Na relatie van 4 jaar ex na een week een ander.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:56

Iris369 schreef:
Hij deed zich altijd voor als 'het perfecte vriendje' (hij zei zelf altijd dat hij dat was)

OM je uit de droom te helpen; die bestaan niet :+

Paardengek95

Re: Na relatie van 4 jaar ex na een week een ander.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 21:58

Ik hoef ook helemaal geen perfect vriendje haha. Maar omdat hij er zo zeker van was ging ik er niet vanuit dat hij dit soort dingen kan flikken. Hij heeft geen seconde gedacht hoe ik me erbij voel.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:58

Jeetje mina wat een gedoe. Wat een r*tzak. Dat kan echt niet. Het is erg moeilijk om iemand waar je zo lang mee heb kwijt te raken. Maar het is echt beter zo. Als je er overheen ben en je vind je grote liefde dan zie je het verschil. Ik zou er verder niet bij nadenken (proberen). Anders ga je jezelf alleen maar gek maken.

Heb ook bijna 4 jaar, wel is een discussie maar nog nooit uitgemaakt of iets dergelijks. Dat hoort er gewoon bij. Maar zoals ik het hier lees is het niet gezond. Deze beste jongen verdiend je niet.

@goof perfecte vriendjes bestaan idd niet. Gefeliciteerd btw!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:11

Iemand die van zichzelf beweert dat hij ´het perfecte vriendje´ is, daar zou ik sowieso al hard van wegrennen. Ga maar iemand anders lastigvallen met je eigendunk. Komt op mij een beetje over als die jongens die heel hard moeten roepen dat ze een ´nice guy´ zijn, terwijl in de praktijk blijkt dat ze helemaal niet zo aardig zijn :=

En serieus, kwaad spreken over je vriendin tegen je ouders en niet voor jezelf op durven komen... volgens mag je idd blij zijn dat je die kwijt bent :o

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 22:17

Hij had ook een erge eigendunk. Had veel praatjes die vaak niet waar waren en geloofde in zijn eigen leugens. Maar toch na 4 jaar. het is dan toch vrij normaal dat je stel je ziet een relatie niet meer zitten dit gewoon eerlijk verteld ? En dan in me gezicht ipv over watshapp waar ik vervolgens niet op mag antwoorden !

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:22

Meid, goed dat je daar vanaf bent!

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:27

Wat een malloot.... 2015 lekker zonder hem gefeliciteerd!!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:28

Hoezo was hij 'te lief', komt op mij eerder over als t tegenovergestelde als ik dit zo lees xD en leg ns uit.. Hoe liep je 'over hem heen' dan?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:28

Iris369 schreef:
Hij had ook een erge eigendunk. Had veel praatjes die vaak niet waar waren en geloofde in zijn eigen leugens. Maar toch na 4 jaar. het is dan toch vrij normaal dat je stel je ziet een relatie niet meer zitten dit gewoon eerlijk verteld ? En dan in me gezicht ipv over watshapp waar ik vervolgens niet op mag antwoorden !

het feit dat het al meerdere keren uitgegaan is op een kinderachtige manier had toch al duidelijk moeten zijn dat hij niet helemaal het geschikte vriendje is toch?

Er zijn gelukkig genoeg vissen in de zee, op naar een mooi 2015 :D

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 00:13

Jaimyliefje schreef:
Hoezo was hij 'te lief', komt op mij eerder over als t tegenovergestelde als ik dit zo lees xD en leg ns uit.. Hoe liep je 'over hem heen' dan?

Ja hij komt nu idd niet zo lief over. Maar ik bedoel meer dat als we ruzie hadden en hij was het ergens niet mee eens hij dat niet zij. Ik merkte het wel aan hem maar hij zei altijd maar sorry of maakte er een heel drama van. Maar nooit ging hij is tegen me in. En dan kocht hij dure kado's of een bosje bloemen en was alles weer goed volgens hem. Mensen uit mijn omgeving dachten zelfs dat hij me omkocht omdat hij zoveel kados kocht. Maar hij vond het 'leuk om te doen'

veerle92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:21

zigranta schreef:
Captain schreef:
Beter kwijt dan rijk, gefeliciteerd. :D

Deze dus! Nu doet het zeer, over een tijdje ben je blij dat je hem kwijt bent :D

Precies dit! :) het doet even pijn, maar geloof me, straks ben je er blij om!

Btw.. dure cadeaus kopen is geen geen liefde, dat is doen laten geloven dat alles weer goed is! Liefde geef je met woorden/daden en niet met cadeaus :p
Laatst bijgewerkt door veerle92 op 02-01-15 00:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 00:24

Kan je echt binnen een week verliefd worden op iemand anders? Vorige week sliep hij nog gewoon bij me en was er niet aan de hand. Zij hij dat hij me nooit kwijt wou en hadden we als voornemen voor 2015 dat we het niet meer uit zouden maken !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:29

Als je als goede voornemen moet hebben dat je het niet wéér uitmaakt om een onbenullige rede en toch weer bij elkaar komt is het toch een slecht teken? Iemand dumpen is niet iets wat je zomaar even doet als je boos bent, en het feit dat hij dat nu al twee keer op de meest banketstaaf manieren gedaan heeft bewijst gewoon dat hij het niet waard is om uberhaupt nog over na te denken..

veerle92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:31

Meis je bent nog zo jong.. Pin je niet vast op een jonge die je niet waard is! Want dat blijkt wel weer omdat hij zo snel met een andere meid kan lopen..

mijn ex was precies zo.. Daardebij hadden wij ook gezamenlijk vrienden, mijn enige vrienden! Ik heb werkelijk alles achter me gelaten hoe moeilijk en hoe pijn dat ook deed! Ik snap daarom ook je gevoel.. maar ga plezier maken en verzet je zinnen zodat je niet meer aan hem denkt, want geloof me.. Hij denkt ook niet aan jou als hij zo doet.

Have fun girl! Enjoy your live!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:32

Ach die van mij ook binnen 2 week een ander. Heb hem veel geluk gewenst. En ben blij dat ik van die l*l af ben. Mijn leven is stukken beter geworden.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:35

Iris369 schreef:
Kan je echt binnen een week verliefd worden op iemand anders? Vorige week sliep hij nog gewoon bij me en was er niet aan de hand. Zij hij dat hij me nooit kwijt wou en hadden we als voornemen voor 2015 dat we het niet meer uit zouden maken !

Waarschijnlijk was hij al verliefd op haar/hadden ze al een relatie, oftewel hij at gewoon van 2 walletjes.
En ja, dan slaapt hij het ene uur bij jou en het volgende bij dat andere meisje.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:35

Iris369 schreef:

Dat is normaal ja.
Echter dat heeft hij niet gedaan dus dat verteld veel over hem.

Jij voelt je over een maandje weer vrij en blij als je alle reacties op jouw relatie zelf gaat beseffen en voelen.

Misschien erg interessant te gaan zoeken bij jezelf waarom jij bij deze jongen bleef?

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 00:40

Maar hij sliep zowat elke avond bij mij. En je maakt toch geen plannen voor kerst als je met een ander gaat? Ik ben iedere keer weer met hem gegaan omdat hij me deed geloven dat het dit keer beter werd. En ik van hem hield.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:44

Iris369 schreef:
Maar hij sliep zowat elke avond bij mij. En je maakt toch geen plannen voor kerst als je met een ander gaat? Ik ben iedere keer weer met hem gegaan omdat hij me deed geloven dat het dit keer beter werd. En ik van hem hield.

Dat kan.
Iemand onstabiel die psychisch niet lekker zit en niet alleen kan zijn...
Oftewel waardeloos!

Klinkt niet gezond.
Waar ben jij?
Wat wil jij met je leven?
Welke behoeften heb jij?

Ipv iemand te geloven die dat keer op keer ontkracht.
Waarom zo naïef?
Je bent toch wel meer waard?

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 00:49

Ik weet het niet, ik wou hem niet kwijt. Dacht dat we bij elkaar hoorde. Maar dat tegendeel is nu wel bewezen. Ik ging veel te erg op in de relatie wat niet gezond was weet ik. Komt denk ik ook omdat we al vanaf ons 15 de hebben gehad. En ik me totaal geen beeld heb hoe een andere (goede) relatie eruit ziet.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:49

Iris369 schreef:
Jaimyliefje schreef:

Ja hij komt nu idd niet zo lief over. Maar ik bedoel meer dat als we ruzie hadden en hij was het ergens niet mee eens hij dat niet zij. Ik merkte het wel aan hem maar hij zei altijd maar sorry of maakte er een heel drama van. Maar nooit ging hij is tegen me in. En dan kocht hij dure kado's of een bosje bloemen en was alles weer goed volgens hem. Mensen uit mijn omgeving dachten zelfs dat hij me omkocht omdat hij zoveel kados kocht. Maar hij vond het 'leuk om te doen'

Het lijkt erop dat hij je inderdaad omkocht/lijmde.
Je omgeving was zo slim.
Had je daar geen goede gesprekken mee?

Jeetje wat een gek!
Waarom laat je dat toe?
Ongezond voor jezelf!!
Duidelijk werk aan de winkel voordat je ooit in een andere relatie stapt.

Je spreekt veel onvrede uit naast dat je het continue voor hem goed praat.
Hou je altijd vast aan je eigen gevoel.
Waarom was je ontevreden en verdrietig?
Wat zou je wel willen?
Waarom liet jij je zo platlopen?
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 02-01-15 00:52, in het totaal 2 keer bewerkt

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:50

Iris369 schreef:

Tuuuuurlijk wel. Sommige mannen zijn pooiers en rennen weg als het serieus drijft te worden. Lees nog eens je OP door en doe net als of een vreemde dit schreef. Hoe zou je reageren?

Vooral niet naar antwoorden zoeken, niet nu. Later vallen de puzzelstukjes wel op hun plek... Hoe pijnlijk ook, wees blij dat hij zichzelf aan 1 voornemen heeft genomen, JOUW niet meer dumpen in 2015 :D ga vooral verder met je leven en ban hem uit je leven. Voordat hij weer bij je aanklopt 'want het was toch wel makkelijk zo en mis nu mijn statusobject'... Als in: hij zegt tegen vrienden dat hij jouw na vele smeekbedes weer terug heeft genomen. zo'n persoon wil je toch niet???

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:51

Van harte gefeliciteerd, daar ben je vanaf *\o/*

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 01:03

Houdoe en bedankt! Lieve TS, ben alsjeblieft blij dat je van hem af bent. Ookal voelt dat nu misschien niet zo maar zo iemand ben je liever kwijt dan rijk! Believe me! Been there done that ;)

Het perfecte vriendje is iemand die voor jou gaat, die er voor je is, om je geeft, je respecteerd en als het nodig is het voor je opneemt. Cadeau's zeggen nagenoeg niks. Het gaat om de kleine dingetjes!

Enjoy life! Je bent nog zo jong. Geniet ervan!

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 01:10

Wat een eikel :r. Maar ik denk toch dat het beter is, zo word je alleen maar onzeker. Lekker aan de chocolade en lachfilms, komt allemaal goed!