Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
andere optie,vertel alles aan je knuffels!)
)

ElineGC schreef:Hoe ik Engels, Frans en Duits leer:
De grammatica maak ik altijd liedjes van of zeg ze heel vaak hardop op achter elkaar.
Woorden schrijf ik altijd op ook met ned. vertaling, daarna zeg ik ze op maar telkens woord 1, 2,- 1, 2, 3 ,- 1, 2, 3, 4,- 1, 2, 3, 4, 5 zo in kleine sessies telkens. Als ik ze zo heb opgezegd voer ik ze in in WRTS en dan telkens in clubjes van 5. Dus ik voer 5 woorden in, blijven herhalen tot ik een 10 heb (allebei de kanten) dan nog 5 erbij voegen en dan weer herhalen tot ik een 10 heb. Idem met zinnen.
Wiskunde = doen voor mij. Alles maken.
Aardrijskunde doorlezen en samenvattingen maken soms.
Dat was het wel een beetje, hoop het zo duidelijk mogelijk te hebben uitgelegd
SindyKaya schreef:anoukk32 schreef:oeps.. ik moet ook leren
maar bokt is zooo leukk
Ban jezelf
SindyKaya schreef:Samenvattingen maken, liedjes er van maken (helpt echt! ), opschrijven ( typen kan ook), hardop lezen, mij laten over horen.
Dat was het wel een beetje, moet wel zeggen dat ik niet veel leer.
Nanno_123 schreef:als ik rijtjes moet stampen dan maak ik ook woorden van de eerste letters en noem ze op tot dat ik ze allemaal weet.
, soms wel onmogelijk
.

Heb mijn tentamen op 21 januari, maar ben al 2 a 3 weken bezig met leren. Ik doe elke dag een beetje, soms een dag niet en soms een dag heel veel. Het is maar net hoe gemotiveerd ik ben. Op dit moment ben ik nog bezig met alle stof samenvatten en dat is echt veel werk