LadyMadonna schreef:MayDayParade schreef:Ik zeg toch niet iets heel doms hea??
Nop, ik post nl tegelijk precies dezelfde link
Ik was heel even bang dat ik een rare link had gestuurd ofzo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Warboel schreef:Ik heb vorige week een fijne bootcut gekocht: http://www.nrsworld.com/wrangler/womens ... eans-10372 deze. Wel een western rijbroek officieel, maar ik draag 'm net zo lief "gewoon".
Die hebben ze bij onder andere Arthur's Westernstore.
Zitten onwijs lekker, zijn ook een beetje stretchy en je hebt niet zo'n "gat" tussen je rug en de broekband als je geen riem draagt.
Oh, en ze doen je billen best wel goed (die van mij dan toch aan de opmerkingen op straat te horen)
LadyMadonna schreef:Ts: wat vind je van die van hm? Naar mijn idee precies wat je zoekt of niet?
). Die ga ik deze week proberen te gaan passen. Want bij h&m moet ik sowieso kunnen passen. Hun maten kloppen niet altijd helemaal. betadine schreef:Ik moest er ook héél erg aan wennen en schaamde me in het begin voor m'n benen, zeker na eerst flared jeans en later van die wijde Overzeas- en Stukabroeken gedragen te hebben.Primark ga ik eens voor moeten kijken, want ik zit in België waar ze nog niet overal gevestigd zijn.
Grappig dat sommigen beter zitten in een skinny. Ik erger me voornamelijk aan het stretchy aan de benen. Heb dan het gevoel dat ik minder beweegelijkheid heb. Ik heb skinny's van verschillende merken, maar ik blijf een bootcut comfortabeler vinden. Ook qua schoenen, ik vind lage schoenen+ skinnny echt niet mooi. Dan heb ik net een 42 ipv 39 qua schoenmaat.
Heb net even bij Marks en Spencer gekeken, maar vind de pasvorm niet zo mooi (misschien aan de foto's gelegen). Die zou ik dus sowieso willen passen, maar m&s zit niet meer in België
Tegenwoordig draag ik niet anders meer; ik heb nog een bootcut van Levi's liggen, maar die draag ik eigenlijk nooit meer (wat wel een beetje zonde is). Het heeft ook nog een tijd langer geduurd voor ik er ook nog lage schoenen bij durfde te dragen. 
Yvank_ schreef:Skinny zit mij stuk beter dan bootcutdraag alleen maar skinny ben blij dat die bootcuts steeds meer verdwijnen. Maar om antwoord te geven op je vraag, primark heeft ze nog volop.