Goedkoop onderkomen in Nijmegen i.v.m. wachtdienst werk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Re: Goedkoop onderkomen in Nijmegen i.v.m. wachtdienst werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 16:53

Op sommige campings hebben ze ook een (sta) caravan die je kan huren.

Nelflobo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 23:01

Munnie schreef:
Mijn oom heeft een bed & breakfast in nijmgen. Burgerlust http://burgerlustnijmegen.com/

astu.

Wauw....!! Dat ziet er supermooi uit zeg!! (Alleen wel wat boven mijn begroting...houdt het wel in gedachten want die kamers met alle faciliteiten lijken me enorm aantrekkelijk!)

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 23:11

Nibble Star Stables heeft een cottage te huur. Ligt in Goch-Kessel (D) vlak bij Nijmegen.
Geen idee wat het kost, maar je kunt ze altijd bellen. Margje en Marjo zijn beide Nederlands.
http://www.nibblestarstables.com/page5.php voor de vakantiewoning.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:46

Nelflobo schreef:
Munnie schreef:
Mijn oom heeft een bed & breakfast in nijmgen. Burgerlust http://burgerlustnijmegen.com/

astu.

Wauw....!! Dat ziet er supermooi uit zeg!! (Alleen wel wat boven mijn begroting...houdt het wel in gedachten want die kamers met alle faciliteiten lijken me enorm aantrekkelijk!)

Mijn oom is echt een super man. Hij zorgt zelf voor een ontbijtje en hij kan super lekker koken. Maar snap dat je het zo goedkoop mogelijk wilt. Wellicht kan je jezelf een keer verwennen door er toch een nachtje te slapen ;)

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 22:10

misschien dat voor regelmatige vaste klanten een leuke deal te maken is?
t zal nu niet storm lopen met B&B klanten en door de weeks al helemaal wat minder lijkt me.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 15:47

Nijmegen is een giga studentenstad en alle studenten vechten om een kamertje of slaapplaats. denk niet dat je hier iets kunt vinden voor weinig. ik zou meer naar omliggende dorpen kijken. zoals beuningen, lent, ewijk, weurt, deest etc.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 15:55

zelf een goedkope caravan kopen (eenmalige investering) en dan vervolgens gewoon een goedkope no nonsense kampeerplek zoeken..
dat kan een minicamping zijn waar je echt wel een schappelijk stallingsprijsje kunt krijgen als je 'vast' staat.

of gewoon boeren af gaan wat de opties zijn om daar een caravan te mogen stallen waar je door de weeks verblijft?

als je echt low budget wilt, zul je denk ik buiten de gebaande internet paden moeten zoeken.
vooral als een studentenkamer je eigenlijk te duur is, dan vind je ook geen goedkopere opties qua bed en breakfast (waar je per nacht betaald = altijd duurder dan per maand).

laatste optie is zoeken naar woningdelers. Dus onderhuur/op kamers/in de kost bij een particulier.

wel weet ik dat dubbele woonlasten bij lagere inkomsten eigenlijk niet uit kunnen. Als je in de gelukkige omstandigheid bent dat je wel in de hogere inkomsten zit, maar net niet in aanmerking komt voor woonruimte vergoeding dan wordt het vaak wel kielekiele.. Kan het echt wel uit?

Je zou nog met je baas om tafel kunnen over woonruimte.

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 15:59

o de groenheuvels zitten we een gedeelte waar polen verblijven die bij banken champignons werken o indu bijsterhuizen
mr van die mensen het je geen last hoor