Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:12

Ik heb het ook. Ik ben bijna 25, we zijn nu 9 maanden samen en als hij naar mij komt sta ik nog altijd uit het raam te kijken of hij er al is en als de bel gaat maakt mijn hart een sprongetje en als we naar de bioscoop gaan en ik zie hem stiekem naar mij kijken krijg ik een buik vol kriebels :D

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:33

Ik heb dat ook _O- super vervelend en kan nergens anders meer aan denken -O-
Bij mn vorige vriend had ik dat echt totaal niet! (achteraf vraag ik me ook wel af of ik wel echt verliefd was en of ik m niet gebruikte voor opvulling :\ )

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 00:36

Hier nog een verliefde puber :o

Dat gevoel als je aan hem denkt, of als je naar hem kijkt & je stiekem jezelf trots voelt worden, de manier hoe hij je aankijkt en naar je lacht, die blik in zijn ogen, HEERLIJK.

Helemaal verliefd hier al 6,5 maand, zelfs het idee dat het DE ware is, moet niet gekker worden!

Jullie ook last van die wegdroom momentjes? lachen naar je telefoon? herkenbaar? :j

Anoniem

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 01:48

Ah zo zoet, mijn vriendje heeft kastruimte gemaakt voor me! Maar ik woon 10 min lopen verderop dus ik zal er geen gebruik van maken :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 01:51

Ah lieeef hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 02:09

Hij is zo verschrikkelijk lief. Mijn ex vond altijd alles onzin en moeite, maar [naam] is al bezig met mijn verjaardag over 2 maanden. Oh en ik ga zo'n rotstreek met hem uithalen.

Met kerst heb ik hem van die fluffy handboeien gegeven, hij vond ze verschrikkelijk. Vrijdag ontmoet hij mijn ouders. Dus ik heb ze ingepakt en laat hem ze, zonder dat hij het weet, aan mijn moeder geven.

:') :') :')

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 09:52

HAHAHAHA omg! Ik moest even heel hard lachen :') geniaal lieveli.

Mijn vriend heeft mijn ouders ontmoet op tweede kerstdag. Kwam meneer aanzwtten met een grote bos bloemen voor mijn ouders :o

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 10:02

Anoniem schreef:
Hij is zo verschrikkelijk lief. Mijn ex vond altijd alles onzin en moeite, maar Jona is al bezig met mijn verjaardag over 2 maanden. Oh en ik ga zo'n rotstreek met hem uithalen.

Met kerst heb ik hem van die fluffy handboeien gegeven, hij vond ze verschrikkelijk. Vrijdag ontmoet hij mijn ouders. Dus ik heb ze ingepakt en laat hem ze, zonder dat hij het weet, aan mijn moeder geven.

_O- Geweldig!

Ik heb hier ook weer zo'n <3 momentje. De weken met kerst en oud en nieuw hebben we nonstop bij elkaar geslapen. Helaas allebei weer fulltime aan het werk en ivm sport van hem en mij is dat nu gewoon even niet te doen. Gisteravond heb ik weer bij hem geslapen en ben heerlijk in zijn armen in slaap gevallen en weer net zo wakker geworden. <3

Ik kan echt niet wachten totdat we een huisje hebben samen maar dat zal wel tegen de zomer zijn. :j

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 10:26

Heerlijk die verliefheden!

Wij zijn volgende week 5 jaar samen maar ik heb de blues ook weer helemaal te pakken.
Nadat hij ernstig ziek werd begin 2013 zijn we samen door een enorm dal gegaan en was er niets meer over van de leuke spontane en sportieve jongen die ik ooit had leren kennen. Nu is hij keihard aan het revalideren en dat werpt zijn vruchten af <3

Heerlijk om die glinstering weer in zijn ogen te zien, die ondeugende lach, me te bescheuren om zijn grapjes en te genieten van zijn levensvreugd, zijn vaderrol en terugkerende spieren(voorheen altijd bodybuilder geweest, 110kg puur spier maar door zijn ziekte destijds verandert in een verlamd ielig kasplantje). En nu vraagt hij steeds aan me: "Wat is er lieve schat?" (omdat ik naar hem blijf staren bv :o ) -- waarin de antwoorden dan variëren in de meest zoetsappige doch oprechte dingen :D <3 Zo dankbaar dat hij nog onder ons is.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 13:43

Nooit gedacht zo blij te zijn met een bakje druiven _O-

Ben gestopt met suikers eten, kom ik gisteren bij vriendjelief, komt ie aanzetten met een bakje druiven..
Zodat ik toch nog lekker iets kon snacken tijdens de film, echt te cute <3

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 13:44

Anoniem schreef:
Hij is zo verschrikkelijk lief. Mijn ex vond altijd alles onzin en moeite, maar Jona is al bezig met mijn verjaardag over 2 maanden. Oh en ik ga zo'n rotstreek met hem uithalen.

Whahahaha Lee, kan ook alleen jij doen _O-
Jij ook al van die dingen? <<)

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 13:54

Wat een heerlijk topic dit haha :)
Waarschijnlijk omdat ik zelf ook een beetje verliefd ben haha

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:01

Oh, zo herkenbaar! Ik ben nu 39 en heb sinds ruim 3 maanden verkering, haha! Ook erg heftig...... vlinders all over! En we maken toekomstplannen! Zelfs net woord kinderen is duidelijk en meerdere malen gevallen!!
Ben net gestopt met de pil! ( Mss een beetje snel, maar het voelt goed... ) Hormonen vliegen alle kanten uit, vriendjelief heeft het af en toe maar zwaar..... met de emotionele buien van mij!

Maar ik zou zeggen geniet ervan, gefeliciteerd! Er is geen fijner gevoel dat verliefd zijn!!!

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:04

Wat leuk Black! Geniet ervan :) Als het goed voelt, dan voelt het goed :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:24

Ik denk dat ik na 10 jaar nog verliefd ben! <3

Ik word nog steeds erg blij als ik weet dat hij onderweg is, of dat hij plots een dag eerder voor mijn neus staat. We willen dolgraag samenwonen, maar het duurt allemaal eeuwen. Elk weekend weer afscheid nemen wordt een steeds groter drama. Maar de uren die we samen hebben in het weekend genieten we dan ook driedubbel van. <3

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:27

Wow Marleen, 10 jaar en nog niet samenwonen? Respect dat je het volhoudt! Wij zijn nog geen 2 jaar bij elkaar en zijn het al helemaal zat :=

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:32

Ja we waren ook piepjong toen we 'verkering' kregen. Ik 16 en hij 15. De eerste jaren hebben we elkaar echt weinig gezien. Ouders vonden ons te jong om alleen met het openbaar vervoer te laten. We wonen zo'n 70 km bij elkaar vandaan. Hij in een stad ik in een boerendorpje.

Naarmate we ouder werden zagen we elkaar ieder weekend. Ik ben in 2012 afgestudeerd (MBO - HBO) en hij is afgelopen augustus afgestudeerd. Eerder waren er geen mogelijkheden voor ons (financieel) om samen te gaan wonen. Nu is het financieel mogelijk, maar lijkt ons ideale huis onmogelijk te zijn.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:36

Dan vind ik het helemaal knap dat jullie daardoor je relatie niet kapot hebben laten gaan.
Ik had m'n eerste relatie ook toen ik 15 was en achteraf denk ik: oei veeeel te jong....
Daardoor ook domme dingen gedaan en wat mij betreft iets teveel relaties achter de rug.
Nu helemaal hotel de botel al bijna 2 jaar lang en willen dit jaar eigenlijk gaan samenwonen.
Ik ben (hopelijk) bijna afgestudeerd, mijn vriend werkt al 1,5 jaar en heeft uitzicht op een vaste baan.
Mag ik vragen waardoor jullie ideale huis onmogelijk lijkt te zijn?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:39

jup, schuldig haha :P

Ik vind het heerlijk!! En idd, hier ook t gevoel van "ben ik eigenlijk ooit eerder zo verliefd geweest?"
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 08-01-15 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:42

Als we verliefd zijn mag dat wel <<)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:11

Nicolien schreef:
Dan vind ik het helemaal knap dat jullie daardoor je relatie niet kapot hebben laten gaan.
Ik had m'n eerste relatie ook toen ik 15 was en achteraf denk ik: oei veeeel te jong....
Daardoor ook domme dingen gedaan en wat mij betreft iets teveel relaties achter de rug.
Nu helemaal hotel de botel al bijna 2 jaar lang en willen dit jaar eigenlijk gaan samenwonen.
Ik ben (hopelijk) bijna afgestudeerd, mijn vriend werkt al 1,5 jaar en heeft uitzicht op een vaste baan.
Mag ik vragen waardoor jullie ideale huis onmogelijk lijkt te zijn?

We moeten huren, ik ga mijn woonplaats verlaten en bij hem in de stad wonen. Ik kom van het platteland, dus wil een huis met uitzicht en die zijn er weinig. Net als een woonkamer van minimaal 25M2 en 2 slaapkamers. En dat in een huurhuis (appartement) bij elkaar is vrij onmogelijk. Helaas.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 20:05

Marleen: Rond welke stad zoek je dan? Want wij hebben hier in de buurt best leuke huizen/appartementen!

Heb er wel respect voor dat jullie al zo lang bij elkaar zijn zonder samen te wonen. Ben ik wel nieuwsgierig: Waren jullie pook elkaar eerste liefde?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 20:28

xIirtJj schreef:
Marleen: Rond welke stad zoek je dan? Want wij hebben hier in de buurt best leuke huizen/appartementen!

Heb er wel respect voor dat jullie al zo lang bij elkaar zijn zonder samen te wonen. Ben ik wel nieuwsgierig: Waren jullie pook elkaar eerste liefde?

In IJmuiden. ;)

We zijn zeker elkaars eerste liefde. En nooit verwacht dat het zo'n tijd zo goed zou gaan.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 12:23

Ik had gisteren mijn eerste buitendedeurdate met mijn lief <3

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 12:30

Jajajaaa! Echt alles wat jullie zeggen <3 Hij is zo lief, en attent, en knuffelig, en ZOOO KNAP :o
Hij gaat echt weekend nog terug naar di mama vanwege zijn bijbaantje en is dan van vrijdag tot maandag weg. Nou, dat is me toch elke keer een beproeving... en we zijn zo net een maand samen. Wat een hel. :') En elke keer als ik hem zie vlieg ik hem om zijn nek alsof ik hem maanden niet gezien heb, ook al hebben we één nacht apart van elkaar doorgebracht.

Oja, al mijn goede studievoornemens zijn al mee met het grof vuil want tot 12u knuffelen in bed is veel leuker dan opdrachten maken... Jaja... Gaat helemaal goed hier verder gelukkig :o