Summerfly schreef:Jeetje mina viavialover, beetje respect voor je medemens is ook niet mis hoor. Als je zo praat vind ik je net zo erg en vervelend als die mensen.
Ik ben 14 en draag ook graag makeup. Lang niet altijd, maar als ik het doe, doe ik in gewone hoeveelheden foundation, concealer, mascara, wat blush en een kleurtje op mijn lippen. Waarom? Omdat ik het mooi vind. Als ik rondloop met makeup op voel ik me een stukje zelfverzekerder en krijg ik hier en daar ook een complimentje. Dat is leuk en daar word je blij van. Ik hoef niet ouder te lijken(ik word vanwege mijn lengte vaak al ouder geschat). En de mensen die dat wel graag willen.. leven en laten leven. Ze doen jou toch geen kwaad? Mensen die arrogant kijken heb je altijd. Met of zonder makeup.
Precies.
Ik ben 13 , draag 2 jaar make up. Niet omdat ik ouder of iets wil lijken , omdat ik vind dat ik er dan beter uitzie , het maakt mijn outfit en gewoon het totaal plaatje af.
Ja er zijn mensen die losgaan maaar , hun probleem ? Ik vind het niet mooi nee , maar als zij voelen zich dan waarschijnlijk wat mooier en vinden dat hun outfit dan meer af is , dat vind niet iedereen maar wie zegt dat iedereen dat wel vind van mij ? En alle andere die ' normaal ' dragen ?
Laatst bijgewerkt door Lovethokkaa op 03-01-15 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt