RoyceMack schreef:Was dit je eerste liefde?
Mijn ervaring is namelijk dat het verbreken van de relatie met je eerste liefde echt het meeste zeer doet. Ook al was ik nog gekker op dejongen waar ik daarna een relatie mee kreeg, toen dat uitging, deed het pijn, maar ik kon me er makkelijker overheen zetten en mezelf vertellen dat alles goed kwam. En dat kwam het ook.
Maar het is inderdaad vreselijk. daar op de bank zitten, alleen, en je weet dat ie nooit meer terug zal komen.
Mijn grote tip is aan jou is ook : probeer geen vrienden te blijven met hem.
Waarom zeg ik dat? Als jij constant op de hoogte bent van wat er zich afspeelt in zijn leven (dat hij doorgaat zonder jou, flirt met anderen, leuke dingen doet..) wordt je echt heel verdrietig. Waarom? Omdat jij je nog niet goed voelt (hij ook niet, maar dát zie je nooit op social media.. hij wil trots overkomen).. is omdat het voor jou nog niet okee voelt dat jullie uit elkaar zijn en vooral dat hij zo gelukkig lijkt zonder jou.
Je raakt waarschijnlijk alleen maar gekwetst. Stel hij krijgt een ander vriendinnetje, dat doet alleen maar zeer.
Als je alle contact stopt, en ook sterk genoeg bent om niet op zijn profielen oid te kijken, dan kun je voor jezelf verder.
Ik heb momenteel ook gewoon contact met mijn eerste liefde, maar we zijn nu 5 jaar uit elkaar, maar nu kunnen we prima door 1 deur. Ik voel echt niks meer voor hem. en dan kun je gewoon vrienden zijn.
heel veel sterkte.
Nee helaas niet de eerste liefde, maar wel de liefde waar ik me het beste bij voelde, waar ik alles mee kon delen, en waar ik ook serieus mee samen wou wonen. En ik probeer nu ook om geen contact te hebben maar dat is zo moeilijk..
Je houd nog zo verschrikkelijk veel van diegene en het voelt gewoon alsof alles geen zin meer heeft..
Het lijkt nu net alsof ik zo negatief als wat in het leven sta haha maar dat is niet zo!
Ik was altijd positief!
Zag van alle negatieve dingen iets positiefs.. maar het voelt als een kogelslag.. Alles is kapot nu..
ik heb gewoon nergens zin meer in.. Ging altijd met plezier naar m'n paardjes en nu denk ik van laat maar...
Verliefdheid gaat inderdaad over op houden van, maar houden van is juist nog mooier. En natuurlijk hoort je partner je dan alsnog aantrekkelijk te vinden, of iets voor je te voelen. 

ik ben 17 als ik het nu leuk vind om een relatie te hebben met hem doe ik dat gewoon, het is gezellig en we hebben eigenlijk nooit gezeik.
Balen, sterkte! Ijs helpt