Gek genoeg zijn wij ook totaal niet 'elkaars type' maar we vullen elkaar goed aan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

loez schreef:Ik heb op mijn 13-14e een zadel verkocht aan een meid vd zelfde leeftijd die bij mijn oude verzorgpaarden reed... Haar geholpen enz en laterna samen die 2 pony's gereden een aantal jaar! Nu dik 10 jaar later nog steeds enorm goede vriendinnen
Ooit eens ontmoet bij een bokt meeting en daarna toegevoegd op facebook. Jaren weinig contact totdat ze een oproepje plaatste wie zin had in een strandrit.
Dit penny meisje wilde wel! Hup in de trein naar Zeeland! Sindsdien een fijne vriendschap aan overgehouden.

Giolli schreef:Op het moment dat je met het zadel onder je arm naar je foeilelijke auto liep. Wat ik nu nog steeds een gruwelijk ding vind, maar ooooh zo leuk typisch jij.
Ojajoh schreef:14 jaar geleden werd ik gevraagd of ik samen met 1 van de dagjes huurders een spelletjes dag wou organiseren op onze ponyclub
ja is goed, dus zo kwam ze bij mij thuis.
Het werd laat en heeeeel gezellig en bleef dus ook maar slapen
en nu zijn we al 14 jaar de dikste vriendinnen en dat terwijl veel mensen denken dat het mijn moeder is
(we verschillen 14 jaar van leeftijd maar goed)
. 
savieralover schreef:heb mijn beste vriendin ontmoet via Hetpaardenspel zo'n 5 jaar geleden. waren daar allebei aan het rpgen en hebben elkaar toen der tijd een pbtje gestuurd om te vragen of we zin hadden om het samen te doen. sinds dien kom ik niet meer van der af
Suzanne F. schreef:Banjer schreef:Ik ging naar een theatershow en na afloop ging ik met de artiest op de foto... die foto heb ik hem gemaild met een kort mailtje om te bedanken enzo... de volgende dag kreeg ik een hele uitgebreide mail terug en we zijn blijven mailen, chatten, skypen, whatsappen... inmiddels is hij een erg goede vriend van me geworden, ondanks dat we elkaar door de afstand heel weinig zien...
Jaaa, ik ben hele grote fan!!![]()

xBeauuu schreef:Jaa hier ook via een HK topic. Ik woon zelf in zuid-limburg en mijn vriendin (PeerAppel) in groningen. Toen ik wedstrijd in haar buurt had was ze komen kijken, en sindsdien zoeken we elkaar in vakanties soms op met de trein en blijven we een paar dagen bij elkaar slapen![]()
We begonnen met whatsappen 2 jaar geleden. Elke keer als we elkaar zien voelt het alsof we elkaar al jaaaaren kennen, dus ook wel speciaalik ben 15 en zij 16.