Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Amburtjoz schreef:De enige "bokt-whatsappgroep" waar ik in zit is een groep meiden die ik al 7 jaar ken (ook in real life, niet alleen via bokt). Begonnen in de JHK, toen over naar HK en tegenwoordig zitten we al bijna 3 jaar niet meer in een HK-topic omdat iedereen een beetje zijn eigen weg (de niet-bokt/meelees-weg) is ingeslagen en op deze manier onderhouden we contact.
Het is gewoon makkelijker communiceren en als je ergens mee zit is het via whatsapp gemakkelijker omdat je het anders meteen op internet moet kwakken.
Destination schreef:Ik zit ook in een groepsapp via Bokt, maar wij waren eerst een huiskamertopic en kenden elkaar al vrij goed.
Ik vind het bij een whatsapp groep fijn dat niet heel Bokt mee kan lezen en daardoor leer je elkaar wat meer kennen. Ik zie de meeste mensen uit de app regelmatig en het zijn allemaal goede vriendinnen geworden, dus ik heb geen problemen met m'n nummer geven voor zo'n app. NatasjavE schreef:Vroeger toen hadden wij iets heel bijzonders....dat was een telefoonboek...een echt boek...dan kon iedereen je nummer opzoeken.
Ik hoef ook niet zomaar in iedere groepsapp. Maar dan meld je jezelf gewoon af.
Ik ga echt niet met jan en alleman die ik niet ken in een groepsapp
Ik vind al die groepsapps met bekenden al enorm veel werk om bij te houden
En ik wil niet dat mensen die ik niet ken mijn nummer hebben
Zonnetje81 schreef:NatasjavE schreef:Vroeger toen hadden wij iets heel bijzonders....dat was een telefoonboek...een echt boek...dan kon iedereen je nummer opzoeken.
Ik hoef ook niet zomaar in iedere groepsapp. Maar dan meld je jezelf gewoon af.
Daar kon je 06 in staan en god....je adres....en postcode.... Toen kon je niemand blocken.....