Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jij (en je familie/vrienden) hoeven dit niet alleen te doen.
nine1987 schreef:Heftig verhaal ts..
Ik kan het verkeerd interpreteren, en dat bedoel ik niet rot voor jou.. Maar als ik jouw verhaal zo lees, krijg ik een beetje de bijsmaak dat je ouders wel erg halfslachtig hebben gehandeld om deze "meneer" bij jou uit de buurt te houden..
Lees ik dit verkeerd? Want als zoiets mijn kind zou gebeuren dan had ik toch wel heel anders ingegrepen..
Louis71 schreef:Laat ik ook maar weer eens een reactie plaatsen , met onze eigen sorres weten we ondertussen een beetje hoe krom de rechtsstaat werkt in ons fijne kikker landje..
Allereerst gezegd dat je een dapper meisje bent, en ook pienter zat ( gezien dat je je moeder belde toen je hem tegenkwam )
Vergeet ook niet de recordfunctie van je foon, kan ooit eens van pas komen.
Bewaar alle mails en sms berichten , vraag alles op schrift . Want technisch gezien heb je nu niks. Idd alleen een wellus/nietus verhaal. Zorg dat je nooit alleen bent of dat de mogelijkheid er is dat hij je bij je paarden opzoekt. Als je hem uit je leven kan bannen zal de tijd het meeste oplossen en zal hij een ander stalken. Dit soort types kunnen niet normaal functioneren .
Het cliché dat de meeste agressie/intimidatie/ aanranding e.d. uit de direkte kennissenkring komt, druipt echt uit dit verhaal. Gevaarlijk ventje als je het mij vraagt..Let maar goed op jezelf en schrijf idd voor jezelf alles duidelijk op
Sterkte en good luck.