momenteel ook gewoon contact met mijn eerste liefde, maar we zijn nu 5 jaar uit elkaar, maar nu kunnen we prima door 1 deur. Ik voel echt niks meer voor hem. en dan kun je gewoon vrienden zijn.

heel veel sterkte.

Nee helaas niet de eerste liefde, maar wel de liefde waar ik me het beste bij voelde, waar ik alles mee kon delen, en waar ik ook serieus mee samen wou wonen. En ik probeer nu ook om geen contact te hebben maar dat is zo moeilijk..
Je houd nog zo verschrikkelijk veel van diegene en het voelt gewoon alsof alles geen zin meer heeft..
Het lijkt nu net alsof ik zo negatief als wat in het leven sta haha maar dat is niet zo!
Ik was altijd positief!
Zag van alle negatieve dingen iets positiefs.. maar het voelt als een kogelslag.. Alles is kapot nu..
ik heb gewoon nergens zin meer in.. Ging altijd met plezier naar m'n paardjes en nu denk ik van laat maar...

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 10:39

Sterkte meid!

Ik weet er helaas alles van.. Mijn ex heeft me recent verlaten voor een ander, heel plotseling. Hij laat me alleen achter met 3 kinderen en zwanger van de vierde die volgende maand komt..

Susanne

Re: Nou dat was het dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 12:31

Ahh TS wat naar voor je! Echt ontzettend zuur :(:) Verliefdheid gaat inderdaad over op houden van, maar houden van is juist nog mooier. En natuurlijk hoort je partner je dan alsnog aantrekkelijk te vinden, of iets voor je te voelen.

Het voelt nu alsof je wereld in elkaar is gestort, maar geloof me, hier kom je echt weer uit! En veel sterker zelfs!

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 17:58

DebGizmo schreef:
Sterkte meid!

Ik weet er helaas alles van.. Mijn ex heeft me recent verlaten voor een ander, heel plotseling. Hij laat me alleen achter met 3 kinderen en zwanger van de vierde die volgende maand komt..

Och jeetje dat meen je niet !!
Heel erg veel sterkte !
Ik ben vandaag half huilend half boos zijn de dag door gekomen op school.. :(
Het voelt zo leeg allemaal nu...

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 16:23

En we zijn er achter gekomen dat meneer dus een ander heeft..
En nu komt ie weer met hangende pootjes terug...

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 16:28

Ah bah heel erg veel sterkte! Niet te zielige muziek of films luisteren/kijken juist hele vrolijke! Een ander en op hangende pootjes terug komen? Wat dan?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 16:33

Shellebel93 schreef:
En we zijn er achter gekomen dat meneer dus een ander heeft..
En nu komt ie weer met hangende pootjes terug...

Nou lekker dan.
Sorry Ts, hoe moeilijk het ook voor me was, als hij een ander had zou ik hem niet meer terug nemen.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 16:35

Is die ander zeker tegen gevallen dat ie terug wil komen

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 18:48

Nou ik heb dus aangebeld toen ik dus zag dat zij bij hem was haha
Daar is een dikke ruzie uit voort gekomen,
waarschijnlijk is zij er heel erg van geschrokken en hij net zo en ziet hij in wat hij heeft laten lopen ;)
Maar helaas voor hem, heb ik een verschrikkelijke haat aan hem en aan haar gekregen.
Dus dit komt nooit meer goed

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 18:49

sterkte ermee!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 19:23

Shellebel93 schreef:
Nou ik heb dus aangebeld toen ik dus zag dat zij bij hem was haha
Daar is een dikke ruzie uit voort gekomen,
waarschijnlijk is zij er heel erg van geschrokken en hij net zo en ziet hij in wat hij heeft laten lopen ;)
Maar helaas voor hem, heb ik een verschrikkelijke haat aan hem en aan haar gekregen.
Dus dit komt nooit meer goed

Bah zeg, wat naar voor je. Maar waren zij ook al bij elkaar voor hij het met jou uitmaakte?
Want even heel hard gezegd: uit is uit, dus heb je nu in feite niets meer over hem te zeggen en met wie hij omgaat. Maakt natuurlijk niet dat het voor jou minder verdrietig is. Alsof het allemaal al niet kl*te genoeg is, krijg je dit er ook nog bij.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:16

Klinkt misschien hard dat ik het zeg, maar wees blij dat je weet dat hij bij een ander is nu.. Ik kwam door mijn boosheid een stuk makkelijker over relaties heen :)

Blijft rot, maar meid je bent meer waard en nog jong zat :) lekker naar je paardjes toe gaan, gezellig met vriendinnen weg enzovoorts!

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:21

Shellebel93 schreef:
Nee helaas niet de eerste liefde, maar wel de liefde waar ik me het beste bij voelde, waar ik alles mee kon delen, en waar ik ook serieus mee samen wou wonen. En ik probeer nu ook om geen contact te hebben maar dat is zo moeilijk..
Je houd nog zo verschrikkelijk veel van diegene en het voelt gewoon alsof alles geen zin meer heeft..
Het lijkt nu net alsof ik zo negatief als wat in het leven sta haha maar dat is niet zo!
Ik was altijd positief!
Zag van alle negatieve dingen iets positiefs.. maar het voelt als een kogelslag.. Alles is kapot nu..
ik heb gewoon nergens zin meer in.. Ging altijd met plezier naar m'n paardjes en nu denk ik van laat maar...

Ik herken je gevoel volledig! Het enige waar ik toendertijd een beetje hoop en troost uit kon putten is dat dit gevoel over gaat met de tijd. Je hoeft er niks voor te doen behalve de tijd te laten verstrijken.

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:40

aller eerst heel veel sterkte meissie, doet pijn :(:)

ik wilde eerst zeggen, dit heb ik met mijn huidige vriend ook gehad, hij propte 2 weken lang iets op, waardoor hij stopte met praten, vervolgens tot de conclusie komen dat we nix gemeen hebben enz, voledig zn eigen schuld, ik blijf niet elke keer het eerste berichtje sturen, of gesprek beginnen, vervolgens terwijl hij het uitmaakte (uit het niets) helemaal in tranen ik zat daar als verdooft, heel het weekeind amper kunnen funcioneren alles deed pijn, moe, maar wel altijd zoiets gehad van joh k ben 17 opzich vind ik vast wel weer een ander, tuurlijk ist heel jammer en was ik er kapot van dat het over was echt waar, zegge dat ik nooit meer een ander zou vinden was onzin. om vervolgens maandag een wappje te krijgen hoe het met me gaat, weer aan de praat geraakt, en dinsdag avond liep zn hoofd over barste hij los, en kwam hij tot de conclusie dat ik de enige was waarmee hij zo kon praten, en hij dus ook al heel het weekeind liep te janken.... je raad het woensdag was het weer aan :') ik ben 17 als ik het nu leuk vind om een relatie te hebben met hem doe ik dat gewoon, het is gezellig en we hebben eigenlijk nooit gezeik.

toen ik las dat je hem met een ander betrapte... zoooo kzou laaiend zijn, helemaal omdat hij later die week wilde afspreken... of teminste zou hem niet meer terug nemen oid

maarja wie neemt er nou relatie advies aan van een 17 jarige :+

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 11:44

Dustinlover schreef:
Klinkt misschien hard dat ik het zeg, maar wees blij dat je weet dat hij bij een ander is nu.. Ik kwam door mijn boosheid een stuk makkelijker over relaties heen :)

Blijft rot, maar meid je bent meer waard en nog jong zat :) lekker naar je paardjes toe gaan, gezellig met vriendinnen weg enzovoorts!

Ja dat is natuurlijk wel zo, je bent zo verschrikkelijk boos, en je wil hem eigenlijk nooit meer zien, maar toch blijft er nog een stukje in je wat de hele tijd blijft zeggen dat je nog zoveel van hem houd, en nog zoveel gevoelens voor hem hebt, en dat het misschien wel weer goed komt. Dat hij de ware is.. Dat is gewoon nog het stukje wat zo ongelooflijk veel pijn doet..
Ik wordt gewoon heen en weer geslingerd van emotie naar emotie..
Het ene moment praat je nog zo leuk met hem en zegt hij dat hij jou ook mist, en dat hij behoefte heeft om mij heel lang te knuffelen en dat hij nog steeds gevoelens voor me heeft.. en het andere moment is het net zo'n arrogante achterbakse banketstaaf gewoon..

Ik zeg elke dag tegen mezelf dat het klaar is, er niet over na moet gaan denken. Het helemaal niks meer wordt, maar zodra ik in bed lig dan is het mis. Dan begin ik na te denken, ga ik foto's voor me halen en ben ik weer zo'n zielig hoopje ellende wat in bed ligt... Aanstaande maandag beginnen m'n tentamens maar het lukt me gewoon niet om me te concentreren..

Ik moet nog steeds die kant op want mijn kleren liggen daar nog en wat andere spullen, en ik heb hun huis sleutel nog..
Maar ik wil het gewoon zo lang mogelijk uit stellen, "want stel we gaan wel weer leuk tegen elkaar doen, dan kan ik het beste mijn spullen ophalen want misschien ziet hij dan wel weer hoe leuk of ik ben..." Dit denk ik dan gewoon elke keer...

Het doet gewoon nog zo ongelooflijk veel pijn... |(

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:05

Gewoon zo snel mogelijk alles ophalen, uitstelgedrag schiet je niets mee op. Net uit en meneer rollebolt met een ander, dat is gewoon zijn l*l achterna lopen en een rotstreek naar jou toe. Als je een relatie hebt ga je hem niet even uit nieuwsgierigheid bij een ander gebruiken. Of eerlijk zijn en uitmaken of vechten voor je relatie maar niet proberen en er dan achterkomen dat de oude zo verkeerd niet is. Ik zou alle banden verbreken, spullen halen en even flink boos blijven. Laat hij diegene maar zijn met heel veel spijt ipv dat jij het bent.

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 12:43

bigone schreef:
Gewoon zo snel mogelijk alles ophalen, uitstelgedrag schiet je niets mee op. Net uit en meneer rollebolt met een ander, dat is gewoon zijn l*l achterna lopen en een rotstreek naar jou toe. Als je een relatie hebt ga je hem niet even uit nieuwsgierigheid bij een ander gebruiken. Of eerlijk zijn en uitmaken of vechten voor je relatie maar niet proberen en er dan achterkomen dat de oude zo verkeerd niet is. Ik zou alle banden verbreken, spullen halen en even flink boos blijven. Laat hij diegene maar zijn met heel veel spijt ipv dat jij het bent.

Ja daar heb je natuurlijk gelijk in, alleen ik kan nu niet zomaar ineens binnen stormen, zijn vader ligt ziek op bed dus dan is het natuurlijk een beetje jammer om daar dikke ruzie te gaan lopen maken.
Maar ik heb wel geen gestuurd dat ik morgen mijn spullen kom halen en als hij is er , naja dan is het mooi want dan kan ik nog even flink boos worden, is hij er niet dan weet ik genoeg.. dan durft hij of wil hij me niet meer zien..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:45

Da's conclusies trekken op basis van je eigen inzicht, daar schiet je niets mee op. Ik denk dat jullie 's een keer goed moeten praten ipv dat jij 'mooi nog even flink boos kunt worden' zodat je je boosheid en verdriet gewoon een plekje kunt geven & verder kunt gaan!

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 12:49

Doubtless schreef:
Da's conclusies trekken op basis van je eigen inzicht, daar schiet je niets mee op. Ik denk dat jullie 's een keer goed moeten praten ipv dat jij 'mooi nog even flink boos kunt worden' zodat je je boosheid en verdriet gewoon een plekje kunt geven & verder kunt gaan!

Ik probeer al een paar keer af te spreken, om eens goed te kunnen praten.. maar elke keer zegt ie af, of kan hij niet of komt er wat anders tussen..
Ik doe me nu ook groter voor dan dat ik ben... k lijk nu net een klein kind wat aan t huilen is..
En ik denk dat als ik daar kom dat ik niet eens boos kan zijn maar okee dat weet je niet..
Ik hoef voor nu gewoon even geen contact meer... als hij al liegt over een concours waar hij met datzelfde meisje heen gaat dat ze moet rijden, maar dat ze gewoon eigenlijk naar Hardenberg gaan.. dan denk ik van waarom ben je niet gewoon eerlijk?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:52

Dan lijkt het dat het geen zin heeft om een gesprek te regelen, langs te gaan wanneer hij er is of 'nog eens mooi flink boos op hem worden'. Gewoon langs gaan, spullen ophalen en achter je laten. Hij zal zo z'n redenen hebben om tegen je te liegen. Weinig kans dat hij die met jou gaat delen.

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:08

Misschien een dooddoener maar probeer vertrouwen te hebben in het leven. Er zijn zaken op je pad die je kunt beinvloeden en andere weer niet. Dit is zo'n gebeurtenis die je niet kunt beinvloeden dus ga niet over analyseren. Het brengt je niks, je verliest er alleen veel energie aan die je beter kunt gebruiken om weer tot jezelf te komen en weer gelukkig te worden. De enige constante in je leven ben jijzelf. Je wordt met jezelf geboren en je gaat met jezelf dood. Zoek geen contact meer met hem en ga ook geen scenes maken, jij hebt hier meer last van dan hij. :(:)
Sterkte meis! ♡

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 14:04

Kyno schreef:
Misschien een dooddoener maar probeer vertrouwen te hebben in het leven. Er zijn zaken op je pad die je kunt beinvloeden en andere weer niet. Dit is zo'n gebeurtenis die je niet kunt beinvloeden dus ga niet over analyseren. Het brengt je niks, je verliest er alleen veel energie aan die je beter kunt gebruiken om weer tot jezelf te komen en weer gelukkig te worden. De enige constante in je leven ben jijzelf. Je wordt met jezelf geboren en je gaat met jezelf dood. Zoek geen contact meer met hem en ga ook geen scenes maken, jij hebt hier meer last van dan hij. :(:)
Sterkte meis! ♡

Ja ik game focussen op alle leuke dingen, blijf gewoon lekker alleen, dan kan ik alleen mezelf de schuld geven van domme fouten, lekker met m'n paardjes bezig, er komt vanzelf iemand op m'n pad die dan echt de ware is.. of niet natuurlijk haha ;)

Dankjullie wel voor de lieve reacties <3

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:15

Domme fouten bestaan nauwelijks. Je maakt keuzes op basis van de info die je op dat moment hebt dus zul je in principe doen wat jou op dat moment het beste lijkt. Als dat achteraf niet handig bleek, kon je dat op het moment van de keuze ook niet weten. Volgens mij ben je vrij hard voor jezelf. Lief zijn voor je ik. :) :(:)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:23

Ach bah :n Balen, sterkte! Ijs helpt :o
Paarden ook, en vrienden al helemaal :)
Het komt wel allemaal weer op orde.
Niet te hard zijn voor jezelf!

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 12:57

Nou ik was gister avond dus op stap..
En ik loop om drie uur langs het huis van dat meisje, en wie zijn auto stond er?
En maar blijven zeggen dat hij me zo mist, en dat hij nog zoveel van me houd en dat hij me zo graag wil knuffelen...
Dit is gewoon echt iemand die zijn banketstaaf achterna loopt..
Nou ik ben er nu echt helemaal klaar mee..
Ik had nog ergens hoop dat het weer goed kwam, dat we weer samen zouden komen, maar helaas...
Sorry dat ik jullie hier nog steeds mee lastig val maar ik moet het gewoon van me af schrijven..