Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
geniaal lieveli.
Anoniem schreef:Hij is zo verschrikkelijk lief. Mijn ex vond altijd alles onzin en moeite, maar Jona is al bezig met mijn verjaardag over 2 maanden. Oh en ik ga zo'n rotstreek met hem uithalen.
Met kerst heb ik hem van die fluffy handboeien gegeven, hij vond ze verschrikkelijk. Vrijdag ontmoet hij mijn ouders. Dus ik heb ze ingepakt en laat hem ze, zonder dat hij het weet, aan mijn moeder geven.![]()
![]()
Geweldig!
momentje. De weken met kerst en oud en nieuw hebben we nonstop bij elkaar geslapen. Helaas allebei weer fulltime aan het werk en ivm sport van hem en mij is dat nu gewoon even niet te doen. Gisteravond heb ik weer bij hem geslapen en ben heerlijk in zijn armen in slaap gevallen en weer net zo wakker geworden.
) -- waarin de antwoorden dan variëren in de meest zoetsappige doch oprechte dingen
Zo dankbaar dat hij nog onder ons is. 
Anoniem schreef:Hij is zo verschrikkelijk lief. Mijn ex vond altijd alles onzin en moeite, maar Jona is al bezig met mijn verjaardag over 2 maanden. Oh en ik ga zo'n rotstreek met hem uithalen.
Met kerst heb ik hem van die fluffy handboeien gegeven, hij vond ze verschrikkelijk. Vrijdag ontmoet hij mijn ouders. Dus ik heb ze ingepakt en laat hem ze, zonder dat hij het weet, aan mijn moeder geven.![]()
![]()

Als het goed voelt, dan voelt het goed

Nicolien schreef:Dan vind ik het helemaal knap dat jullie daardoor je relatie niet kapot hebben laten gaan.
Ik had m'n eerste relatie ook toen ik 15 was en achteraf denk ik: oei veeeel te jong....
Daardoor ook domme dingen gedaan en wat mij betreft iets teveel relaties achter de rug.
Nu helemaal hotel de botel al bijna 2 jaar lang en willen dit jaar eigenlijk gaan samenwonen.
Ik ben (hopelijk) bijna afgestudeerd, mijn vriend werkt al 1,5 jaar en heeft uitzicht op een vaste baan.
Mag ik vragen waardoor jullie ideale huis onmogelijk lijkt te zijn?
xIirtJj schreef:Marleen: Rond welke stad zoek je dan? Want wij hebben hier in de buurt best leuke huizen/appartementen!
Heb er wel respect voor dat jullie al zo lang bij elkaar zijn zonder samen te wonen. Ben ik wel nieuwsgierig: Waren jullie pook elkaar eerste liefde?

Hij is zo lief, en attent, en knuffelig, en ZOOO KNAP
En elke keer als ik hem zie vlieg ik hem om zijn nek alsof ik hem maanden niet gezien heb, ook al hebben we één nacht apart van elkaar doorgebracht.