Oudejaarslotlol! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:14

Ik heb ook 2 halve loten. Vorig jaar een paar honderd euro gewonnen. Dit jaar al blij als ik de kosten eruit heb! En eens niet voor eindcijfer 7 gekozen, dat blijkt het meest gekozen eindcijfer namelijk :')

Mintgroen

Re: Oudejaarslotlol! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:22

Vorig jaar heeft iemand uit mijn dorp ruim 6 miljoen gewonnen :P ik ga voor 500.000 :) kan ik een leuk huisje kopen, trouwen, nieuwe auto en nog wat apart zetten :P

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:25

Wauw 6 miljoen. Ik zou geen idee hebben wat ik met al dat geld aan moet. :=

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:26

Ik heb al hele plannen in mijn hoofd.
Bij het winnen van een grote prijs krijg je begeleiding van een financieel adviseur. Is bij mij nodig :Y) ik heb het al hélemaal uitgekiend :))

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:30

Ik zou uitdelen denk ik. Mn zussen beide een miljoen, mn ouders 1 miljoen. Een mooi bedrag naar de voedselbank.. heb een mooie auto, lief paard en mooie kleding. Misschien een appartement in studentenstad maar dan houdt het wel op denk ik :') ik zou het bewaren voor een mooi pensioen.

Cavaletto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 14:31

@CCCCC, 6 miljoen :P ik zou het wel weten...zoveel te doen met een paar miljoen! Er staan ook nog wat mooie reizen op het verlanglijstje en ik stop mijn kinderen natuurlijk heel wat toe <:)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:34

Ik ben bang dat er weinig grappigs is aan het winnen van 6 miljoen :o Kan me erg goed voorstellen dat dat nogal wat veranderd in je relaties met vrienden en familie.

Maar goed, niet perse heel vervelend om te winnen, je kan er erg comfortabel van rentenieren iig. Maar weet eigenlijk niet of ik het mensen zou vertellen buiten ouders/zusje.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:36

Zo zeg ik denk dat ik het heel fout van de daken schreeuw.
Maar dat is wel heel slecht.
Ineens heb je dan wel heel veel zogenaamde vrienden natuurlijk

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:36

Ik heb ook een lot. Kan wel dingen bedenken hoor! Maar eerst maar eens zien of ik wat win haha.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:38

Nog nooit meegedaan, dit jaar een half lot gekregen.

Toevallig had ik het er net met een collega over, geld is al op voordat ik het gewonnen heb :')
Toch maar een financieel begeleider erbij halen om te zorgen dat het niet te gek wordt :=

Cavaletto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 14:47

Als je een grote prijs wint krijg je advies van de Staatsloterij. Ik zou dat ook zeker ter harte nemen.
En nieuwe vrienden? Daar ben ik snel klaar mee.
We hebben heel zware tijden gekend en toen zijn de meeste van onze 'vrienden' afgehaakt.
Voordeel is dat ik nu weet wie mijn (paar) echte vrienden zijn, zij hebben ons altijd gesteund en zij gaan zeker meegenieten (in goede en in slechte tijden geldt ook in geval van de Jackpot *D ).

En er staan ook een paar goede doelen op mijn verlanglijste....oh, oh, zoveel te doen....!

Ik zou het zeker niet wereldkundig maken, voor zover dat mogelijk is natuurlijk. Uiterlijk niet te gek uit je bol gaan. Moet mij lukken, ik heb niks met Pradatasjes en Diorjasjes, als je begrijpt wat ik bedoel :o

Nou, ik ben er klaar voor, kom maar op met de poet :+

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:49

Ik doe ook mee :D

Vanmorgen werd ik zo vrolijk wakker, dat ik dacht: Is dit een geluksdag?
Dus ik ben naar de Primera toe gerent om een lot te kopen.

- Nu hopen dat het geluk blijft! :P -

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:51

Miljoen is an sich nog wel 'geheim' te houden.
Bij 15 of 30 wordt dat al heel anders, de mogelijkheden zijn ineens zo groot!
Eigenlijk wel jammer dat de jackpot niet wordt verdeeld in meerdere prijzen.
Hoewel: mocht ik het winnende lot hebben zeg ik toch niet 'laat maar zitten, ik vind het teveel' :')

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:52

Yes ik heb er eentje gekocht en vriendin 2. Beide halve loten. En mn vader heeft er een paar gekocht.

Laat maar komen! Ik wil wel weer een keer op vakantie ~~}>

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:53

OdiEtAmo schreef:
Hoewel: mocht ik het winnende lot hebben zeg ik toch niet 'laat maar zitten, ik vind het teveel' :')

Vind ik leuk!!!!!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:57

Ik heb een 1/2 lot gehad van mijn werkgever :) Dus ik ben al blij met elke euro :D
Maar stel ik win een 1000+ bedrag..
Ik spaar al jaren voor mijn vakantie naar Australië volgend jaar, en hoe meer centjes hoe langer ik kan blijven dus daar zal zeker geld heengaan :j En ik heb hard een nieuwe laptop nodig. Verder ben ik toch wel erg voorzichtig met dromen :')

Bij bizarre bedragen zal ik zeker wat in de familie gaan verdelen :j

Benice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 15:00

Volgens mij hebben wij ook 2 halve loten! Doen we eigenlijk ieder jaar! Elk jaar duim ik dat we winnen, dan komt de mogelijkheid van een eigen paard al weer veel dichter bij.. :+

Nee, dat gaat natuurlijk om veel meer dan alleen geld, maar dan zijn we al wel weer een stap verder. Wij zouden in ieder geval niet verhuizen, maar eerder de hypotheek afbetalen.

Offtopic: ik heb met een decemberkalender al 30euro gewonnen 8-)

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 15:04

Ik heb 1 heel lot spanneeend!

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 15:08

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 15:09

Ook hier loten! 1'tje met eindcijfer 8 en 1 met eindcijfer 27, we gaan voor de 30 miljoen! *\o/*

Hoop is aanwezig zoals ieder jaar weer.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 15:10

Ik heb een halve. Ik hoop ook nog steeds een keer iets te winnen. Verder dan 10 euro ben ik nooit gekomen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 15:11

BartVB schreef:
Ik ben bang dat er weinig grappigs is aan het winnen van 6 miljoen :o Kan me erg goed voorstellen dat dat nogal wat veranderd in je relaties met vrienden en familie.

Maar goed, niet perse heel vervelend om te winnen, je kan er erg comfortabel van rentenieren iig. Maar weet eigenlijk niet of ik het mensen zou vertellen buiten ouders/zusje.

Dat denk ik ook inderdaad, zou er bang voor zijn en het niet durven vertellen waarschijnlijk.
Hoewel ik ook van het delen ben, zou gerust forse bedragen uitdelen als ik een paar miljoen zou winnen, maar je hebt natuurlijk altijd mensen die vinden dat ze recht hebben op meer.
OdiEtAmo schreef:

Als het werkelijk iets in die orde van grootte zou zijn, zou ik echt de hele familie rijk maken <3

Maar ik ga straks nog even een lot halen, ik heb zo'n voorgevoel, eigenlijk al een paar weken.
En ik heb nooit eerder een lot gehad. Twijfel, één hele of 2 halve?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 15:32

Stel dat ik een lot had en 6 miljoen zou winnen, zou ik het wel weten hoor! Ik pak m'n koffers en verhuis naar het platteland, dag grote stad :evaw: Doneer een boel aan de kankerstichting, koop een leuk paard voor m'n vader en een pony voor mij, laat een mooie knutselkamer voor mijn moeder inrichten en zou een dierenkamer voor mezelf. Voor de hond laat ik een mooi stuk tuin inrichten.

Zie het al helemaal zitten 8-)

De fake vrienden hoef ik er niet bij, zou het mijn beste vrienden en familie vertellen en de rest hoeft het niet te weten.

Cavaletto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 15:35

Oh, ik vergeet helemaal te zeggen dat, mocht de Jackpot winnaar onder ons Bokkers zitten, ik nog wel een goede vriend kan gebruiken ( zie mijn vorige post in dit topic) ; :+
Ik ben best aardig, al zeg ik het zelf en we hebben allebei iets met paarden dusss 8-) )

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 15:36

Cavaletto schreef:
Oh, ik vergeet helemaal te zeggen dat, mocht de Jackpot winnaar onder ons Bokkers zitten, ik nog wel een goede vriend kan gebruiken ( zie mijn vorige post in dit topic) ; :+
Ik ben best aardig, al zeg ik het zelf en we hebben allebei iets met paarden dusss 8-) )

Doe jij ook mee? zo ja, deel je hem ook met ons dan? :P