Met RoyceMack hierboven eens.
Als je kijkt hoeveel Nederlanders ook echt 'doorgebroken' zijn lijkt mij dat ook een onhaalbare droom.
Wat al meer mensen aangeven, kun je niet combineren. Ben je al bij een toneelvereniging? Waar een wil is, is een weg, gooi alsjeblieft je studie niet weg en ga je wilde haren achterna... Nu is juist de tijd om te studeren, als je ouder bent wordt het steeds moeilijker om een studie op te pakken.
Wat meer mensen ook zeggen, met een goede baan ben je onafhankelijk.
Op jonge leeftijd kun je nog flink doorpakken.
Wat heb je in feite gedaan om je droom aan te pakken? Bij castingbureaus geweest bijvoorbeeld? Portfolio? Nu al kleine rolletjes bij een toneelvereniging zal toch ook al belangrijk zijn, of masterclass toneel volgen, ik noem maar wat.
Om het minder leuke te 'voeden' zou je dus het leuke kunnen doen. Dat is wat enorm veel mensen doen helaas.
heb je weleens je acteerkwaliteiten laten beoordelen door iemand... want dat je iets graag wilt, hoeft niet te betekenen dat je iets graag wilt..
Als iemand je nu een grote rol had aangeboden in een serie, film.. en je nu voor keuze zat, zou het wel een dilemma zijn maar dan nog studeren veel jonge mensen nog naast hun tv-carriere
.
Zorg dat je warm en droog zit voordat je echt alles moet omgooien, zoek genoeg dingen die je leuk vindt naast je studie waar je voldoening/ geluk in vindt en ga ervoor
.
ik denk dat je te weinig ontspanning hebt en daardoor te verkrampt bent in de studie en dingen als faalangst ontwikkelde... er zijn ook homeopatische artsen die je kunnen ondersteunen met een middeltje in zo'n tijd
, druppeltjes lange tijd tevoren nemen.