Bootcut jeans aan het uitsterven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:16

LadyMadonna schreef:
MayDayParade schreef:
Ik zeg toch niet iets heel doms hea?? :=

Nop, ik post nl tegelijk precies dezelfde link ;)

Ik was heel even bang dat ik een rare link had gestuurd ofzo :')

LadyMadonna

Oh krijgen we dat weer.... "Dat is mijn mening".... Tja, dan zijn we klaar he :roll:

Ts: wat vind je van die van hm? Naar mijn idee precies wat je zoekt of niet?

RoodZonnetje

sOliver heeft ze ook :)

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 17:19

Primark ga ik eens voor moeten kijken, want ik zit in België waar ze nog niet overal gevestigd zijn.

Grappig dat sommigen beter zitten in een skinny. Ik erger me voornamelijk aan het stretchy aan de benen. Heb dan het gevoel dat ik minder beweegelijkheid heb. Ik heb skinny's van verschillende merken, maar ik blijf een bootcut comfortabeler vinden. Ook qua schoenen, ik vind lage schoenen+ skinnny echt niet mooi. Dan heb ik net een 42 ipv 39 qua schoenmaat.

Heb net even bij Marks en Spencer gekeken, maar vind de pasvorm niet zo mooi (misschien aan de foto's gelegen). Die zou ik dus sowieso willen passen, maar m&s zit niet meer in België :(

LadyMadonna

Re: Bootcut jeans aan het uitsterven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:20

Kan je niet bestellen, passen, en als het niks is terug sturen? Of vind je dat teveel gedoe?

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 17:21

Te veel gedoe :o

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:21

Ik heb vorige week een fijne bootcut gekocht: http://www.nrsworld.com/wrangler/womens ... eans-10372 deze. Wel een western rijbroek officieel, maar ik draag 'm net zo lief "gewoon".
Die hebben ze bij onder andere Arthur's Westernstore.
Zitten onwijs lekker, zijn ook een beetje stretchy en je hebt niet zo'n "gat" tussen je rug en de broekband als je geen riem draagt.
Oh, en ze doen je billen best wel goed (die van mij dan toch aan de opmerkingen op straat te horen) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:21

Waar in Belgie zit je? Ze zitten ook vlak over de grens in duitsland en nederland :j , kan je zo shopdagje plannen.

Als je skinny zo vervelend zit heb je dan wel de goede maat? Je ziet vaak mensen in een te kleine skinny en dat zit inderdaad niet fijn :n

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:22

Volgens mij heeft LTB ook een of meerdere in het assortiment.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:23

Warboel schreef:
Ik heb vorige week een fijne bootcut gekocht: http://www.nrsworld.com/wrangler/womens ... eans-10372 deze. Wel een western rijbroek officieel, maar ik draag 'm net zo lief "gewoon".
Die hebben ze bij onder andere Arthur's Westernstore.
Zitten onwijs lekker, zijn ook een beetje stretchy en je hebt niet zo'n "gat" tussen je rug en de broekband als je geen riem draagt.
Oh, en ze doen je billen best wel goed (die van mij dan toch aan de opmerkingen op straat te horen) :')

Gekeken naar de foto vind ik deze behoorlijk onflatteus. Zal wel aan het mensmodel liggen :=

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 17:25

LadyMadonna schreef:
Ts: wat vind je van die van hm? Naar mijn idee precies wat je zoekt of niet?

Ja die ziet er goed uit (zie ze liever iets donkerder, maar voor de afwisseling :) ). Die ga ik deze week proberen te gaan passen. Want bij h&m moet ik sowieso kunnen passen. Hun maten kloppen niet altijd helemaal.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:26

betadine schreef:
Primark ga ik eens voor moeten kijken, want ik zit in België waar ze nog niet overal gevestigd zijn.

Grappig dat sommigen beter zitten in een skinny. Ik erger me voornamelijk aan het stretchy aan de benen. Heb dan het gevoel dat ik minder beweegelijkheid heb. Ik heb skinny's van verschillende merken, maar ik blijf een bootcut comfortabeler vinden. Ook qua schoenen, ik vind lage schoenen+ skinnny echt niet mooi. Dan heb ik net een 42 ipv 39 qua schoenmaat.

Heb net even bij Marks en Spencer gekeken, maar vind de pasvorm niet zo mooi (misschien aan de foto's gelegen). Die zou ik dus sowieso willen passen, maar m&s zit niet meer in België :(
Ik moest er ook héél erg aan wennen en schaamde me in het begin voor m'n benen, zeker na eerst flared jeans en later van die wijde Overzeas- en Stukabroeken gedragen te hebben. := Tegenwoordig draag ik niet anders meer; ik heb nog een bootcut van Levi's liggen, maar die draag ik eigenlijk nooit meer (wat wel een beetje zonde is). Het heeft ook nog een tijd langer geduurd voor ik er ook nog lage schoenen bij durfde te dragen. :')

Op asos.com hebben ze ze als het goed is ook nog wel, maar omdat ik er nooit op filter, weet ik niet hoe uitgebreid hun collectie is.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 17:28

eenitraM schreef:
Gekeken naar de foto vind ik deze behoorlijk onflatteus. Zal wel aan het mensmodel liggen :=

Die broek is te groot voor het model :') Dat is geen reclame hé.

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:29

Lidl broeken zijn ook redelijk bootcut , zeker niet skinny aan de onderkant

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:31

Kijk eens bij bonprix...

sevenofnine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:36

Bij Zalando worden veel Wrangler jeans verkocht, kijk daar ook eens bij de merken Lee en Levi's.

Ik heb een hekel aan het tekort aan bootcut jeans. Skinny jeans zijn niet voor elk figuur de beste keuze.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:37

Oh de bootcut ja <3
Eeuwig zonde dat je die bijna nergens meer kan kopen.

Skinny's vind ik niks, maar je ziet bijna niks anders meer.
Ik lees dus even mee, want ik zou graag weer eens een heerlijke bootcut aan hebben.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:38

Bij de h&m hier hebben ze ze nog wel, misschien als je in een andere vestiging kijkt? Ik pak die dingen altijd per ongeluk. :j

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:41

Ojee, zijn bootcuts tegenwoordig zo moeilijk te krijgen? Ik heb al bijna een jaar geen nieuwe broeken gekocht maar moet binnenkort toch weer wat gaan halen. Tot op heden kon ik altijd wel slagen bij miss etam, vooral omdat ik lengte nodig heb en zij hebben een extra lange collectie. Daar zat altijd wel bootcut tussen dus misschien nu ook nog?
Ik hoop het tenminste wel...want een ander model is alles behalve flatteus voor mijn appelfiguur... Met een skinny lijk ik net een oliebol op stelten.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:43

Ohh, vind skinny jeans echt verschikkelijk om te dragen en, sorry, ook om te zien. Die mij maar een stoere bootcut en dan heb ik niet eens benen om me voor te schamen.

Heb ook al een tijd geen broeken meer gekocht, maar lees dus dat het een ramp gaat worden...

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:51

Arthur's werd hier al even genoemd, maar ik denk dat ts sowieso bij veel westernwinkels goed terecht kan. Westernruiters willen vaak hun broekspijpen over hun laarzen dragen, dus dan kom je automatisch bij een bootcut uit. Dus westernmerken maar 's proberen.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:53

Ik heb uit pure wanhoop skinny's gekocht en rechte jeans (die tegenwoordig steeds skinny-er worden) maar het is het allemaal net niet. Ik voel mij gewoon prettiger bij een bootcut :j
Maar het is dus erg moeilijk inderdaad om dat model nog te vinden in de winkel

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:54

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:55

Yvank_ schreef:
Skinny zit mij stuk beter dan bootcut := draag alleen maar skinny ben blij dat die bootcuts steeds meer verdwijnen. Maar om antwoord te geven op je vraag, primark heeft ze nog volop.

Als ik me niet vergis werd er niet gevraagd wie bootcut of skinny fijner vindt zitten, maar waar bootcuts nog te vinden zijn. Je mening is dus volstrekt overbodig in dit topic.

Ik draag ook graag bootcuts, ook aangezien mijn (stevige) bips daar mooi in uitkomt. Onlangs heb ik er nog 2 bij de C&A gekocht, allebei mooi donkerblauw met een donkergele naad. Heel netjes dus en zonder slijtageplekken.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 18:00

Destination schreef:
Volgens mij heeft LTB ook een of meerdere in het assortiment.

Klopt! En dit weekend heb ik een hele gave van g star gekocht! Model 3301 en die staat geweldig en zit heerlijk! Hij is wel wat duurder, zo rond de 100 Euro.