Iris369 schreef:Hij deed zich altijd voor als 'het perfecte vriendje' (hij zei zelf altijd dat hij dat was)
OM je uit de droom te helpen; die bestaan niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iris369 schreef:Hij had ook een erge eigendunk. Had veel praatjes die vaak niet waar waren en geloofde in zijn eigen leugens. Maar toch na 4 jaar. het is dan toch vrij normaal dat je stel je ziet een relatie niet meer zitten dit gewoon eerlijk verteld ? En dan in me gezicht ipv over watshapp waar ik vervolgens niet op mag antwoorden !
Jaimyliefje schreef:Hoezo was hij 'te lief', komt op mij eerder over als t tegenovergestelde als ik dit zo lees xD en leg ns uit.. Hoe liep je 'over hem heen' dan?
zigranta schreef:Captain schreef:Beter kwijt dan rijk, gefeliciteerd.
Deze dus! Nu doet het zeer, over een tijdje ben je blij dat je hem kwijt bent
het doet even pijn, maar geloof me, straks ben je er blij om!Iris369 schreef:Kan je echt binnen een week verliefd worden op iemand anders? Vorige week sliep hij nog gewoon bij me en was er niet aan de hand. Zij hij dat hij me nooit kwijt wou en hadden we als voornemen voor 2015 dat we het niet meer uit zouden maken !
Iris369 schreef:Hij had ook een erge eigendunk. Had veel praatjes die vaak niet waar waren en geloofde in zijn eigen leugens. Maar toch na 4 jaar. het is dan toch vrij normaal dat je stel je ziet een relatie niet meer zitten dit gewoon eerlijk verteld ? En dan in me gezicht ipv over watshapp waar ik vervolgens niet op mag antwoorden !
Iris369 schreef:Maar hij sliep zowat elke avond bij mij. En je maakt toch geen plannen voor kerst als je met een ander gaat? Ik ben iedere keer weer met hem gegaan omdat hij me deed geloven dat het dit keer beter werd. En ik van hem hield.
Iris369 schreef:Jaimyliefje schreef:Hoezo was hij 'te lief', komt op mij eerder over als t tegenovergestelde als ik dit zo lees xD en leg ns uit.. Hoe liep je 'over hem heen' dan?
Ja hij komt nu idd niet zo lief over. Maar ik bedoel meer dat als we ruzie hadden en hij was het ergens niet mee eens hij dat niet zij. Ik merkte het wel aan hem maar hij zei altijd maar sorry of maakte er een heel drama van. Maar nooit ging hij is tegen me in. En dan kocht hij dure kado's of een bosje bloemen en was alles weer goed volgens hem. Mensen uit mijn omgeving dachten zelfs dat hij me omkocht omdat hij zoveel kados kocht. Maar hij vond het 'leuk om te doen'
Iris369 schreef:Maar hij sliep zowat elke avond bij mij. En je maakt toch geen plannen voor kerst als je met een ander gaat? Ik ben iedere keer weer met hem gegaan omdat hij me deed geloven dat het dit keer beter werd. En ik van hem hield.
ga vooral verder met je leven en ban hem uit je leven. Voordat hij weer bij je aanklopt 'want het was toch wel makkelijk zo en mis nu mijn statusobject'... Als in: hij zegt tegen vrienden dat hij jouw na vele smeekbedes weer terug heeft genomen. zo'n persoon wil je toch niet???
. Maar ik denk toch dat het beter is, zo word je alleen maar onzeker. Lekker aan de chocolade en lachfilms, komt allemaal goed!