Wat is dat toch...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:15

viavialover schreef:
IK ZEG TOCH AL SORRY ??? LEER LEZEN PFF
ik ben 17 staat in me onderschrift
maar ik mag me mening toch lijkt mij
geen haat hier

*m'n O:)

Ik ben 17 en ik draag heel af en toe mascara. Ik ben gezegend met een bijna pukkelvrije huid, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen, maar echt mooi vind ik meiden van 12/13/14 met lagen plamuur niet :n

Es_ther

Ze was 17 zei ze eerder.
Stond in haar onderschrift.

Ik vind dat sommige meiden van 14 hier vooral erg volwassen en netjes reageren! Mijn complimenten.
Plaatsen ze een reactie op iets, kijk ik in profiel of zeggen zij zelf dat ze pas 14 zijn, kunnen sommigen volwassenen nog van leren.

Ik zie het vooral met uitgaan. In mijn dorp is er een café en discotheek. Is er een feestje, is café vaak 18+.
Zie je de meiden dik in de make-up met jongens lopen en dan vraagt meneer de kleerkast om een ID. Zijn ze vaak nog geen 18, kom je er niet in.

Lijkt mij voor die mensen ook wel steeds lastiger om te zien hoe oud ze zijn..

Cinderella

Arrogant staren naar iemand van wat kijk je nou slet? _O-
Grappig, dat jij hier zo loopt te haten op andere meiden, terwijl jij echt overkomt als 1 van die standaard pubertypes.

En er is nooit een reden om iemand te verkrachten, nooit. Als iemand graag in iets korts loopt, moet diegene dat zelf weten.
Je hebt geen idee waar je het over hebt viavialover.

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:16

kunnen jullie wel lezen ik zeg al sorry ik had niet zo moeten reageren sorry daarvoor

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:16

Nayomie schreef:
Voor de duidelijkheid, ik wil ze niet de grond in boren of oordelen over hun persoonlijkheid. Achter ieder gezicht zit een verhaal verboren.
@muntdrop, ik heb er geen probleem mee, ik vroeg het me enkel oprecht af. :)

Viavialover, ik vind niet echt dat je netjes reageert.

Nouja ik denk dat het gewoon een kwestie van smaak is. Net als waarom andere zich bijvoorbeeld kleding in gothic stijl en anderen hun haar blauw verven. En als je er voor jezelf mooi uit ziet voel je je ook zelfverzekerder. Ik vind een wijde broek mij bijvoorbeeld echt heel lelijk staan en ik voel me ook niet zelf verzekerd in zo'n broek. Ik denk dat die mensen zichzelf gewoon mooier vinden met een laag 'plamuur' op. Dat hoeft niet perse slecht te zijn hoor, sommige mensen zeggen dan "ja je kan beter tevreden leren zijn met jezelf". Ik ben altijd tevreden met mezelf, maar ik vind mezelf gewoon nóg mooier in een strakke broek met een beetje make op. Dat is gewoon heel normaal en natuurlijk gedrag (want we zijn natuurlijk gewoon nog steeds dieren die een partner proberen te vinden in principe)

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:17

BaileyMix schreef:
Ik heb een véél grotere hekel aan van die "Ik draag geen make-up, kijk mij eens natural zijn" mensen. Natuurlijk, plamuur is niet mooi, maar helemaal geen make-up vind ik vaak ook niet mooi hoor. Ja, je bent natuurlijk, maar je ziet er ook uit als een saaie muts, ontzettend onverzorgd :=

Mensen zonder make up willen dat om één of andere reden vaak nog even extra zeggen, alsof het ze net wat beter maakt dan anderen.

Make up is prachtig, uiteraard met mate. Overigens heeft het imo niets met arrogantie te maken.

Ontopic: Ik draag dus wel make up ( :P ) en wordt vaak wel ietsje ouder geschat, maar dat is niet omdat ik persé ouder wil lijken, en dat is ook niet de reden dat ik make up draag. Laat mij maar jong blijven haha :D

Geen make-up meteen onverzorgd?

Jeetje :=

Jolien87

Viavialover: heel eerlijk gezegd vind ik jou zelf ook erg arrogant reageren en de manier waarop je 'sorry' zegt getuigt niet echt van respect naar je mede-bokkers.

sunnybellami

Ik zelf draag meestal wel make-up, niet om ouder te lijken maar omdat ik mezelf met iets mooier vind. IK ga ook vaak zonder make-up de deur uit ook gewoon naar school. Ben nu bijna 16.

viavialover

Re: Wat is dat toch...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:19

je meing mag je hebbe ja ik had niet zo moeten reageren dat klopt maar om nou opeens met zn alle op 1 te gaan is ook een beetje te vind je niet?
nogmaals mijn excuus ik had anders moeten reageren

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:19

BaileyMix schreef:
Ik heb een véél grotere hekel aan van die "Ik draag geen make-up, kijk mij eens natural zijn" mensen. Natuurlijk, plamuur is niet mooi, maar helemaal geen make-up vind ik vaak ook niet mooi hoor. Ja, je bent natuurlijk, maar je ziet er ook uit als een saaie muts, ontzettend onverzorgd :=

Mensen zonder make up willen dat om één of andere reden vaak nog even extra zeggen, alsof het ze net wat beter maakt dan anderen.

Make up is prachtig, uiteraard met mate. Overigens heeft het imo niets met arrogantie te maken.

Ontopic: Ik draag dus wel make up ( :P ) en wordt vaak wel ietsje ouder geschat, maar dat is niet omdat ik persé ouder wil lijken, en dat is ook niet de reden dat ik make up draag. Laat mij maar jong blijven haha :D

-O-
Ik draag geen make up omdat ik het te veel moeite vind en ik een mooie huid heb die ik verzorg. Een beetje mascara vind ik mooi omdat m'n ogen dan wat beter uitkomen, maar dat doe ik af en toe. Ik zit niet van 'kijk mij eens geweldig natural zijn', ik ben gewoon lui :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 17:20

BaileyMix schreef:

Hmm, ik vind dat je deze lijn niet kan trekken. Ik gebruik enkel foundation, maar verder niks. Wil ik arrogant doen? Nee. Ik wil mij ook niet beter voelen dan iemand met make-up. Daarom denk ik ook niet dat je deze conclusie kunt trekken. :)

Lovethokkaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:22

Summerfly schreef:
Jeetje mina viavialover, beetje respect voor je medemens is ook niet mis hoor. Als je zo praat vind ik je net zo erg en vervelend als die mensen.

Ik ben 14 en draag ook graag makeup. Lang niet altijd, maar als ik het doe, doe ik in gewone hoeveelheden foundation, concealer, mascara, wat blush en een kleurtje op mijn lippen. Waarom? Omdat ik het mooi vind. Als ik rondloop met makeup op voel ik me een stukje zelfverzekerder en krijg ik hier en daar ook een complimentje. Dat is leuk en daar word je blij van. Ik hoef niet ouder te lijken(ik word vanwege mijn lengte vaak al ouder geschat). En de mensen die dat wel graag willen.. leven en laten leven. Ze doen jou toch geen kwaad? Mensen die arrogant kijken heb je altijd. Met of zonder makeup.

Precies.
Ik ben 13 , draag 2 jaar make up. Niet omdat ik ouder of iets wil lijken , omdat ik vind dat ik er dan beter uitzie , het maakt mijn outfit en gewoon het totaal plaatje af.
Ja er zijn mensen die losgaan maaar , hun probleem ? Ik vind het niet mooi nee , maar als zij voelen zich dan waarschijnlijk wat mooier en vinden dat hun outfit dan meer af is , dat vind niet iedereen maar wie zegt dat iedereen dat wel vind van mij ? En alle andere die ' normaal ' dragen ?
Laatst bijgewerkt door Lovethokkaa op 03-01-15 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:23

Volgens mij denken die meisjes/tieners gewoon dat ze er mooier en volwassener uitzien als ze zich helemaal onder de make-up smeren. Ze zijn ook vaak 12/13/14, daarna wordt het meestal gewoon mascara oid.

Ben zelf 13 en draag helemaal geen make-up. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er verder ook de meerwaarde niet van in zie. Maar als zij zich graag onder willen smeren met troep, who cares :D
Laatst bijgewerkt door Felicxa op 03-01-15 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:24

Uitzonderingen daargelaten, uiteraard. En het hoeft er niet meteen onverzorgd uit te zien, maar ik vind dat vaak toch wel zo. Ook hier op bokt zie ik toch vaak dat mensen staan te dringen om maar als eerste te kunnen roepen "Ik draag niks/nauwelijks!!" en dan denk ik, wáárom!?

Als je gezegend bent met een mooie huid is dat inderdaad een groot geluk :j Bij mensen zonder make up denk ik me trouwens direct geitenwollensokken mensen in. Die echt helemaal geen make up dragen dan hè.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:24

Over het algemeen draag ik mascara en een dun lijntje eyeliner maar er zijn ook zat dagen -meestal als ik vrij ben- dat ik geen make-up draag. Dit heeft niets te maken met het willen maken van een statement maar puur omdat het dan gewoon niet zo hoeft. Ik reinig mijn gezicht dan wel gewoon dus geen make-up wil echt niet zeggen dat je direct onverzorgd bent.

Daarnaast zijn er ook nog mensen die een allergische reactie krijgen van make-up en een uiterst moeilijke huid hebben, die hebben daar echt niet zelf voor gekozen.
Ik heb zelf veel last van acné maar smeer daar geen laag plamuur op omdat ik weet dat mijn huid daar alleen maar slechter van wordt. Ik zou best graag willen dat die pukkeltjes niet zichtbaar zijn maar voor de rest ziet mijn gezicht er gewoon goed uit.
Wanneer iemand vindt dat ik daarmee zogenaamd een statement zou willen maken of iets dergelijks, dan zegt dit meer over die persoon dan over mij in mijn ogen.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:28

Ik snap wat je bedoelt hoor, soms zie ik ook wel eens foto's op Facebook of instagram voorbij komen en dat ik dan denk " jeetje meid dit kan wel wat minder" maar goed eigen keuze.
Ik ben 15 en draag ook wel make-up, foundation, concealer, mascara, oogpotlood en wenkbrauw poeder.
Waarom? Omdat ik dat mooi vind. Zelf heb ik ook een hekel aan die meiden die gewoon dikke stepen op hun hoofd hebben staan en te donkere foundation op hebben. Bah zo lelijk! Maar ik gebruik wel wenkbrauw poeder om het enkel egaal te maken, en dat is net zo met foundation :)
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 03-01-15 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:28

Make up staat over het algemeen veel mooier bij alle vrouwen.. het is maar net hoeveel make up en wat voor make up je op doet. Een mascara kan al veel doen.
Vrouwen die helemaal geen make up gebruiken, missen toch dat extraatje van een mooie volle wimper bijvoorbeeld. Maar nogmaals, het is maar net hoeveel er gebruikt wordt en op welke manier.
Zelf gebruik ik eyeliner, masacara, oogpotlood, foundation, poeder en teken ik mijn wenkbrauwen bij.
Ik vind het er mooi uitzien en voel me er tevreden mee. Wat een ander vindt, zal me dan ook aan m'n reet oxideren :').
Maargoed ik ben volwassen en bepaal zelf wat ik doe.
Bij een kind van 12/13 is het meestal te overdreven en zonde van een mooi huidje.
Tja, het zijn pubers, lekker laten gaan.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:29

BaileyMix schreef:
Uitzonderingen daargelaten, uiteraard. En het hoeft er niet meteen onverzorgd uit te zien, maar ik vind dat vaak toch wel zo. Ook hier op bokt zie ik toch vaak dat mensen staan te dringen om maar als eerste te kunnen roepen "Ik draag niks/nauwelijks!!" en dan denk ik, wáárom!?

Als je gezegend bent met een mooie huid is dat inderdaad een groot geluk :j Bij mensen zonder make up denk ik me trouwens direct geitenwollensokken mensen in. Die echt helemaal geen make up dragen dan hè.

Goh, ik draag nooit make-up. Sterker nog, ik heb niks in mijn bezit wat ik zou kunnen gebruiken. Ik heb er niks mee en ik vind het een vies gevoel. Een keer in de zoveel tijd wat mascara/eyeliner bij een gala maar anders gewoon echt niet. Ben ik nu een geitenwollensokken mens? :')

Dikke plamuur zie ik hier voorbij komen bij bijna alle meiden onder de 16. Ze moeten doen wat zij mooi vinden, maar het ziet er wel enorm raar uit.

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:30

SindyKaya schreef:
Ik snap wat je bedoelt hoor, soms zie ik ook wel eens foto's op Facebook of instagram voorbij komen en dat ik dan denk " jeetje meid dit kan wel wat minder" maar goed eigen keuze.
Ik ben 15 en draag ook wel make-up, foundation, concealer, mascara, oogpotlood en wenkbrauw poeder.
Waarom? Omdat ik dat mooi vind. Zelf heb ik ook een hekel aan die meiden die gewoon dikke stepen op hun hoofd hebben staan. Bah zo lelijk! Maar ik gebruik wel wenkbrauw poeder om het enkel egaal te maken, en dat is net zo met foundation :)

hehe iemand die me een beetje snapt
ik denk bij die meiden die wenkbrauwen tekenen echt zo van serieus wrm??
mr laten we het ff op het topic houden

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:30

Finliox schreef:
Volgens mij denken die meisjes/tieners gewoon dat ze er mooier en volwassener uitzien als ze zich helemaal onder de make-up smeren. Ze zijn ook vaak 12/13/14, daarna wordt het meestal gewoon mascara oid.

Ben zelf 13 en draag helemaal geen make-up. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er verder ook de meerwaarde niet van in zie. Maar als zij zich graag onder willen smeren met troep, who cares :D

Troep? Oh my god zeg, als meiden lekker make-up op willen doen omdat ze zich er dan mooier uit vinden zien mogen ze dat lekker doen, ook als ze 12 zijn. Ik noem jou ook nier slonzig omdat je geen make-up draagt. Meisjes van die leeftijd zitten in een onzekere periode en willen misschien ergens bij horen, daar hoort ook het expirimenteren met je uiterlijk bij. Wat een gehaat zeg, bah :(

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:31

BaileyMix schreef:

Vreemde reactie.... Ik draag ook geen make-up, heb ik ook nog nooit gedragen trouwens. Maar ik ben toch echt geen geitenwollensokken mens hoor... Beetje vreemd om iedereen die geen make-up draagt over één kam te scheren.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:31

Ghostattack schreef:
BaileyMix schreef:

Goh, ik draag nooit make-up. Sterker nog, ik heb niks in mijn bezit wat ik zou kunnen gebruiken. Ik heb er niks mee en ik vind het een vies gevoel. Een keer in de zoveel tijd wat mascara/eyeliner bij een gala maar anders gewoon echt niet. Ben ik nu een geitenwollensokken mens? :')

Dikke plamuur zie ik hier voorbij komen bij bijna alle meiden onder de 16. Ze moeten doen wat zij mooi vinden, maar het ziet er wel enorm raar uit.

Geen idee, zou kunnen ja, ik ken je verder niet dus daar kan ik niet over oordelen!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:32

Er zijn mensen die allergisch zijn, of er niks om geven.
Dan zijn het toch geen geitenwollensokken mensen?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:33

Ik draag make-up zodat ik geen blote billen gezicht heb, omdat ik van mezelf best bleek ben.
Vaak word ik toch wel ouder geschat, maar dat is meestal omdat ik veel in die kringen kom.
Maar dat forcerende gedoe, met een dikke duckface, een strakke yogapants met daarin nep-implantaten (Ja, die zijn er.)... Neuh, doe maar gewoon.

Edit: de definitie van make-up is bij mij een dunne lijn eyeliner en een beetje mascara. :)
Laatst bijgewerkt door Chiave op 03-01-15 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:33

Hier op de manege lopen meiden van 10/11 jaar met dikke mascara en zwarte lijnen boven en onder de ogen (vind ik sowieso niet mooi) en dan denk ik :? Ok..
Ik draag make-up wanneer ik daar zin heb. Kom met make up op t werk, maar net zo makkelijk zonder. Foundation heb ik nog nooit gebruikt :n