De site klinkt iig wel positief dus!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Marjon_ schreef:Inderdaad. Ik heb nooit betaald op paiq en toch mijn droom vent gevonden.
Hoewel ik wel heb vals gespeeld hoor. Want kreeg een bepaald tegoed, weet niet meer hoe ik er aan kwam, misschien standaard bij aanmelden? Waardoor ik toen wel stiekem fototje heb gespiekt.

Maar toen was daar ineens een serieuze en normale jongen! We zijn nu dik 2 jaar samen

Arielle_ schreef:SuperAssie schreef:Heb net toch de stoute schoenen aangetrokken en aangemeld op Paiq
Ben benieuwd haha
Hier nog eentje..zit nu in een speeddate hahah.

Arielle_ schreef:Kom er nu wel achter hoe belangrijk uiterlijk stiekem is..Zit je een tijdje met iemand te kletsen en denk je oh leuk..en dan zie je een foto en denk je, pff..
Maargoed dat zullen ze over mij ook wel denken als ze gewoon een 'normaal' meisje met lange blonde haren verwachten haha.
.
. Maar toch heb ik de goede gevonden
!!

Cayenne schreef:Ik heb mijn grote liefde via Relatieplanet gevonden. Daar moet je wel voor betalen maar vind dat geen probleem. Alleen was het een aanbieding voor 3 maanden, maar ik leerde hem meteen al de eerste dag kennen. Drie maanden weggegooid geld

Is voor mij al weer zo'n 8 jaar geleden, toen was het nog klein en zeer overzichtelijk, geen idee hoe het er nu uitziet.