Whatssapgroepen en onbekende mensen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Minimus

Re: Whatssapgroepen en onbekende mensen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:44

Ik zit in een motorgroepsapp. In real life ken ik er maar eentje, en de rest zie ik nooit. Komen ook overal vandaan en het is altijd echt enorm gezellig :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:24

Voor huiskamertopics, boeiend.. Ik zit ook al 2 jaar in een app met de meiden van een huiskamertopic, hartstikke gezellig is dat. Heb ze al een paar keer gemeet en dat had ik dus niet gedaan als ik ze alleen via bokt had gekend en soms gesproken. :)

Dat primarktopic is PUUR informatief, en om bokkers te helpen dmv even kijken of er kleding hangt die ze zoeken.. ;)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 01:00

Amburtjoz schreef:
De enige "bokt-whatsappgroep" waar ik in zit is een groep meiden die ik al 7 jaar ken (ook in real life, niet alleen via bokt). Begonnen in de JHK, toen over naar HK en tegenwoordig zitten we al bijna 3 jaar niet meer in een HK-topic omdat iedereen een beetje zijn eigen weg (de niet-bokt/meelees-weg) is ingeslagen en op deze manier onderhouden we contact.

Het is gewoon makkelijker communiceren en als je ergens mee zit is het via whatsapp gemakkelijker omdat je het anders meteen op internet moet kwakken.

Precies wat ik wilde reageren! Ik zit namelijk in diezelfde groep! Bijna iedereen in die groep heb ik in RL ook gezien! En ik vind het juist heel fijn zo contact te houden ook omdat alles wat er gezegd wordt niet via google teruggevonden kan worden!

Verder geef ik niet heel snel mijn nummer aan wildvreemden :)

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 01:58

Destination schreef:
Ik zit ook in een groepsapp via Bokt, maar wij waren eerst een huiskamertopic en kenden elkaar al vrij goed.

Inderdaad :) Ik vind het bij een whatsapp groep fijn dat niet heel Bokt mee kan lezen en daardoor leer je elkaar wat meer kennen. Ik zie de meeste mensen uit de app regelmatig en het zijn allemaal goede vriendinnen geworden, dus ik heb geen problemen met m'n nummer geven voor zo'n app.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 02:02

NatasjavE schreef:
Vroeger toen hadden wij iets heel bijzonders....dat was een telefoonboek...een echt boek...dan kon iedereen je nummer opzoeken.

Ik hoef ook niet zomaar in iedere groepsapp. Maar dan meld je jezelf gewoon af.

Daar kon je 06 in staan en god....je adres....en postcode.... Toen kon je niemand blocken.....

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 02:33

Ik zit in een groepsapp met allemaal meiden via twitter. Ik had er eerst niks mee, maar ik moet zeggen, ondanks dat ik 1/3 nog niet persoonlijk ontmoet heb zijn het mijn beste vriendinnen geworden. We wonen verspreid door het hele land, dus afspreken is moeilijk maar we doen een keer in de zoveel tijd een slaapfeestje waar we de meeste lol hebben. Ik heb me nog nooit zo thuis gevoeld bij een groep als hier. In het begin ken je niemand, dat is misschien raar, maar ik ben zo blij dat whatsapp bestaat

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 11:29

Ik snap je heel goed hoor TS :+ Ik ga echt niet met jan en alleman die ik niet ken in een groepsapp :? Ik vind al die groepsapps met bekenden al enorm veel werk om bij te houden :Y) En ik wil niet dat mensen die ik niet ken mijn nummer hebben :n

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:37

Zonnetje81 schreef:
NatasjavE schreef:
Vroeger toen hadden wij iets heel bijzonders....dat was een telefoonboek...een echt boek...dan kon iedereen je nummer opzoeken.

Ik hoef ook niet zomaar in iedere groepsapp. Maar dan meld je jezelf gewoon af.

Daar kon je 06 in staan en god....je adres....en postcode.... Toen kon je niemand blocken.....

Nou dat kon wel.....maar die dingen werden maar 1 x per jaar vervangen :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:48

Ik heb er geen moeite mee hoor. Het is maar een telefoonnummer. Ik organiseer met regelmaat een fotomeeting dan krijgt iedereen mijn nummer en wil ik hen nummer zodat we contact op kunnen nemen bij problemen. Ik verwijder alle nummers weer naderhand wat zij met mijn nummer doen ... geen idee maar nogmaals het is maar een nummer. :)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 23:20

Ik ben niet bang dat iemand iets doet met m'n nummer, maar vind het wel te dichtbij komen ofzo.
Als je mensen al kent is het wat anders, maar zoals dat primark topic.. ik kijk op bokt als ik daar zin in heb en zou gek worden als alle berichten uit m'n "eigen berichten" elke keer in beeld zouden springen.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 23:24

Zelf zit ik al twee jaar in een appgroep van meiden van Bokt. Ik ga bewust niet in op andere acties om mensen te schrapen voor een appgroep omdat ik er geen zin in heb en geen tijd voor heb, maar wat is het probleem aan dat een vreemde je nummer heeft?
Als diegene je niet aanstaat, zit er een knopje blokkeren ergens in dat ding en hoor je niks meer van hem of haar.