wat maakt jullie vriend/vriendin zo leuk en speciaal?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: wat maakt jullie vriend/vriendin zo leuk en speciaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:47

Hij gedraagt zich zoals hij echt is en is absoluut niet op zijn mondje gevallen! Moest er enorm aan wennen, maar heb de afgelopen paar jaar hierdoor juist geleerd om voor mezelf op te komen en me niet het kaas van het brood te laten eten. :D

Ook neemt hij me zoals ik ben en heeft respect voor mij en mijn hobby's!

Ook door hem ben ik steeds meer mezelf geworden en ben hier enorm blij mee! We laten elkaar in elkaars waarde en hebben dagelijks lol en echt zelden stress!!

Heerlijk!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:01

Aah wat een leuk topic!

Mijn lieve vriend doet heel erg zijn best voor me, heeft hele leuke humor en een leuke familie waar ik altijd heel welkom ben!

Het leukste wat hij voor me gedaan was is denk ik toen hij mijn fiets bij de h&m in de stad zag staan, terwijl hij ook toevallig in de stad was. Hij is toen naar de winkel gegaan, heeft een zakje bonbons (waarvan één met sinaasappel, waaraan ik verslaafd ben) gekocht en is snel teruggegaan naar de h&m, waar hij mij verraste met zijn aanwezigheid én bonbons <3

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:03

Het feit dat ie nog steeds verkering met mij wil en heeft :Y)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:33

Ania schreef:
Het feit dat ie nog steeds verkering met mij wil en heeft :Y)

Ja idd haha, hij houdt ook van mijn slechte kant :').

Nee hhoor wij hebben best een speciale band, ben enorm blij dat ik hem een paar jaar geleden heb leren kennen. Hij heeft humor, laat zich nergens afschepen (heb me in het begin vaak geschaamt maar kan er nu wel om lachen als ie weer bezig is :P), hij zorgt dat ik alles heb wat ik nodig heb, kan overal over praten, en als we niet zo veel van elkaar zouden houden als dat we doen dan zouden we vast ook niet af en toe giga ruzie hebben :')
(Ik schuif het telkens maar af op de zwangerschapshormonen :'))

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:35

Alles! <3

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:41

Wat mijn vriend zo speciaal maakt?

Het begint al met zijn naam: August, en raad eens wanneer hij geboren is? 30 augustus :Y)
(volgens meneer hebben zijn ouders ooit de naam Augusto in Italië gehoord en vonden ze dat een mooie naam. I do not buy that :D )

En,

Hij is mijn rustpunt. Ik ben zelf een heel druk, uitgelaten, losbandig en soms een beetje over de top terwijl hij juist rustig, afwachtend en soms heel stil is. Tegenpolen trekken elkaar aan I guess :+

We zijn nu iets meer dan 14 maanden bij elkaar en ik vind het echt een wonder dat hij het met me uit houd. Hij is altijd degene die me verteld dat ik ook anders op dingen kan reageren, me helpt met geld en soms ook met me eigenwijsheid tegenover lieve ouders. Ik heb nog nooit iemand gezien die eerlijker tegen mij is buiten mijn ouders om ( meestal)

Kortom: Voor mijn gevoel heb ik mijn ware liefde gevonden <3

Edit: Hij is ook nog eens gek op paarden! Als ik wedstrijden rij is de lieverd mijn persoonlijke groom!

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 17:51

Wij zijn vrij snel gaan samenwonen maar hebben nooit ruzie en ik voel me echt bij hem thuis.

Ik vind mijn vriend zo leuk omdat hij altijd ontzettend vrolijk is. Staat sochtends al zingend op. Kan spontaan midden in de woonkamer gaan dansen. En is vrijwel altijd enthousiast.

Daarnaast is hij natuurlijk ontzettend lief voor me. Hij gaat altijd met me mee als ik leuke uitjes bedenk. Accepteert me. Knuffelt me het liefst de hele dag door. En zeurt nooit als ik onopgemaakt in m'n joggingbroek op de bank hang.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:25

Het feit dat na 6 jaar vriendschap ineens het vonkje er was en we tijdens onze 3e date ineens zoenden zegt al veel. Hij is lief, leuk, mooi, neemt me zo als ik ben én hij is gitarist in n metalbandje :)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:51

Toen wij van het voorjaar vlak voor ons huwelijk een gesprek hadden met de BABS vroeg hij waarom we verliefd waten geworden op elkaar. Dat was vrij makkelijk te beantwoorden. Daarna vroeg hij:"En nu? Waarom houden jullie nú van elkaar?"
Waarop hij antwoordde dat ik hem liet zien dat het leven uit zo veel meer bestond als werken en klussen, dat hij best mocht genieten van het leven en dat hij door mij pas merktw dat hij er best mocht wezen. Mijn antwoord was dat ik door hem op een andere manier naar bepaalde dingen ga kijken, veel van hem leer, zekerder over mezelf ben geworden, en dat hij mij gewoon compleet maakt. Hij was echt the missing half in mijn leven. Beiden vinden we van onszelf dat we betere mensen zijn geworden sinds we samen zijn.
Hij accepteert mijn chaotische, rommelige dingen, terwijl hij heel gestructureerd is altijd. Is eerlijk (echt áltijd, ook over dingen die ik misschien liever niet wilde horen), maar na meerdere malen flink bedrogen te zijn door mijn exman waardeer ik dat alleen maar meer.

Ik kwam uit een rotrelatie en toen ik hem leerde kennen was ik echt kapot. Ik nam een kindje van 4 mee terwijl hij nooit aan kinderen had gedacht. Hij is in korte tijd zó'n echte papa geworden... Daar ben io heel trots op.

En dát is idd ook echt iets... ik ben altijd echt tróts als ik hem aan iemand voorstel. Míjn kerel! Iedere dag als hij thuiskomt van zijn werk ben ik oprecht blij hem weer te zien.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 22:41

Ik ben nu bijna 4 jaar samen met mijn vriend, waarvan we 3 jaar samen wonen. We hebben geweldige gesprekken. Begrijpen elkaar goed en wanneer dat evn niet lukt kunnen we goed praten. Hij is erg lief en bovenal heel eerlijk. Ook kan hij er tegen om vaak te horen dat ik hem echt geweldig vind. Gewoon mijn schatje!

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 13:59

Mijn vriend kan me altijd aan het lachen krijgen, hoe rot ik me op dat moment ook voel.

Hij staat altijd voor me klaar.

Zorgt goed voor me, kookt bijvoorbeeld iedere avond.

Zegt me altijd eerlijk wat hij ergens van vind en houdt niks voor me geheim.

Toen mijn moeder dit jaar ernstig ziek was liet hij alles uit zijn handen vallen om bij me te zijn, kon ik ieder moment van de dag bij hem uithuilen en sprak me constant moed in dat het allemaal wel goed zou komen.

Verder is hij de liefste, leukste en knapste man (voor mij) die er rond loopt ondanks ik hem af en toe wel achter het behang kan plakken.
Met deze man wil ik kinderen krijgen en oud worden <3