Maureen95 schreef:Ik kan nu bijvoorbeeld denken aan een drinkflesje met haar. Dat zie ik in mijn hoofd dan voor me
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dat van een flesje met haar, als ik dat lees zie ik het voor me, in m'n hoofd zegmaar. Dus niet op tafel ofzo.
Depende schreef:Maureen95 schreef:Ik kan nu bijvoorbeeld denken aan een drinkflesje met haar. Dat zie ik in mijn hoofd dan voor me
Maar waar zie je dat dan, zie je het flesje bij wijze van voor je op tafel staan of zie je het echt in je hoofd of als je je ogen dicht doet of of.
Ik zie dus niets.
Hoe kun je dan bv stof leren zonder plaatjes in ke hoofd? 

Froukje1993 schreef:Hier nog zo'n gelukkige die dat dus niet kan. Echt, ik zie gewoon niets![]()
Heb een tijdje emdr therapie gevolgd, maar dat heb ik na een aantal sessies maar opgegeven omdat er van je wordt verwacht dat je die beelden terug kunt halen. Heel leuk bedacht, maar ik zie dus niets.
Heel veel mensen gaan er standaard vanuit dat elk mens een beelddenker is, maar dat valt nog best wel tegen!
Kahawa schreef:Froukje1993 schreef:Hier nog zo'n gelukkige die dat dus niet kan. Echt, ik zie gewoon niets![]()
Heb een tijdje emdr therapie gevolgd, maar dat heb ik na een aantal sessies maar opgegeven omdat er van je wordt verwacht dat je die beelden terug kunt halen. Heel leuk bedacht, maar ik zie dus niets.
Heel veel mensen gaan er standaard vanuit dat elk mens een beelddenker is, maar dat valt nog best wel tegen!
Als je terugdenkt aan fijne herinneringen of aan dromen dan?