Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik ga voor 500.000
kan ik een leuk huisje kopen, trouwen, nieuwe auto en nog wat apart zetten
ik zou het bewaren voor een mooi pensioen.
Kan me erg goed voorstellen dat dat nogal wat veranderd in je relaties met vrienden en familie.
).

OdiEtAmo schreef:Miljoen is an sich nog wel 'geheim' te houden.
Bij 15 of 30 wordt dat al heel anders, de mogelijkheden zijn ineens zo groot!
Eigenlijk wel jammer dat de jackpot niet wordt verdeeld in meerdere prijzen.
Hoewel: mocht ik het winnende lot hebben zeg ik toch niet 'laat maar zitten, ik vind het teveel'
Dus ik ben al blij met elke euro 
En ik heb hard een nieuwe laptop nodig. Verder ben ik toch wel erg voorzichtig met dromen 

BartVB schreef:Ik ben bang dat er weinig grappigs is aan het winnen van 6 miljoenKan me erg goed voorstellen dat dat nogal wat veranderd in je relaties met vrienden en familie.
Maar goed, niet perse heel vervelend om te winnen, je kan er erg comfortabel van rentenieren iig. Maar weet eigenlijk niet of ik het mensen zou vertellen buiten ouders/zusje.
OdiEtAmo schreef:Miljoen is an sich nog wel 'geheim' te houden.
Bij 15 of 30 wordt dat al heel anders, de mogelijkheden zijn ineens zo groot!
Eigenlijk wel jammer dat de jackpot niet wordt verdeeld in meerdere prijzen.
Hoewel: mocht ik het winnende lot hebben zeg ik toch niet 'laat maar zitten, ik vind het teveel'

Doneer een boel aan de kankerstichting, koop een leuk paard voor m'n vader en een pony voor mij, laat een mooie knutselkamer voor mijn moeder inrichten en zou een dierenkamer voor mezelf. Voor de hond laat ik een mooi stuk tuin inrichten.
Cavaletto schreef:Oh, ik vergeet helemaal te zeggen dat, mocht de Jackpot winnaar onder ons Bokkers zitten, ik nog wel een goede vriend kan gebruiken ( zie mijn vorige post in dit topic) ;![]()
Ik ben best aardig, al zeg ik het zelf en we hebben allebei iets met paarden dusss)